آپدیت جدید گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 در کره‌جنوبی را آغاز نموده و اکنون تقریبا با اطمینان کامل می‌توان اعلام کرد که این آپدیت به‌زودی در اختیار تمامی مدل‌های موجود در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. این آپدیت دارای پچ‌ها و اصلاحات معمول بوده و از امکانات جدید و جالبی در بخش دوربین برخوردار است.

فهرست تغییرات اعمال شده در این به‌روزرسانی از ارتقاء کیفیت کلی عملکرد دوربین بدون پرداختن به جزئیات حکایت دارد. همچنین قابلیت تشخیص صحنه برای حیوانات خانگی نیز به حالت پرتره اضافه شده است. این موضوع بدان معناست که هنگام عکاسی کاربران از گربه یا سگ خانگی با استفاده از حالت پرتره، نرم‌افزار قادر به اعمال مطلوب‌تر افکت بوکه مصنوعی خواهد بود.

بعلاوه سامسونگ قابلیت تنظیم میزان روشنایی نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 3 را به فیرم‌ور جدید این هندست اضافه نموده است. قابلیت مذکور پیش‌تر در دسترس کاربران قرار نداشت. بعلاوه برخی باگ‌های نرم‌افزاری پیشین برطرف شده و تجربه کلی کاربری حین استفاده از ژست‌های حرکتی نمایشگر، عکس‌برداری و مشخصه Multi-window نیز بهبود یافته است.

3 در مورد “آپدیت جدید گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ منتشر شد”

  1. برام سواله که آیا جای خط تا شدن میمونه رو صفحه نمایش یا نه؟ بررسیش رو که دیدم حس کردم خیلی ضایعه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH