طرح رجیستری تبلت‌های لنوو آغاز شد، دیگر تبلت‌ها از 9 مرداد رجیستر می‌شوند

طرح رجیستری تبلت‌های لنوو از امروز آغاز شد. با توجه به زمان بندی رجیستری برندهای مختلف، از امروز دوم مرداد، طرح رجیستری تبلت‌های لنوو آغاز شده و از این پس برای خرید یا فعال‌سازی تبلت‌های لنوو داشتن کد فعال‌سازی و ثبت کد در سامانه همتا الزامی است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چندی پیش اعلام کرده بود که طرح رجیستری تبلت‌های برند لنوو از روز دوم مرداد و سایر برندها از نهم مردادماه آغاز خواهد شد.

در طرح رجیستری مقرر شده که پس از اجرای کامل طرح رجیستری تلفن همراه، فاز دوم طرح رجیستری با محوریت تمامی گجت‌های سیمکارت‌خور مانند تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، اسکنر بارکد و غیره اجرایی شود.

اما به دلایل مختلف اجرای فاز دوم طرح رجیستری به تعویق افتاد و به اجبار مجلس، وزارت ارتباطات از ابتدای امسال پیگیر اجرای طرح رجیستری برای تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و دیگر وسایل سیمکارت‌خور بود.

فاز دوم طرح رجیستری از ابتدای تابستان امسال آغاز شده تا در مرحله اول ساعت‌های هوشمند سیمکارت‌خور از دوازده تیرماه و دیگر محصولات مقرر در نوزدهم تیرماه رجیستر شوند، حال از ابتدای مردادماه طرح رجیستری تبلت‌ها با محصولات برند لنوو آغاز شد و تبلت‌های لنوو اولین گروه تبلت‌های وارد شده به طرح رجیستری هستند.

در فاز دوم طرح رجیستری مانند فاز اول دستگاه‌هایی که پیش از تاریخ اجرای طرح، به کشور وارد شده و مورد استفاده قرار گرفته شده باشند، نیازی به رجیستری ندارند اما محصولاتی که پس از تاریخ‌های اعلام شده برای هر کالا در شبکه ارتباطی کشور فعال شوند، باید رجیستر شده و در سامانه همتا ثبت شوند.

به این ترتیب اگر از تبلت‌‌ (به جز تبلت‌های لنوو) استفاده می‌کنید، تا پیش از نهم مرداد ماه، با استفاده از هر سیمکارتی، یک پیامک یا تماس با آن برقرار کنید تا تبلت به صورت خودکار فعال شده و در سامانه همتا ثبت شود، به این ترتیب در آینده نیاز به رجیستر کردن آن تبلت نخواهید داشت.

3 در مورد “طرح رجیستری تبلت‌های لنوو آغاز شد، دیگر تبلت‌ها از 9 مرداد رجیستر می‌شوند”

  1. در راستای آرمانهای انقلابمون باید به سمتی بریم که از توانایی های جوانهامون استفاده کنیم و گوشی هوشمند و تبلت و رایانه تولید کنیم به فضل خدا

    11
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH