جک دورسی: بیت‌کوین می‌تواند به برقراری صلح در جهان کمک کند!

تقریبا کلیه فعالیت‌های مردم در جهان با محوریت پول انجام می‌شوند؛ زیرا با وجود تمامی مخالفت‌ها، دستیابی انسان به پول بیش‌تر موجب افزایش قدرت وی خواهد شد. اما آیا شرایط برای بیت‌کوین می‌تواند متفاوت باشد؟ جک دورسی؛ مدیرعامل شرکت Square و شبکه اجتماعی توئیتر امیدوار است که این‌طور باشد. در واقع وی امیدوار است که این ارز دیجیتالی با رفع نابرابری‌های مالی به برقراری صلح جهانی کمک کند.

جک دورسی گفت: “من امیدوارم که بیت‌کوین موجب ایجاد صلح در جهان شده و یا به شکل‌گیری صلح جهانی کمک کند. در چنین وضعیتی کلیه انحصارطلبی‌ها وضعیت متعادل به خود گرفته و هیچ فردی به خودی‌خود قدرتمند نخواهد بود. میزان هزینه و آشفتگی ناشی از سیستم مالی امروزی ما واقعی بوده و فرصت توجه انسان به مشکلات بزرگتر را از بین می‌برد.”

این اظهارات طی پنلی تحت‌عنوان “بیت‌کوین؛ ابزاری برای توانمندسازی اقتصادی” برای یک کنفرانس مجازی موسوم به The B Word مطرح شد. سایر مدیران برجسته غول‌های فناوری دنیا نظیر ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا و کتی وود؛ مدیر اجرایی موسسه ARK Invest و یکی از سهام‌داران شرکت Square نیز دراین کنفرانس حضور داشتند.

جک دورسی همچنین خاطرنشان کرد: “کلیه نابه‌سامانی‌هایی که به‌طور روزمره با آن‌ها مواجه هستیم؛ ما را از دستیابی به اهدافی بزرگتر که کلیه افراد سیاره خاکی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند؛ دور خواهند کرد و این وضعیت به شکل فزآینده‌ای تشدید می‌شود. شما با رفع مشکلات زیربنایی می‌توانید بسیاری از معضلات در سطوح بالاتر را به شکلی فوق‌العاده حل و فصل نمایید. این فرآیند زمان‌بر خواهد بود؛ اما من امیدوارم که پیاده‌سازی آن نهایتا منجر به تقویت صلح در جهان شود.”

3 در مورد “جک دورسی: بیت‌کوین می‌تواند به برقراری صلح در جهان کمک کند!”

  1. بیت کوین از پول های دیگه که تو هر کشوری یه واحدی داره بهتره و همه جا هم میشه ازش استفاده کرد؛
    دنیا دنیای نابرابریه، چه خوب میشه اگه کل کشورا واحد پولشون برابر و یکی باشه…..:/

  2. چن سال پیش یه دوستی بهم گفت بت کوین بخزر ن گفتم این مزخرفات چیه براش پول نمیدم
    همش فک میکنم با خودم میگم اگه چند سال پیش اگه بیت کوین خریده بودم الان میلیاردر میشدم!
    اگه به عقلم می رسید بگیرم الان وضعم این نبود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH