پر دانلود ترین برنامه

معرفی پردانلودترین اپلیکیشن‌های تاریخ؛ از فیسبوک و واتساپ تا اسپاتیفای و تلگرام!

در این مطلب پر دانلود ترین برنامه های تاریخ تلفن همراه را به شما معرفی خواهیم کرد.

با عرضه تلفن‌های همراه هوشمند و توسعه اینترنت، تعداد کاربران ویندوز و رایانه‌های شخصی به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرد و از طرفی روزانه به آمار کاربران تلفن همراه و اپلیکیشن‌های موبایلی افزوده شد.

حال در سال 2021 کافیست نگاهی به زندگی روزمره خودمان بیندازیم، ما از صبح تا شب در اپلیکیشن‌های تلفن همراه با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم، اخبار را پیگیری می‌کنیم، آموزش می‌بینیم، خرید می‌کنیم، تاکسی می‌گیریم، برنامه مسافرت می‌چینیم، بلیط می‌گیریم، سرگرم می‌شویم و اوقات فراغت خود را پر می‌کنیم، کار می‌کنیم و پول در میاوریم و به هر شکل زندگی خودمان را می‌گذرانیم، آن هم در حالی که هیچ نیازی به کامپیوتر یا برنامه‌های ویندوزی نداریم.

حالا این اپلیکیشن‌های موبایلی هستند که کار روزانه ما را راه ‌می‌اندازند و ما نیز برای بخش‌های مختلف زندگی خود به برنامه‌های موبایلی نیاز داریم. به همین دلیل شاید جالب باشد که بدانید اپلیکیشن‌هایی هستند که بیش از 7 میلیارد بار دانلود شده‌اند. این یک واقعیت بسیار جالب است که در کره زمین 7 میلیارد و 800 میلیون نفر جمعیت زنده وجود دارد، که از این تعداد حدود 6 میلیارد و 300 میلیون نفر به تلفن همراه هوشمند دسترسی دارند و همچنین حدود 4 میلیارد و 600 میلیون نفر می‌توانند از اینترنت استفاده کنند.

پر دانلود ترین برنامه های موبایلی

با این اوضاع ما اپلیکیشن‌هایی داریم که تاکنون بیش از 7 میلیارد بار دانلود شده‌اند و مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند. این آمارها نشان می‌دهد نفوذ تلفن همراه، اینترنت و اپلیکیشن‌ها میان مردم در سراسر جهان تا چه حدی رشد و توسعه داشته است.

اما کدام اپلیکیشن‌ها هستند که بیش از 7 میلیارد بار توسط مردم دانلود شده‌اند؟ به اصطلاح پر دانلود ترین برنامه موبایلی در دنیا کدام است؟

به طور طبیعی اگر بخواهیم پر استفاده‌ترین برنامه‌های موبایلی را بررسی کنیم به اپلیکیشن‌های شرکت گوگل یعنی گوگل پلی، یوتیوب، گوگل مپ، گوگل سرچ و غیره می‌رسیم. اما این اپلیکیشن‌ها دانلود نمی‌شوند زیرا به طور پیشفرض بر روی گوشی‌های اندرویدی نصب هستند و (به جز مردم چین) شما در هر کشوری یک گوشی اندرویدی بخرید، برنامه‌‌های گوگل بر روی آن نصب شده و قابل استفاده است.

زمانی که می‌گوییم پر دانلود ترین برنامه موبایلی یعنی اپلیکیشنی که مردم آن را از مارکت‌های اندروید یا iOS دانلود کرده باشند. البته پر دانلود ترین برنامه های موبایلی تقریبا قابل حدس هستند. با نگاهی به پر دانلود ترین برنامه‌ های موبایلی در رتبه‌های اول اپلیکیشن‌های ارتباطی خودنمایی می‌کنند. سپس شبکه‌های اجتماعی و دو بازی موبایلی نیز در این فهرست وجود دارد که شاید برای شما قابل حدس باشد. اما اگر قابل حدس نیست، در ادامه فهرست 20 اپلیکیشن پر دانلود در دنیا را مشاهده کنید:

این مطلب را نیز مطالعه کنید: معرفی 10 شبکه اجتماعی محبوب در جهان

رتبه

نام برنامه

تعداد دانلود

1
فیسبوک
7.073 میلیارد
2
واتساپ
6.983 میلیارد
3
فیسبوک مسنجر
5.327 میلیارد
4
اینستاگرام
3.504 میلیارد
5
تیک‌تاک
2.631 میلیارد
6
فیسبوک لایت
1.933 میلیارد
7
مایکروسافت ورد
1.895 میلیارد
8
مایکروسافت پاور پوینت
1.655 میلیارد
9
شیر‌ ایت
1.541 میلیارد
10
نتفلیکس
1.513 میلیارد
11
ساب‌وی سورفی
1.438 میلیارد
12
اسنپ چت
1.350 میلیارد
13
توییتر
1.301 میلیارد
14
فلیپ‌بورد
1.301 میلیارد
15
کندی کراش
1.142 میلیارد
16
اسکایپ
1.124 میلیارد
17
اسپاتیفای
1.081 میلیارد
18
دراپ باکس
1.025 میلیارد
19
تلگرام
1 میلیارد
20
وایبر
909 میلیون

 

7 در مورد “معرفی پردانلودترین اپلیکیشن‌های تاریخ؛ از فیسبوک و واتساپ تا اسپاتیفای و تلگرام!”

    1. سعید صانعی

      سلام، ما در این مطلب پر دانلودترین برنامه‌های دنیا رو معرفی کردیم، برنامه‌های گوگل به طور پیشفرض بر روی دستگاه‌های اندروید نصب هستند و کسی اون‌ها رو دانلود نمیکنه

      1
      4
    1. سعید صانعی

      بله آمار دانلود تلگرام چند روز پیش به دلیل قطع شبکه‌های اجتماعی به یکباره افزایش پیدا کرد و تلگرام به جدول اضافه شد

      2
      5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH