اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT با تراشه اسنپ‌دراگون 888 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

بر اساس گزارشات اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT در روز 15 اکتبر (23 مهر ماه) معرفی خواهد شد. افراد خبرچین پیش‌تر ادعا کردند که این هندست مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 870 خواهد بود. با این‌حال شایعه فوق نادرست به‌نظر می‌رسد؛ چرا که اسمارت‌فون آینده وان‌پلاس با نام احتمالی وان‌پلاس 9RT با تراشه اسنپ‌دراگون 888 و حافظه رم 12 گیگابایتی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد.

استفاده از اسم رمز lahaina برای نیمه‌هادی به وضوح نشان می‌دهد که وان‌پلاس 9RT از تراشه پرچم‌دار سال 2021 شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد. این در حالیست که تراشه اسنپ‌دراگون 870 از اسم رمز kona بهره می‌گیرد. از جنبه عملکردی نیز امتیاز کسب شده توسط هندست در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به امتیازات تراشه اسنپ‌دراگون 888 نزدیکتر هستند.

بدین‌ترتیب وان‌پلاس 9RT صرفا یک به‌روزرسانی جزئی نسبت به وان‌پلاس 9R به‌شمار خواهد رفت. کمپانی چینی احتمالا به‌دلیل معضل کمبود تراشه در صنعت تصمیم گرفت تا از عرضه پرچم‌داران وان‌پلاس 9T و وان‌پلاس 9T پرو در سال 2021 صرفنظر نماید.

وان‌پلاس 9RT مجهز به دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 ساخت شرکت سونی خواهد بود. این سنسور پیش‌تر در 2 پرچم‌دار سری وان‌پلاس 9 و سری اوپو فایند ایکس 3 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

1 در مورد “اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT با تراشه اسنپ‌دراگون 888 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH