تصاویری از محل کار جدید آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات

همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم، عیسی زارع پور هفته گذشته در صحن علنی مجلس برنامه‌های خود برای تصدی چهارساله در وزارت ارتباطات را به نمایندگان مردم شرح داد.

وی در برنامه‌های خود به حکمرانی فضای مجازی، تکمیل شبکه ملی اطلاعات، رشد 30 پله‌ای ایران در شاخص کمیت و کیفیت خدمات الکترونیکی، افزایش سهم فناوری اطلاعات از اقتصاد کشور و رشد و توسعه صنعت فضایی سخن گفت.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با 256 رای موافق، 17 رای مخالف و 10 رای ممتنع به عیسی زارع پور، با انتخاب وی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوریاطلاعات موافقت کردند.

اما با وزیر شدن زارع پور، بسیاری به دنبال آن بودند تا بدانند محمد جواد آذری جهرمی، وزیر پیشین وزارت ارتباطات چه منسب جدیدی پیدا می‌کند. آذری جهرمی در اینستاگرام خود اعلام کرده بود که از روز شنبه مانند کارمندان عادی وزارت ارتباطات در محل کارش حاضر خواهد شد و در منسب جدید خدمت خواهد کرد.

وی به تازگی تصاویری از محل کار جدیدش منتشر کرد و اعلام کرد که در سمت کارشناسی معاونت برنامه ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت که متعلق به وزارت ارتباطات است، مشغول به کار شده و از این پس در این منسب کار خواهد کرد.

4 در مورد “تصاویری از محل کار جدید آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH