15 قاب به یادماندنی از وزیر ارتباطات؛ از عکس در جوی آب تا سبزی‌پاک کردن جهرمی!

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در آخرین جلسه هیات دولت شرکت کرد و از فردا دیگر وزیر ارتباطات کشور نخواهد بود، تیم دولت دوازدهم پس از 4 سال، امروز به کار خود پایان می‌دهند و به زودی شاهد معرفی وزاری جدید به خصوص سکان‌دار بعدی وزارت ارتباطات خواهیم بود.

اما جهرمی با اختلاف، یکی از پرحاشیه‌ترین و متفاو‌ت‌ترین وزرای دولت دوازدهم بود که همواره با اخبار و فعالیتش در شبکه‌های اجتماعی، حاشیه ساز می‌شد. به مناسب خداحافظی وزیر جوان از صندلی وزارت ارتباطات قصد داریم تا نگاهی به 15 قاب فراموش نشدنی از آذری جهرمی طی 4 سال اخیر بیندازیم.

15 قاب فراموش نشدنی این مطلب شامل اخبار حاشیه‌ای، اتفاقات فان و حتی تصاویر خاص وزیر ارتباطات می‌شود که طی 4 سال اخیر و در دوره وزارت جهرمی منتشر شده‌اند و واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشتند.

سورپرایز ناامید کننده آذری جهرمی

آذری جهرمی در پاییز سال 98 اعلام کرد که برای مردم ایران سورپرایز دارد. پس از چند روز گفتگو و گمانه‌زنی در خصوص سورپرایز وزیر مشخص شد که این سورپرایز رونمایی از پهپاد پستی است که البته قرار است در آینده راه‌اندازی شود. این سورپرایز ناامیدکننده وزیر تا مدت‌ها سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی بود.

لباس فضا‌نوردی مامان‌دوز

جهرمی در بهمن سال 98 با انتشار عکسی از لباس‌فضانوردی در کنار پرچم ایران، از هشتگ «ایران روشن» استفاده کرد. اما کیفیت ساخت و ظاهر این لباس فضانوردی آنقدر پایین بود که کاربران به این لباس لقب «لباس فضانوردی مامان‌دوز» را دادند.

سوتی آماری در مقابل رییس جمهور

در روز 8 خرداد 1399 جهرمی در  آیین رونمایی از طرح‌های پیشران اقتصاد دیجیتال آمارهایی را از پیشرفت شبکه ملی اطلاعات ارائه داد، اما یکی از این آمارها اشتباه بود که رییس جمهور اشتباه آذری جهرمی را تصحیح کرد.

ستاره یا سیاره

جهرمی یکی از طرفداران پروپاقرص تیم پرسپولیس است و در دوران خوبی هم به مقام وزارت رسید. طی این چندسال، تیم پرسپولیس به موفقیت‌های زیادی رسید و وزیر هم همواره برای استقلالی‌ها کری می‌خواند. اما آخرین کری‌خوانی وزیر برای استقلالی‌ها واکنش‌های جنجالی زیادی داشت. او پس از برد پرسپولیس در دربی 95 در توییتر نوشت: “به نظر آن دو ستاره، سیاره باشند.” اشاره جهرمی به دو ستاره لوگو تیم استقلال است که به مناسبت دو قهرمانی این تیم در سال‌های گذشته در آسیا به لوگوی استقلال اضافه شده است. استقلالی‌ها واکنش منفی زیادی نسبت به این حرف وزیر پرسپولیسی داشتند.

جهرمی و شکستن قوانین باغ فین کاشان

جهرمی در پاییز 98 به همراه خانواده در سفری به کاشان، تصویری از خودش در باغ فین کاشان منتشر کرد. در این تصویر وزیر ارتباطات پاچه‌ شلوارش را بالا زده و به جوی آب باغ فین کاشان رفته است! جدا از تمامی حاشیه‌های این عکس طنز، جهرمی در حالی وارد جوی آب باغ فین شد که در ورودی این باغ نوشته شده ورود به آب‌نما غیرمجاز است و در واقع جهرمی برای گرفتن این عکس، قانون باغ فین کاشان را زیر پا گذاشت.

آب‌دوغ‌خیار خوردن وزیر در گناباد

جهرمی در مرداد 98 تصویری از خود در گناباد منتشر کرد و اعلام کرد که در گناباد حضور دارد. یکی از شهروندان گنابادی زیر این پست وزیر ارتباطات نوشت: “نمیدانستم در گناباد هستی، واگرنه یک آب‌دوغ‌خیار مهمونت می‌کردم.” وزیر برای این شهروند نوشت: “هستیم در خدمت‌تان، ادرس لطفا…” در کمال تعجب وزیر ارتباطات آن شب به صرف آب‌دوغ‌خیار مهمان این شهروند گنابادی شد.

کتک خوردن وزیر از بچه‌ها

وزیر که عادت داشت تصاویر و ویدیو‌های خودمانی از خودش در فضای مجازی منتشر کند، یک بار ویدیویی از خود منتشر کرد که در حال بازی کردن با تعدادی بچه‌های فامیل بود! در این ویدیو بچه‌های فامیل جهرمی، بر روی او افتاده بودند و با ضربات مشت و لگد، وزیر را مورد عنایت قرار می‌دادند.

عذرخواهی وزیر از قطعی اینترنت

پس از قطع یک هفته‌ای اینترنت در آبان 98، وزیر ارتباطات ویدیویی از خود منتشر کرد و با حالتی مغموم از قطعی چند روزه اینترنت بین‌الملل عذرخواهی کرد.

جهرمی با شورت ورزشی!

جهرمی یک از ورزش‌دوستانی است که عکس با شورت ورزشی دارد. او در مسابقات خیریه و دورهمی‌های مسئولان و رسانه‌ها، بارها فوتبال بازی کرده و به این کار علاقه دارد.

وزیر ارتباطات در مترو

به گفته وزیر ارتباطات، او عادت دارد که هرچند وقت یکبار با مترو به محل کارش برود. یک بار هم تصویری از او سوار بر مترو و در حال صحبت با یکی از شهروندان منتشر شد.

سبزی پاک کردن به روش جهرمی

همانطور که گفتیم، جهرمی به انتشار عکس‌های خودمانی از خودش عادت دارد. او یک بار تصویری از خودش هنگام پاک کردن سبزی منتشر کرد، جهرمی ادعا کرد که آن روز خودش برای خانواده غذا پخته است.

وزیر جوان در برنامه دورهمی

جهرمی تنها وزیری بود که به یک برنامه تاک‌شو در تلویزیون آمد. او در سال 96 مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی شبکه نسیم بود.

عاشقانه‌های وزیر در کافه تهرون

وزیر ارتباطات در تابستان 98، با انتشار تصویری از خودش و همسرش در یکی از کافه‌های تهران، اعلام کرد که هفدهمین سال ازدواجش را جشن گرفته است.

جهرمی کوه‌نورد

جهرمی در پاییز سال 99 تصویری از خود و خانواده‌اش در هنگام کوهنوردی منتشر کرد.

وزیر ارتباطات در بازدید از فیلم قانون مورفی

جهرمی یکی از افراد دعوت شده به مراسم اکران فیلم قانون مورفی ساخته رامبد جوان بود و در حاشیه این اکران، با رامبد جوان و تعدادی از بازیگران این فیلم، عکس یادگاری گرفت.

هر دو گیگ یک بچه!

وزیر ارتباطات در یکی از کنسرت‌های خنده حسن ریوندی شرکت کرد. ریوندی نیز چند بار با او شوخی کرد و کلیپ این مراسم در فضای مجازی وایرال شد. ریوندی در این مراسم به شوخی خطاب به جهرمی گفت که هر دو گیگ اینترنت به یک بچه ختم میشه و سرعت اینقدر بالا رفته که به زودی با هر نیم گیگ یک بچه تولید خواهد شد!

8 در مورد “15 قاب به یادماندنی از وزیر ارتباطات؛ از عکس در جوی آب تا سبزی‌پاک کردن جهرمی!”

  1. مخترع بزرگترین طرح‌های علمی کشور، پروژه‌های آینده‌نگرانه‌ای که در نبود امکانات باعث حیف و میل شدن استعدادهای درخشان این نخبه شدند، ایشان حتی بدلیل کمبود منابع و امکانات در کشور بجای ساخت ابزار گسترش ارتباطات مجبور به ساخت ابزار قطع ارتباطات شدند!!

    3
    8
  2. یک ******** به معنی کامل کلمه. هرچند کل سران مملکت به هم میان. یک مشت بیسواد که روی هم دو ریال هم ارزششون نیست.

    1
    7
  3. خاک بر سر آدمی که چون وزیر طرفدار یه تیمه انگ بهش بزنن
    خوبه قلعه نوعی بعد بازی گل گهر عصبانی شد و پته تیم حکومتی رو ریخت بیرون و گقت 42 سال ظلم! عجیب نیست؟

    6
    5
  4. هیچ وقت به خاطر طرح رجیستری گوشی موبایل این آدم رو نمی بخشم. یعنی بیچارمون کرد. نه تنها مشکل گارانتی و اینا که اداش رو در میاوردن حل نشد؛ هزار تا مشکل هم به کاربرها اضافه شد. فروشنده های خرد حذف شدند. قیمت ها بالاتر از قیمت اصلی گوشی ها شدند. تنها فایده اش پر شدن خزانه دولت بود تا یه عده رانت خور بتونن بیشتر بچاپن.

    8
    39

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH