بهترین افزونه پیامک وردپرس چیست؟

امروزه ارسال پیامک در وردپرس به یک امر عادی برای بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است. از پیامک‌های ورود و رمز عبور یک بار مصرف گرفته تا پیامک ثبت نام، خبرنامه‌های پیامکی، پیامک خوش آمد گویی و پیامک‌های اطلاع رسانی همگی جزو نیازهای اولیه یک سایت هستند. برای ارسال پیامک در وردپرس شما ابتدا باید یک پنل پیامکی خوب انتخاب کنید و سپس افزونه‌های پیامکی مورد نیاز خود را نصب نمایید. اگر نمی‌دانید که باید از کدام افزونه‌ها در سایت خود استفاده کنید، با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین افزونه‌های پیامکی وردپرس در اختیار شما قرار دهیم.

افزونه دیجیتس، بهترین افزونه پیامک وردپرس برای ثبت نام و ورود

بدون شک افزونه دیجیتس (Digits) یکی از محبوب‌ترین و بهترین افزونه‌های پیامکی وردپرس است. کاربرد اصلی این افزونه ارسال پیامک‌های ورود و ثبت نام برای مخاطبان خواهد بود. با استفاده از دیجیتس، کاربران بلافاصله بعد از ورود شماره موبایل خود، کد اعتبارسنجی دریافت می‌کنند که با وارد کردن آن کد می‌توانند وارد سایت شوند یا ثبت نام خود را تکمیل کنند.

افزونه دیجیتس امکانات فراوانی دارد و قابلیت شخصی سازی فرم‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. کار با این افزونه بسیار راحت است و تنها چیزی که برای راه اندازی آن نیاز دارید، تهیه یک پنل پیامکی معتبر از فراز اس ام اس است.

افزونه پیامک گرویتی فرم، افزونه ارسال پیامک برای فرم‌ها

اگر نگوییم افزونه گرویتی فرم بهترین افزونه فرم ساز وردپرس است، حداقل می‌توانی آن را جزو سه گزینه اول بدانیم. با کمک گرویتی فرم شما می‌توانید انواع و اقسام فرم‌های تماس، سفارش، عضویت و … را بدون نیاز به کد نویسی بسازید و در مکان‌های مختلف در سایت خود قرار دهید.  افزونه پیامک گرویتی فرم به صورت تخصصی برای این فرم ساز ساخته شده است تا بعد از تکمیل فرم به مدیر و کاربر پیامک‌های دلخواه خود را ارسال کنید. اگر از گرویتی فرم در سایت خود استفاده می‌کنید، حتماً این افزونه پیامک وردپرس را نیز نصب کنید و با اتصال آن به پنل پیامکی از امکانات آن لذت ببرید.

افزونه ارسال پیامک ووکامرس فارسی، بهترین افزونه پیامک فروشگاهی

یکی از نیازهای اولیه تمامی فروشگاه‌های اینترنتی برای ارتباط گرفتن با مشتریان خود، ارسال پیامک است. در بین افزونه‌های مناسب برای سایت‌های فروشگاهی، افزونه persian woocommerce sms به دلیل پشتیبانی کامل از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس و همچنین سازگاری با پنل های پیامکی فارسی از جمله فراز اس ام اس، جزو بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این افزونه امکان ارسال پیامک وضعیت سفارش به مشتریان، ایجاد خبرنامه حرفه‌ای برای اطلاع از موجود شدن محصولات و امکان ارسال پیامک به صورت دستی و خودکار را فراهم می‌کند. بنابراین اگر به دنبال بهترین افزونه پیامک وردپرس هستید، حتماً باید افزونه پیامک ووکامرس فارسی را در لیست خود قرار دهید.

افزونه باشگاه مشتریان وردپرس، افزونه حرفه‌ای جمع آوری شماره مشتریان

اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های افزایش فروش محصولات است. برای اینکه بتوانید از این روش استفاده کنید نیاز به یک بانک شماره موبایل جامع از مشتریان خود دارد. افزونه باشگاه مشتریان وردپرس با جمع آوری و ذخیره سازی شماره مشتریان به شما کمک می‌کند تا در اس ام اس مارکتیگ و تبلیغات پیامکی موفقیت‌های بیشتری کسب کنید. با کمک این افزونه شماره تمامی افرادی که از طریق عضویت وارد سایت شده‌اند یا فرم‌های موجود در سایت را تکمیل کرده‌اند را در یک محل مشاهده خواهید کرد. برای استفاده از افزونه باشگاه مشتریان وردپرس نیاز به یک پنل پیامکی قدرتمند دارید تا امکان ارسال پیامک به کاربران را فراهم کند.

افزونه پیامک WP SMS؛ مدیریت پیامک‌ها در وردپرس

افزونه پیامک وردپرس WP SMS یک افزونه ایرانی با قابلیت گروه بندی شماره‌ها، درون ریزی شماره‌ها، دریافت شماره موبایل از خبرنامه، دریافت شماره موبایل از طریق فرم ثبت نام کاربران و … است که امکان مدیریت کامل شماره‌ها را در پیشخوان وردپرس فراهم می‌کند. از ویژگی‌های جذاب این افزونه پیامک وردپرس، قابلیت پشتیبانی کامل از پنل های پیامک ایرانی معتبر از جمله فراز اس ام اس و نمایش اعتبار پنل پیامکی در فضای پیشخوان وردپرس است. با استفاده از WP SMS می‌توانید کنترل کاملی بر شماره‌های جمع آوری شده از روش‌های مختلف در سایت خود داشته باشید.

افزونه پیامک اختصاصی فراز اس ام اس؛ بهترین افزونه پیامک وردپرس

اگر به دنبال یک افزونه پیامک وردپرس با قابلیت‌های کامل، کاملاً فارسی و سازگار با همه افزونه‌های پرکاربرد برای سایت خود هستید، پیشنهاد ما استفاده از افزونه پیامک اختصاصی فراز اس ام اس است. فراز اس ام اس به عنوان معتبرترین و بهترین پنل پیامکی در ایران، بر اساس نیازهای کاربران خود یک افزونه ارسال پیامک اختصاصی طراحی کرده است که می‌تواند همزمان کار چندین افزونه را انجام دهد. اگر با این افزونه آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا عبارت افزونه پیامک تخصصی فراز اس ام اس را در گوگل جستجو کنید و برای دریافت این افزونه جامع پیامکی وارد سایت فراز اس ام اس شوید.

شما می‌توانید تمامی افزونه‌های معرفی شده در این لیست را به صورت کاملاً رایگان به همراه آموزش‌های ویدیویی و راهنمای راه اندازی از سایت فراز اس ام اس دریافت کنید. همچنین برای خرید پنل پیامکی با قیمت مناسب و ویژگی‌های فراوان نیز می‌توانید از خدمات این شرکت استفاده نمایید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید نیز، امکان دریافت مشاوره رایگان تلفنی در سایت فراز اس ام اس با آدرس www.farazsms.com فراهم شده است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH