توکن رینبو (RAINBOW) چیست و چگونه آن را بخریم؟

توکن‌ها روز به روز با ایده‌های جالب و جدید وارد بازار کریپتو کارنسی می‌شوند. در این دنیای جذاب و جالب اگر توکنی بخواهد پیشرفت کرده و مسیر خود را جدی دنبال کند، باید ایده ناب و یا حداقل جدیدی داشته باشد. به طور مثال آریوا که با طرح مباحث گردشگری و توسعه این صنعت توانسته رشد خوبی را در کوتاه مدت تجربه کند.

توکن رینبو یا رنگین کمان چیست؟!

توکن Rainbow با نماد RAINBOW مدت کوتاهی است که وارد بازار ارزهای دیجیتال شده و در همین مدت کوتاه روند رو به رشد جذابی را تجربه کرده است.

اما طبق روال همیشه؛ برای آشنایی بیشتر و بهتر با این توکن تازه وارد، باید به سایت رسمی رینبو توکن مراجعه کنیم تا ببینیم این تیم انگلیسی چه برنامه‌هایی دارد. ویژگی‌های معرفی شده رینبو در سایت رسمی این توکن که در قالب 7 پروتوکل توکنومیک تشریح شده، به شرح زیر است.

ویژگی ابر تورمی:

این توکن را تیم توسعه دهنده‌اش به عنوان یک توکن ابر تورمی معرفی کرده‌اند. تیم توسعه رینبو با سه روش متفاوت برای سوزاندن توکن‌ها تلاش می‌کند که ارزش این توکن را بالا نگه داشته و عرضه آن را کنترل کند.

باز خرید توکن‌ها

هر زمان که فشار فروش برای توکن رینبو زیاد باشد، قرادادهای از پیش تعیین شده‌ای وجود دارد که با خرید اتوماتیک توکن‌ها، باعث کاهش فشار فروش و در نتیجه افزایش قیمت این توکن می‌شوند.

سود خودکار

هر کاربر با هربار معامله به طور خودکار میزان سودی به صورت اتفاقی دریافت می‌کند. این سود مستقیما به کیف پول او واریز خواهد شد.

امور خیریه:

سرمایه گذاری بر روی توکن رینبو، نوعی سرمایه گذاری بر روی اقتصاد جهانی است. بخشی از هر معامله ما را به سوی دنیایی بهتر و زمینی سبزتر هدایت می‌کند.

رشد خودکار نقدینگی

با انجام هر معامله، نقدینگی مورد نیاز و زیربنایی این توکن به طور خودکار افزایش می‌یابد. این بدان معنی است که توکن پیش روی ما قدرت بالاتر و نوسان کمتری دارد.

توسعه بازاریابی

بخش بسیار کوچکی از هر معامله برای توسعه بازاریابی این توکن و تامین هزینه‌های مختلف تجاری رینبو هزینه می‌شود. این هزینه باعث نگه داشتن نام و اعتبار رینبو می‌شود.

شانس

در پروتکل‌های رینبو، سیستمی به اسم Lucky Dip وجود دارد. در این سیستم، به افرادی به طور کاملا تصادفی مقداری توکن به صورت هدیه تعلق می‌گیرد.

نگاهی به بخش خیریه توکن رینبو

همانطور که در بالا گفته شد، بخشی از فعالیت این توکن به امور خیریه اختصاص داده شده است. وبسایت رسمی رینبو در این مورد می‌گوید که توکن ما چیزی فراتر از یک فرصت مالی شخصی است. هدف اصلی ما نه تنها کمک به افراد نیازمند در جهان است، بلکه به دنبال این هستیم که ثروت را در جایی که بیشترین اهمیت دارد، هزینه کنیم.

به طور مثال این توکن طی همین مدت کم از شروع فعالیت (15 روز) حدود 120 هزار دلار به خیریه‌هایی که توسط اعضای انجمن معرفی شده‌اند، کمک کرده است.

خیریه اعتماد:

رینبو تراست یک سازمان پیشرو در امور خیریه است که از خانواده‌هایی که فرزندی با بیماری لاعلاج یا فوت قریب الوقوع دارد، حمایت می‌کند.

خیریه آب:

این خیریه نیز یک سازمان غیر انتفاعی است که آب آشامیدنی سالم را برای مردم کشورهای در حال توسعه به ارمغان می‌آورد.

خیریه حمایت از کودکان

آخرین خیریه این مجموعه، در بخش حمایت از کودکان است. این مجموعه سعی می‌کند در یادگیری، رشد و تبدیل شدن کودکان به آنچه که می‌خواهند، بدون توجه به جایی که در آن بزرگ می‌شوند، فعالیت کند!

تیم توسعه دهنده رینبو یک گروه انگلیسی است که در همان کشور مشغول هستند. این تیم مهمترین ویژگی‌های توکن خودر را ایجاد یک رمز ارز کاملا غیر متمرکز با دارا بودن ویژگی‌هایی چون هزینه‌های بسیار پایین، یوزرفرندلی بودن و البته انعطاف پذیری معرفی می‌کند. میزبان این توکن بازهم سیستم جالب و پرطرفدار BSC یا بایننس اسمارت چین است.

قیمت و شرایط رینبو توکن

تعداد توکن‌های در گردش رینبو برابر 860.4 تریلیون بوده و تعداد کل واحد های آن 1.000.000.000.000.000 است. این توکن از زمان عرضه، تاکنون بیش از چند صد درصد سود داشته است.

از کجا رینبو بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری رینبو (رنگین کمان) کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید رینبو را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به رینبو، آریوا، شیبا فلوکی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

6 در مورد “توکن رینبو (RAINBOW) چیست و چگونه آن را بخریم؟”

  1. با سلام لطفاً اگر کسی می‌تونه کمک کنه بهم پیام بده من ولت rainbow رو دارم ولی نمی‌دونم چطور میشه ارزهای توش رو انتقال داد به ولت دیگری
    آدرس جیمیل morti6300@gmail.com

  2. اسماعیل شهابی

    به نظر بنده ارزیف باید کنترل کنه هر کی هر قیمتی می خواد نزنه و قیمتها باید عاقلانه باشه تا اعتبار سایت بالاتر بره

  3. ************** تورو‌خدا قانون کار میگه صرافی یعنی گروهی که به تمام راههای خرید و فروش از صرافیهای خارجی وارده و این کار رو با درصد کارمزدش انجام میده،مگه کشتارگاهه که گوشت بخرم از یکی دیگه گرونتر قیمت ارز دبجیتال معلومه با معامله من وشما بالا پایین نمیشه واضح بگم قیمت بیت کوین اگر 60باشه شما مبتونی 100بفروشی ارزیف وتمام عواملش خیلی بی انصاف هستند.

  4. متاسفانه حدود بیست روز است در تراست ولت و در قسمت پنکیک سواپ تلاش میکنم ارز rainbow را با smartchainbnb بخرم ولی بعد از زدن روی گزینه swap اسکن میخاد و نهایتا تبادل انجام نمیشه دیشب از صرافی بی انصاف ارزیف خریدم سه برابر قیمت فعلی
    یعنی بایدقیمت rainbow سه برابر رشد کنه تا سربسر بشم دوستان چه کار کنم تا بتونم از پنکیک سواپ خریداری کنم و اسکن نخاد لطفا راهنمایی دقیق بکنید

    1. مجتبی مسکینی

      ارزیف فقط واسطه هست
      یعنی شما چیزی از ارزیف نمیخرید یا به ارزیف نمیفروشید
      در واقع شما ارز رو با قیمت بالاتر از یک شخص دیگری خریدین و ارزیف فقط معامله شما رو انجام داده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH