گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 8 به‌روز‌رسانی MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 را دریافت کرد

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 8 در زمان عرضه، بهترین گوشی هوشمند در میان رقبای خود در بازار بود. این اسمارت‌فون ساخت شرکت چینی شیائومی، یکی از پر‌فروش‌ترین گوشی‌های هوشمند این کمپانی قلمداد می‌شود. بر اساس اخباری که در روز جاری منتشر شده است، این گوشی هوشمند در حال دریافت به‌روز‌رسانی رابط کاربری MIUI 12.5 است.

شرکت شیائومی در حالی به‌روز‌رسانی MIUI 12.5 را برای گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 8 ارائه کرده است که این به‌روز‌رسانی در حال حاضر تنها در کشور چین و با شماره ساخت V12.5.1.0.RCOCNXM در دسترس کاربران این اسمارت‌فون قرار گرفته است. این به‌روز‌رسانی در مرحله‌ی “بتا‌ی پایدار” است. این بدان معناست که در ابتدا انتشار آن به صورت محدود صورت گرفته و در حال حاضر فقط برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است. با این حال، انتظار می‌رود که این آپدیت نرم‌افزاری در روز‌های آتی در دسترس تمام کاربران چینی قرار گیرد.

از سوی دیگر تا‌کنون شرکت شیائومی، اندروید 11 را برای تمام نسخه‌های جهانی گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 8 ارائه نکرده است. برای مثال نوت 8 عرضه شده در بازار هند هنوز از اندروید 10 بهره برده و آخرین به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری خود را در اواخر ژانویه سال جاری دریافت نمود. شواهد حاکی از آن است که این نسخه نیز به‌روز‌رسانی MIUI 12.5 و Android 11 را دریافت خواهد کرد.

در حال حاضر تنها نسخه EEA گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 8 و نسخه‌ی چینی این اسمارت‌فون از اندروید 11 بهره می‌برند. انتظار می‌رود که سایر مدل‌های جهانی نیز با دریافت یک به‌روز‌رسانی ترکیبی، به MIUI 12.5 و اندروید 11 آپدیت شوند.

متأسفانه تا‌کنون مشخص نشده است که این شرکت چینی در چه تاریخی به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری جدید گوشی هوشمند ردمی نوت 8 را در مناطق دیگر ارایه خواهد داد. شایعات حاکی از آن است که این به‌روز‌رسانی ممکن است در عرض چند روز منتشر شده و یا شاید انتشار کامل آن هفته‌ها زمان ببرد.

2 در مورد “گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 8 به‌روز‌رسانی MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH