بهترین ساعت هوشمند شیائومی

فرقی نمی‌کند بحث بر سر خرید یک کالا کاربردی باشد و یا خرید یک هدیه شیک و دوست داشتنی؛ ساعت هوشمند همیشه در بین گزینه‌های نخستین و ستاره دار قرار می‌گیرد. ساعت‌های هوشمند که با نام اسمارت واچ (Smart watch) نیز شناخته می‌شوند می‌توانند یک دوست و همراه خوب برای خریداران خود باشند به خصوص برای خریداران ورزشکار و عاشق پیاده روی! یک ساعت هوشمند با قابلیت ورزشی بسیاری که روی آن تعبیه شده نظیر گام شمار، ضربان قلب شمار، فشار سنج، شتاب سنج و … کیفیت و کمیت ورزش را افزایش می‌دهد. امروزه در میان برندهای مطرح ساعت هوشمند، نام شیائومی نیز به چشم می‌خورد. یکی از نقاط ضعف اسمارت واچ‌ها در گذشته نه چندان دور، باتری ضعیف آن‌ها و زود به زود شارژ خالی کردن بود اما شیائومی با عوض کردن این معادله، توانست جایگاه خوبی در این صنعت پیدا کند. در ادامه دو مورد از بهترین ساعت‌‌های هوشمند شیائومی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR

اگر طرفدار ساعت هوشمند‌ گرد و دایره‌ای شکل هستید بهتر است Amazfit GTR را به عنوان یک ساعت شیک و کاربردی در سبد خرید خود در هایتل قرار دهید. جنس بدنه این ساعت، آلومینیومی و بند آن نیز چرمی است که هر دو از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تا سال‌های متوالی می‌توانند بدون نیاز به تعویض، شما را همراهی کنند. اتصالات این ساعت نیز همانند سایر ساعت‌های هوشمند از طریق بلوتوث برقرار می‌شود و طبق نظرات خریداران، اتصالات آن بسیار قوی و ماندگار است و سرعت سینک (اتصال به گوشی همراه) آن بسیار بالاست.

در واقع اهمیت اتصالات قوی هنگام استفاده مشخص می‌شود. زمانی که برای مدت کوتاهی لازم است کمی از گوشی هوشمند خود دور شوید و بازگردید؛ اگر اتصالات ساعت نتواند ارتباط را در این حین حفظ کند ممکن است اتصال به کلی قطع شود و مکالمه‌ای که داشتید برقرار نشود و همچنین باید دوباره فرآیند سینک شدن اجرا شود تا بتوان از ساعت استفاده کرد‌. این ساعت هوشمند دارای GPS قدرتمند و واچ فیس (watch face)های متنوعی نیز می‌باشد.

از حسگرها (سنسور)ی این ساعت هوشمند می‌توان به سنجش نور محیط، گام شمار، ضربان قلب شمار و فشارسنج اشاره کرد که هر کدام به تنهایی می‌توانند در کیفیت زندگی، ورزش و سلامت صاحب خود تأثیر بگذارند. حسگر یا سنسور سنجش نور محیط، همان چیزی است که سبب می‌شود در گوشی هوشمند، نور صفحه به  طور خودکار تنظیم شود؛ این حسگر در ساعت هوشمند نیز همین وظیفه را به جا می‌آورد و در محیط با نور کم، نور صفحه را برای جلوگیری از اذیت شدن چشم‌ها، کم کرده و در نور زیاد، روشنایی صفحه نمایش را زیاد می‌کند تا محتویات نمایش داده روی آن، مشخص شود و تار به نظر نرسد.

حسگر گام شمار همان طور که نامش پیداست تعداد قدم‌های افراد را می‌شمارد و به آن‌ها تعداد قدم‌هایشان را گزارش می‌دهد تا بدانند به اندازه کافی پیاده روی کرده‌اند یا لازم است ادامه دهند! ضربان قلب شمار یک سنسور است که تنها با استفاده از انگشتان فرد می‌تواند تعداد ضربان قلب او در دقیقه را محاسبه کند.

در بحث ساعت هوشمند، ضدآب بودن بسیار مهم است؛ چرا که ساعت را نمی‌توان هر لحظه باز و بسته کرد. این کار به شدت خسته کننده است و باعث می‌شود برخی پس از مدتی از خیر ساعت انداختن بگذرد! اما خبر خوش ما به شما این است که ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfir GTR  تا عمق ۵۰ متری، ضد آب است! از دیگر ویژگی‌های این ساعت که خریداران را شگفت زده کرده است باتری ۴۱۰ میلی آمپری آن است که به خوبی شارژ خود را حفظ می‌کند. گفته می‌شود در صورت عدم استفاده از قابلیت‌های ساعت، مصرف روزانه شارژ آن چیزی در حدود ۳ درصد است که در مقایسه با دیگر ساعت‌ها یک ویژگی منحصربفرد و فوق العاده محسوب می‌شود.

اگر بخواهیم به طور مختصر به دیگر ویژگی‌های این ساعت اشاره کنیم به شرح زیر است:

  • قابلیت مکالمه مستقیم
  • صفحه نمایش با کیفیت و رنگی
  • صفحه نمایش لمسی
  • طراحی زیبا و خوش دستی
  • دقت بالای سنسورها
  • مودهای ورزشی فراوان
  • پایش خواب عالی
  • قیمت پایین و مناسب‌تر نسبت به ساعت‌های هم رده
  • وزن کم

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip S

این ساعت که مناسب برای هم آقایان و هم خانم‌ها طراحی شده است توانسته رضایت خوبی از سمت خریداران خود جلب کند. صفحه نمایش این ساعت هوشمند مستطیلی شکل است و جنس بند آن سیلیکونی است. جنس بدنه آن از پلی کربنات و سیلیکون است. اتصالات این ساعت نیز همانند سایر ساعت‌های هوشمند از طریق بلوتوث به طرز قوی برقرار می‌شود و همانند مدل GTR که پیش‌تر معرفی شد ضدآب است و باتری خوب و حیرت‌انگیزی دارد که می‌تواند نیاز شما را به شارژ کردن آن، به چند روز یک بار برساند. اگر تجربه داشتن دیگر مارک‌های ساعت هوشمند را داشته باشید حتماً می‌دانید که باتری‌ یک ساعت‌ هوشمند معمولاً ضعیف‌ترین بخش آن است؛ اما در ساعت‌های هوشمند شیائومی به خصوص مدل‌های معرفی شده این چنین نیست.

حسگرهای این ساعت شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و شمارشگر ضربان قلب هستند. شتاب سنج در سه جهت محور مختصات، جهت چرخش دستگاه را اندازه‌گیری می‌کند که این عمل به بالا رفتن قابلیت‌های ساعت هوشمند کمک می‌کند. به عنوان مثال ویژگی قطع شدن صدای زنگ گوشی در هنگام افقی قرار دادن آن ناشی از این حسگر است.

ژیروسکوپ را می‌توان حسگری مشابه شتاب سنج دانست، اما دارای دقت بالاتر. حسگر قطب نما نیز از آن حسگرهای کاربردی است که جهت‌یابی و حتی مسیریابی به افراد کمک می‌کند. شمارشگر ضربان قلب همان طور که گفته شد تعداد ضربان قلب در دقیقه را ثبت می‌کند. دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند به طور خلاصه به شرح زیر است:

  • صفحه نمایش رنگی، لمسی و با کیفیت
  • GPS
  • سنسورهای قوی
  • قیمت مقرون به صرفه

ساعت‌ هوشمند انتخابی خود را از هایتل بخرید!

اگر قصد خرید این ساعت‌های هوشمند فوق‌العاده را دارید اما نمی‌دانید از کجا خرید کنید با هایتل آشنا شوید. هایتل یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش ساعت‌های هوشمند اوریجینال، محصولات گیمینگ، هندزفری بلوتوث، پاوربانک، محصولات جانبی اپل و … است که عرضه کننده محصولات اصل و با کیفیت به سراسر کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از هایتل، به سایت این فروشگاه اینترنتی به نشانی https://www.hitel.ir مراجعه نمایید‌.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “بهترین ساعت هوشمند شیائومی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH