توکن بی‌بی کیک (Baby Cake) چیست و از کجا آن را بخریم؟!

بیبی کیک یا Baby Cake توکنی با حجم بازار مناسبی است که این روزها شرایط نسبتا خوبی دارد. از مهمترین ویژگی‌های این توکن به نقل از سایت رسمی آن‌ها، نگهداری و پاداشی است که به هودلرها تعلق می‌گیرد. آن‌ها می‌گویند که بیبی کیک بخرید و نگهداری کنید، بدون هیچ دردسری توکن‌های اضافه‌ای را در کیف پول خود دریافت کنید.

این توکن که بر روی شبکه Binance Smart Chain فعال بوده و یکی از مهمترین ویژگی‌هایش همانطور که گفته شد، پاداش‌هایی است که به صورت توکن CAKE به هولدرها تعلق می‌گیرد. البته پیش از این برخی توکن‌های دیگر همچون بیبی دوج و سیف‌مون نیز از این روش استفاده کرده بودند.

با این روش، خریداران این توکن به جای نوسان گیری و معامله، به دنبال نگهداری و هولد این توکن خواهند بود و با این عمل سود نیز می‌کنند. تیم توسعه دهندگان بیبی کیک، بر اساس الگو و روش مشخصی، به هولدرها توکن توزیع می‌کند.

بیبی کیک چگونه توزیع می‌شود؟

طبق الگوریتم مشخص شده از سوی توسعه دهندگان این توکن، پس از هر معامله، 15 درصد از آن را با درصدهایی که در زیر می‌آید، تقسیم می‌کند.

از این 15 درصد، 7 درصد توکن‌ها بین کلیه هولدرها و دارندگان بیبی کیک توزیع می‌شود.

3 درصد از این توکن‌ها به استخر نقدینگی اضافه می‌شود.

5 درصد باقی مانده از 15 درصد اولیه نیز به بحث بازاریابی برای این توکن تعلق می‌گیرد.

شما برای دریافت بیبی کیک اضافی، نیاز به ارسال درخواست یا عملکرد خاصی ندارید و این امر به طور خودکار برای شما اضافه می‌شود. طبق گفته توسعه دهندگان به طور اتوماتیک هر 60 دقیقه یک بار توکن‌های جدید بین هولدرها تقسیم شده و به کیف پول آنها افزوده می‌شود (البته بایستی توکن‌های خود را از صرافی بیرون آورده و در کیف پول‌هایی چون تراست ولت یا سیف پل نگاه داری کنید).

قیمت این توکن تازه وارد دارای نوسانات زیادی است. حجم معاملات بیبی کیک هم اکنون روزانه چندین میلیون دلار بوده و بالاترین قیمت ثبت شده برای بیبی کیک رقم 0.001 دلار است. تعداد کل واحدهای بی بی کیک 100 میلیارد واحد است و فعال‌ترین صرافی خارجی در زمینه خرید و فروش این توکن، صرافی ZT است.

از کجا بی‌بی کیک بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بیبی کیک کار بسیار سختی است اما صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید BABY CAKE را خریداری کرده و نگاه دارید یا به سایر کیف پول‌ها انتقال داده و از سود روزانه آن بهره‌مند شوید.

پس اگر علاقه‌مند به بیبی کیک هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند اما پر ریسک کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

 

5 در مورد “توکن بی‌بی کیک (Baby Cake) چیست و از کجا آن را بخریم؟!”

  1. دوستان چرا بعضی ارزها مثل همین بی بی کیک تو صرافیا نیست لیست نشده من از تراس ولت نمیتونم بخرم .

    1. سلام دوست عزیز باید تعداد بیبی کیک درتراست والت حداقل ۲۰۰ هزار عددباشه تا ارز کیک بهت پاداش بده . من خودم ۲۵۰ هزارتا دارم روزی ۵۰ سنت بهم میده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH