تصاویر سرفیس Duo 2 مایکروسافت با پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه منتشر شد

اگرچه سرفیس Duo شرکت مایکروسافت با اکثر اسمارت‌فون‌های موجود در بازار کاملا متفاوت است؛ اما این هندست حقیقتا در زمینه جلب نظر مشتریان، انتظارات غول آمریکایی را برآورده نکرده است. علیرغم فروش ضعیف سرفیس Duo، شرکت مایکروسافت قصد دارد مدل جانشین این هندست را روانه بازار کند.

شواهد ارائه شده در یک ویدیوی یوتیوبی دربردارنده شواهدی دال بر عرضه احتمالی دومین نسل از هندست مایکروسافت هستند. اکنون برای نخستین بار جزئیات جدیدی پیرامون سرفیس Duo 2 منتشر شده است. با این‌حال توصیه می‌شود که به صحت و سقم این اطلاعات با دیده تردید نگاه کنید.

سرفیس Duo 2 با وجود 2 نمایشگر مجزا که به کمک یک لولای 360 درجه‌ای در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند؛ از برخی جوانب طراحی مشابه مدل نسل اولی سرفیس Duo به‌نظر می‌رسد. تغییرات بصری عمده در پنل پشتی دستگاه اعمال شده است؛ جایی‌که شاهد استقرار پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه هستیم. همچنین این‌بار احتمالا شاهد عرضه یک مدل مشکی‌رنگ با ظاهری مات هستیم.

به‌نظر می‌رسد که حسگر اثرانگشت با دکمه پاور ادغام شده است. شایعات نشان می‌دهند که توان پردازشی این اسمارت‌فون توسط تراشه اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام تامین شده و گجت مذکور این‌بار از اتصال NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها سرفیس Duo 2 در اواخر فصل پاییز امسال و در حوالی ماه‌های سپتامبر یا اکتبر عرضه خواهد شد.

مایکروسافت سرفیس Duo 2

2 در مورد “تصاویر سرفیس Duo 2 مایکروسافت با پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH