تجربه خرید از دیجی‌کالا جت: کُند و متفاوت!

خرید آنلاین همیشه یکی از گزینه‌های بسیار مورد علاقه من است، تقریبا اکثر وسایل مورد نیازم از کالاهای دیجیتالی گرفته تا میوه و غذا و حتی نان و شیرینی را هم این روزها به‌صورت آنلاین و از سرویس‌های مختلف می‌خرم.

به‌طور حتم دیجی‌کالا هم یکی از گزینه‌های اصلی من در خرید بوده و با اینکه تا به حال انتقادهایی نیز به آن وارد کرده‌ایم، ولی در کل خرید کردن از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی آنلاین کشور با آن طیف گسترده از کالاهایش را بسیار دوست دارم.

چند ماه پیش، دیجی‌کالا از سرویس جدیدی به نام دیجی‌کالا جت رونمایی کرد که تا حد زیادی مشابه با همین خرید سوپرمارکتی اسنپ بود و در شعار نیز با یکدیگر تقارن‌ های زیادی داشتند، اما دیجی‌کالا تلاش کرد به واسطه تجربه بسیار در ارایه کالا و تیم مجرب لجستیکی خودش، یک سرویس بهتری را در اختیار کاربرانش قرار بدهد، اما آیا در این امر موفق بوده است؟

یکی از نکاتی که همان ابتدا نظرم را به خودش جلب کرد، اسم این سرویس یعنی دیجی‌کالا جت بود؛ با کمی فکر به خاطر آوردم که کلمه جت را پیش از این بر روی سرویس میگروس که از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در کشور ترکیه است نیز دیده بودم و جالب‌تر آنکه حتی طرح لوگوی سرویس جدید دیجی‌کالا و رنگ‌بندی‌اش نیز شباهت‌هایی با آن داشت! از نظر مفهوم کاری هم این نزدیکی بیشتر شد تا بدانیم که احتمالا یک کپی برداری ریز (واقعا ریز؟) از سرویس میگروس در اینجا شده است!

با توجه به آنکه از زمان راه اندازی این سرویس نزدیک به ۴ ماهی می‌گذشت و انتظار خدمات قابل قبولی از آن را داشتم، تصمیم گرفتم نخستین خرید خودم را انجام دهم و به‌صورت کاملا مستند شما را از مرحله به مرحله آن باخبر سازم، حالا نمی‌دانم این شانس من بود یا دیجی کالا جت که چنین پروسه نامنظم و ضعیفی در این راه نصیبم شد، اما هرچه بود این را به من فهماند که حداقل برای خریدهای بعدی خودم، روی دیجی‌کالا جت به این زودی‌ها دیگر حساب نکنم!

چرا تصمیم به خرید از دیجی‌کالا جت گرفتم؟

حدود ساعت ۸ شب بود که می‌خواستم به خانه برگردم، قرار بود که غذا اسنک درست کنم و برای همین تصمیم گرفتم تا زمان رسیدنم به خانه، از این سرویس خرید کنم که آن‌ها با سرعت جت و من هم با سرعتی خیلی کم‌تر از جت، به آشپزخانه برسم و مشغول آشپزی شوم! برای این کار تنها نیاز به سه قلم جنس بود، قارچ، بیکن و نان تست! باقی را در خانه داشتم.

برای این سرویس جت، ۴ فروشگاه در نزدیکی خانه ما (حوالی میدان ونک) معرفی شد. نخستین آن‌ها بیکن و نان تست را داشت، ولی قارچ نداشت! دومی بیکن و قارچ را داشت ولی خبری از نان تست نبود و سرانجام سومین فروشگاه، هر سه کالا را موجود داشت. خلاصه خرید را زدم و پس از حدود ۵ دقیقه توسط فروشنده تایید شد و زمان اعلامی هم کمی قبل از ساعت ۲۱ اعلام گردید که نشان می‌داد کل پروسه خرید و تحویل در حدود ۴۵ دقیقه انجام می‌پذیرد.

با دیدن این عدد کمی تعجب کردم چرا که در همه جای دیجی‌کالا جت، به تحویل کالا زیر ۳۰ دقیقه اشاره شده و به نوعی شعار آن‌ها در این سرعت بالاست که خب در همین مرحله نخست و به‌صورت رسمی توسط خودشان نقض شد! از آنجایی که برای من حالا ۱۵ دقیقه چندان اهمیت نداشت، راهی خانه شدم و قبل از حرکت، پیامی مبنی بر آنکه پیک فروشنده هم به سمت خانه شما آمده برایم ارسال شد و رقابتی در ذهنم بین من و وی در گرفت که ببینیم کدام سریع‌تر می‌رسیم!

قاعدتا با توجه به فاصله دورتر من، آن پیک باید سریع‌تر می‌رسید که خب وقتی به خانه آمدم، دیدم نرسیده است! در خانه به همراه همسر و دخترم منتظر ماندیم، وسایل را چیدیم که این پیک همچون جت الان خواهد رسید و ما هم به ضیافت شاهانه‌مان می‌رسیم! ساعت ۲۱ شد ولی خبری باز نیامد! با شنیدن هر صدای موتور سیکلت، به خیال آنکه پیک دیجی‌کالا جت است نیم خیز می‌شدیم اما خب دوباره سر جای‌مان می‌نشستیم.

در این حین صفحه سفارش را هم چک می‌کردم و در کمال تعجب دیدم که حالت آن به تحویل داده شده،‌ تغییر کرد! یعنی فروشنده اعلام کرده که محصول را نه تنها فرستاده، بلکه به ما تحویل داده و پیک خوش خوشان بازگشته است! دیگر حوصله‌‌ام سر رفت و با پشتیبانی تماس گرفتم.

پس از تماس، حقیقتا مثل جت به پشتیبانی وصل شدم و وی هم از روی شماره موبایل خیلی سریع دریافت سفارش من چیست، لحظاتی پشت خط منتظر ماندم و اپراتور گفت برای پیک ظاهرا مساله‌ای پیش آمده و در حال حرکت است! پرسیدم پس چرا زده تحویل داده شد؟ پاسخ دقیقی نگرفتم و از آنجایی که مدتی طولانی منتظر بوده و اشتهایمان نیز در حال کور شدن بود، به درخواست خودم پشتیبانی گفت اگر تا ۲۰ دقیقه دیگر نیاید، سفارش‌تان را کنسل می‌کنم؛ اگرچه من درخواست لغو در همان زمان را داشتم که ظاهرا امکان پذیر نبود!

همچنان منتظر ماندیم، دخترم خوابش برد، همسرم نگاهش به در خشکید و من هم که می‌خواستم ادای آشپزهای حرفه‌ای را برای آن شب بازی کنم، تبدیل به یک گرسنه آماتور شدم! باز هم یک ساعت دیگر گذشت و خبری نشد، مجدد با پشتیبانی تماس گرفتم که در کمال خونسردی گفت پیک چون نیامده ما هم کنسل کردیم. گفتم پس چرا خبری نمی‌دهید یا حداقل در پنل نمی‌زنید که سفارش کنسل شده است تا از جای دیگر تهیه کنم! وی سپس گفت مبلغ سفارش‌تان به صورت خودکار از ۱۰ دقیقه تا ۲۴ ساعت بعد از لغو شدن به حساب‌تان باز می‌گردد! من هم متعجب که این بازه عجیب و غریب برای کنسل کردن یک سفارش به این سادگی، قاعدتا هیچ تناسبی با جت بودن ندارد.

فردا صبح که بیدار شدم، صفحه سفارش را چک کردم، همچنان بر روی حالت تحویل داده شده قرار داشت و مبلغی هم عودت داده نشده بود. تا ۲۴ ساعت صبر کردم که اگر این جت احیانا سوختش هم تمام شده، با سوخت‌گیری مجدد پول من را برگرداند که ظاهرا به خاطر تحریم‌ها، کسی به سیستم آن‌ها بنزین نرسانده بود! باز هم صبر کردم، ۴۸ ساعت گذشت و هیچ خبری نبود! گفتم یک کامنت در سیستم‌شان بگذارم شاید با خواندن آن یادشان بیفتد که نفراتی را با وعده سریع رساندن اجناس در شبی گرسنه نگاه داشته‌اند و حالا اگر شرمنده نیستند، حداقل پولم را برگردانند!

کامنت را گذاشتم که نه جنسی گرفته‌ام و نه پولی، سپس ارسال کردم؛ بعد از آن سایر دیدگاه‌ها را درباره همین فروشگاه خواندم و متوجه شدم اولین ناکام نبودم و ظاهرا امتیازهای پایین و شکایت‌های مختلف که بسیاری به همین پروسه دیر رسیدن اشاره داشت، یک روند تکراری است و دیجی‌کالا جت هم بی توجه به این امر، همچنان همکاری‌اش را با این فروشگاه ادامه داده است.

روز سوم هم گذشت و نه پولی برگشت و نه حتی کامنتی تایید شد! روز چهارم را هم صبر کردم و از آنجایی که دیگر برایم مسجل شده بود حداقل از سمت دیجی‌کالا جت هیچ پیگیری برای بازگرداندن پولم نخواهد شد و سرویس هم ظاهرا در کماست، به نیت پنج تن تصمیم گرفتم در روز پنجم خودم تماس بگیرم!

جالب اینجاست زمانی که خواستم تماس بگیرم، گزینه تماس با پشتیبانی از روی صفحه سایت برداشته شده بود و از هیچ طریقی نمی‌شد این شماره را پیدا کرد! ابتدا خدا را شکر کردم که مبلغ زیادی را پرداخت نکرده بودم وگرنه بایستی احتمالا برای یافتن پولم به کانادا می‌رفتم!

با نگاهی به هیستوری تماس‌هایم، مجدد به پشتیبانی وصل شدم و موضوع را شرح دادم. اپراتور که تا حدی متعجب به‌نظر می‌رسید، گفت اجازه بدهید پیگیری کنم و لحظاتی پشت خط ماندم، وی سپس با ابراز تاسف از این موضوع گفت که پول شما تا یک ساعت دیگر بازخواهد گشت و دلیل این مشکل را هم خطای سیستمی عنوان کرد، امری که قاعدتا راحت‌ترین پاسخ برای پیچاندن محترمانه مشتری است! درباره اینکه چرا شماره تلفن‌تان هم در صفحه اصلی نیست، ابتدا اظهار بی‌اطلاعی کرد و سپس گفت در حال به‌روزرسانی هستیم (ظاهرا در این آپدیت فقط شماره تلفن اضافه بوده است).

سرانجام این پول بی زبان من بعد از یک ساعت بازگشت ولی در بخش سفارشات هیچ تغییری حاصل نشد و همچنان دیجی‌کالا جت اصرار داشت که اجناس تحویل شده و با یک تیک بزرگ سبز رنگ نوشته بود: سفارش شما با موفقیت تحویل داده شد.

از دیجی‌کالا جت خرید کنیم؟

تجربه اول خرید من از این سرویس نشان داد که یک سلسله منظم از بی‌نظمی در پشت هر خرید ردیف شده که با ایجاد مشکل در هر بخش، کاربر را می‌تواند گرفتار خودش کند و از آنجایی که همان بند نخست زنجیر یعنی تحویل کالا برای من دچار ایراد شد، پس نمود این ضعف در سایر بخش‌ها هم پررنگ‌تر ظاهر گردید.

در این میان سوالات زیادی مطرح می‌شود؛ اینکه چرا کالایی که اصلا ارسال نشده، در پنل به تحویل داده شده تغییر یافته است؟ چرا حتی پس از کنسلی اولیه و عودت دادن پول ثانویه، باز هم این گزارش دچار تغییر نشد؟ اصلا چرا یک عودت وجه ساده تا ۲۴ ساعت به‌صورت سیستمی و تا الی ابد به‌صورت غیر سیستمی می‌تواند ادامه دار باشد؟ اینکه چرا دیجی‌کالا جت با علم بر این موضوع که این فروشگاه خلف وعده زیادی به مشتریانش دارد، همچنان با آن کار می‌کند و بر نارضایتی‌ها دامن می‌ند؟ و از همه مهم‌تر اینکه چرا دیجی‌کالا جت انقدر اصرار دارد سرویسش را با نام جت و ارسال زیر ۳۰ دقیقه معرفی کند آن هم در شرایطی‌که حتی زمان اعلامی خودش بیش از این عدد است؟!

خلاصه تمام این موارد به‌سادگی به من نشان داد که واژه «جت» تنها به خاطر هم آوایی قشنگش با نام دیجی‌کالا به آن اضافه شده و این سرویس نه بنزینی برای حرکت سریع دارد و نه خلبانی که بتواند آن را به‌درستی هدایت کند!

31 در مورد “تجربه خرید از دیجی‌کالا جت: کُند و متفاوت!”

  1. این موضوع منحصراْ در رابطه با دیجی کالا جت نیست! در دیجی کالا بطور متعدد با عبارت “کالای مورد نظر تحویل داده شد” نیز روبرو بوده ام در حالیکه کالایی نیز دریافت نکرده بودم! توجیهات بسیار مضحکی در این ارتباط نیز داشتند، که بارزترین آنها چنین بود:

    مامور ارسال ناخواسته دستش بر روی این گزینه رفته است و عبارت “تحویل شده” برای شما ثبت شده است!

    توجیه این مساله ساده است! بسیاری از مامورین ارسال در دیجی کالا که امور شخصی خود را نیز حین فرآیند تحویل مرسوله به مشتری انجام می دهند، در زمانی که احساس می کنند زمان تحویل سفارش به مشتری رو به اتمام است، برای آنکه ثبت تحویل سفارش به مشتری را در زمان مورد نظر انجام دهند بر روی این گزینه کلیک می کنند تا بدین طریق تاخیر خود را در تحویل سفارش توجیه نمایند! بدترین حالت نیز زمانی است که این گزینه کلیک خورده باشد اما کالا نیز بدست مشتری نرسد! در نمونه دیگری با گزینه تحویل شده روبرو شدم اما پس از تماس با پشتیبانی به من گفته شد که مامور ارسال مراجعه نموده است اما در منزل نبودید که من نه تنها در منزل بودم بلکه بارها نیز پروفایل خود را نیز چک کرده بودم که چه چیز دیگری قرار است بر سر من از دیجی کالایی که متاسفانه از روی اجبار از آن خرید می کنیم و آنان نیز بر روی این موضوع وقوف کامل دارند، نازل شود!!! بدیهی است زمانی که حجب و حیای انجام کارهایی از بین برود، دیگر نتیجه ی آن عمل -به تشابه بسیاری از دورغها و ناکارامدیهایی که روزانه در این کشور گل و بلبل (اگر گل و بلبلی باقی مانده باشد) با آن روبرو هستیم- نه تنها دیگر در محل نقد نیز قرار نمی گیرد بلکه باعث تمسخر مصرف کننده ای می شود که به ریش وی نیز بارها و بارها خندیده اند!

  2. اپ رو نصب کردم . یه صفحه تمام سفید لود شد … و دیگر هیچ !
    به نظر من می خواسته یه مفهوم هنری سورئال رو برسونه ….
    کلا جالب بود ….

    0
    2
  3. من به خاطر تخفیف های خوب چند بار از دیجی جت خرید کردم و راضی بودم تا اینکه تو سفارش اخرم نقره داغ شدم! فکر کنم ورشکست شدن چون کالارو تحویل ندادن و نوشتن تحویل داده شده و سه بار تماس گرفتم عذرخواهی کردن گفتن پول رو می ریزیم ولی نریختن! بعد از اون سه بار، چهار روز شماره پشتیبانی رو روی اشغال گذاشته بودن که نتونی تماس بگیری! بعد از چند روز که وصل شد با کمال پرروئی و بی ادبی گفتن چون زود تماس نگرفتی و اعلام نکردی امکان خدمات دهی وجود نداره و باید قوانین رو می خوندی! وقتی درگیری بالا گرفت و من گفتم مکالمات ضبط شده رو دارم که من همون روز چند بار تماس گرفتم مجبوری پولم رو پس دادن! ولی ده بار تماس و اعصاب خورد کنی واقعا ارزش خرید نداشت. خب آدم دو دقیقه میره از سوپر سر کوچه خرید می کنه. اگه خواستید مکالمات ضبط شده رو هم دارم که علنا می خواستن دزدی کنن

  4. محمد علی کلی

    باورم نمیشه اینهمه اکانت فیک در این صفحه از یک کسب و کار نوپای وطنی که بتازگی کارش رو شروع کرده و جوانان زیادی رو که تا قبل از این کاملا بیکار و معتاد در پارک ها بودند استخدام کرده دارند انتقاد می کنند.ما مردم ایران چه مان شده؟ چرا چشم دیدن پیشرفت و اشتغال جوان های خودمون رو نداریم؟یک شرکت یک کسب و کار قوی و پولداری چه کاری میتونه انجام بده بهتر از اینکه اومده کسب و کار جدید و کوچک دیگه ای تاسیس کرده و اشتغال آفرینی کرده؟ میرفت این پولها را سهام و اوراق می خرید یا ارز ها را از کشور خارج می کرد خوب بود؟ دهانتان آنموقع بسته می شد؟ بسیاری از تجربیات شما هم فیک و دروغین است مثل همین اکانت های فیک که در اینجا نظر گذاشته است و قصد تخریب دارد اگر راست می گویید بروید یک کسب و کار رقیبش را بزنید و همین انتقادات شیطنت آمیز را رفع کنید تا ما هم ببینیم. من خودم شخصا سه بار از این سرویس خرید کردم و هر 3 بار عین جت و حتی 15 دقیقه زودتر از آن چیزی که نشان داده بود به من تحویل داده شد. حتی دفعه اول یک جایزه هم با محصول بود و همیشه کالاهای اصل تاریخ دار و با ظاهر فیزیکی سالم به دست من تحویل شد و هیچ بدی از آنها ندیدم و بسیار کارشان درست است دم برنامه نویسشان و منشی شان و پیک موتوری شان و مدیرشان همگی گرم و کور شود چشم حسودان به خصوص اکانت های فیک که احتمالا فروشگاه های بی اخلاقی هستند که از دیجی کالا و خدمات فوق العاده با کیفیتش ضربه خورده اند. البته من خودمم از دیجی کالا تجربه خرید منفی داشتم ولی تمام موارد (بلا استثنا تمام خاطرات بد و منفی) مربوط می شود به فروشنده های تامین کننده که در دیجی کالا هستند، پس یعنی مشکل از خود فروشنده ها و مردم است و بروید خودتان را درست کنید به جای اینکه یک شرکت بزرگ، محترم و سالم را انتقاد کنید. بروید از خودتان و کلاشی و کلاه برداری هایتان خجالت بکشید. جنس خراب و معیوبشان را می دهند به مشتری های دیجی کالا یا با قیمت های متفاوت در سایت درج می کنند یا کالا های باز شده را گذاشته اند کنار برای سفارش های دیجی کالایی. چند بار برای خودم پیش آمده به علت بدقولی و بی اخلاقی فروشنده های بازاری، در روز موعد دیجی کالا مرسوله من به دستش نرسیده بود و اجبارا لغو کرد و تازه از جیب خودش به من خسارت داد. دیجی کالا دارد از جیب خودش خسارت بی اخلاقی فروشنده های آزاد کلاه بردار را می دهد تازه متهم هم می شود؟

    16
    1
  5. به نظرم کسانی که در شهرستان زندگی میکنند چاره ای جز خرید از دیجی کالا ندارند. بنده هر بار که از فروشگاهی به غیر از دیجی کالا خرید کردم با شرکت پست به مشکل خورده ام و عمده مشکلات خرید از فروشگاههای متفرقه به غیر از احتمال کلاهبرداری و عدم پاسخگویی، مشکل بزرگ ارسال مرسوله با پست پیشتاز می باشد که دریافت آن به قضا و قدر الهی وابسته است و مرسوله را باید با خواهش و تمنا از شرکت پست دریافت کرد البته اگر شانس بیاورید آن بسته را به شخص دیگری تحویل ندهند یا آن وسط گم و گور نشود.

  6. به نظر من خرید کردن از دیجیکالا اشتباهه
    من ی بار خرید کردم اون کالایی که میخواستم رو برام نفرستاد بعد به جاش کد تخفیف ناچیز داد و من با توجه به اینکه دیجیکالا نتونسته بود اون کالا رو از زیر مجموعه ش بگیره دیکگه خرید نکردم
    بسالی که نکوست از بهارش پیداست
    والا من همیشه قیمتهای دیجیکلاهبردار رو با سایت های دیگه بررسی می کنم به خدا دیجی خیلی گرون فروشه دوم اینکه توی استان ما( کرمانشته) یه پاساژ هست به اسم ارگ گرون فروشی معروف هستند ولی این پاساژ از دیجیکلاهبردار ارزون تره
    مثلا از 300 هزار تا 2 میلیون تومن باهماختلاف دارن

    4
    7
  7. تا شما باشین گول اسم و رسم یک برند رو نخورید!
    کسی که کارش درست باشه، انقدر با تبلیغات خودش رو خفه نمیکنه…
    کمترین چیزی که یک برند میتونه داشته باشه، مسئولیت پذیری و عذرخواهی از مشتریه.. متأسفانه هیچکدوم ندارن.. بخصوص دیجیکالا که آدم تو ایران نمونده شکنجه ش نکرده باشن!

    3
    15
  8. یکی به اینا بگه چرا اینقدر پیک عوض میکنید بعد اینهمه سال هنوز خونه ما یاد نگرفتن و تا قبلیه میاد یاد بگیره نمیدونم اخراج میشه یا منطقش عوض میشه و یا با اجناس دیجی کالا میزنه به چاک از کشور فرار میکنه و من هر دفه کچل میشم دوباره ادرس بدم به اینها بعضیهاش هم اصلا تو ادرس پیدا کردن مشکل دارن نمیدونم چه طوری شدن پیک و دفه پیش داده بودن به یه خانوم دیر که اورد هیچی چند نفر از رفقا هم فرستادم جلوش با موتور ببینم این کجا گم و گور شده و از اجناس گرون و تقلبی و احتکار و مشکلات دیگش هم که دوستان گفتن و من یکی واقعا قصدم اینه اینها درست بشن ولی حیف پول زیاد خرابشون کرد هیچ جوره هم قرار نیست درست بشن امیدوارم یخ رقیب گردن کلفت براشون بیاد نتونن زیرابش هم بزنن کله پاش کنن مثل خیلی از سایتهای کوچیک که اینها زیرابشون زدن و اونوقت همگی از اون رقیبه خرید کنیم تا درس عبرتی بشه براشون.

    4
    3
  9. یادتان نیست در زمان شروع کرونا که ماسک کمیاب بود در انبارشان مقدار زیادی احتکار کرده بودن که حتی تلویزیون هم اون رو نشون داد.

    2
    16
  10. تجربه نشون داده تو ایران هر برندی بیش از اندازه بزرگ بشه سطح مشتری مداریش بیش از اندازه افت میکنه. نمونه های بارز هم به ایران خودرو ، سایپا ، دیجی کالا و … میشه اشاره کرد که چون مشتریان زیادی دارن، هرقدر هم مشتری ناراضی باشه باز هم اهمیتی نمیدن و اگه یه مشتری از دست بره ده تا دیگه جایگزین میشن.

    1
    21
    1. مشکل نداشتن رقیب مستقل هست
      ایران خودرو و سایپا جفتشون به دولت وصل هستند و در واقع یک مدل تصمیم گیری میشن
      دیجی هم یه مدت بامیلو به عنوان رقیب میدید که کله پا شد الان داره بی رقیب میتازه

      1
      5
  11. نویسنده خیلی باید قدرتمند باشه که همچین تجربه تلخی رو انقدر جذاب روایت کنه 🙂
    باریکلا خوشم اومد

    1
    22
  12. سلام من هم اون روز گفتم انرژی مو زیاد کنم کد تخفیف هم داشتم سه تا انرژی زا سفارش دادم – فروشنده تایید کرد نوشت ۴۵ دقیقه دیگه میاره – بعد از بیست دقیقه اعلام شد به پیک تحویل داده شد – بعد من گفتم عه چه زود خوبه دیگه ۵ دقیقه بیشتر راه نیست که یهو با کلمه تحویل داده شد مواجه شدم :/ با تماس با پشتیبانی اعلام شد که پیک نزدیک شماست و علت تحویل داده شد رو هم نگفت (که البته پیک گفت دستم خورده) و بر خلاف شما واقعا ده دقیقه بعد اومد خخخ – به نظرم اون فروشگاه و پیک باید درست باشه ولی نظارت دیجیکالا هم مهمه

    1
    10
    1. مصرف فرآورده های قندی و نوشابه های اصطلاحا انرژی ساز روی مغز تاثیرات مخرب و ناشایسته ای به جای می گذارد که نمونه هایش را مشاهده می فرمایید. پیشنهاد می شود در صورت مصرف این فرآورده های شیطانی و صهیونیستی، به دمنوش های سنتی اعتماد کنید تا علاوه بر حمایت از کسب و کارهای محلی و داخلی از سلامت مغز و روان خودتان پاسداری کرده باشید.

      5
      1
  13. متاسفانه دیجی کالا خیلی افت کرده از فروشنده های اجناس تقلبی تا تخفیف های قلابی گرفته تا فرستادن کالاهای مرجوعی و… هیچ نظارتی انگار ندارن یه گوشی موبایل ازشون خریدم یه گوشی استفاده شده که مرجوع شده بود با کلی خش و… برام فرستادن

    14
  14. حالا اینکه خوبه یکی از سفارشای منو اصلا نیاورد یه چیزه دیگه جاش اورد پشتیبانی پولو پس داد کلا دیجیکالا و دیجیکالا جت افت کرده شخصا دیگه خرید ازش نمیکنم

    1
    25
  15. علاوه بر چیزهایی ک دوستان گفتن پشتیباناشونم خیلی موجودات قد و بیشعور و بی فرهنگی هستن
    یسری متن آماده گذاشتن جلوشون هر کی زنگ میزنه مثل طوطی فقط همونارو بلغور میکنن براش
    خدمات و پشتیبانیش افتضاح شده کلا

    2
    24
    1. شرط می بندم خود شما هم اگر بروید آنجا و یکی دو مرتبه حقوق بگیرید و جایتان روی میز و صندلی سفت شد همینطور با تلفن ها برخورد می کنید البته شاید هم شما را نشود مقصر دانست مشکل اصلی مردم هستند که هر وقت زنگ می زنند با داد و عربده و فریاد و فحاشی انگار با نوکر خودشان می خواهند امر و فرمایش بدهند حالا مشکل طرف چه بوده؟گوشه راست قالب پنیرش یخورده کج شده تاخورده و این آقا عصبانیت یک ماهش را خالی می کند سر منشی بدبخت و چه دیواری از دیوار او کوتاه تر؟

      1
      4
      1. سید حسن پورفرج

        شرط میبندم خودت یکی از همون پشتیبانایی ک این خانم گفت
        پنیر و صبحانه خودت له و با بسته بندی پاره ب دستت میرسید چطور رفتار میکردی؟
        حتما زنگ میزدی میگفتی نازی اشکالی نداره سفارشای بعدی هم همینجوری بفرستین

        1
        2
  16. جواد باقری

    دقیقا یک تجربه مشابه آنچه نگاشتید داشتم با این تفاوت که وقتی ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه سفارش را با ۳ ساعت تاخیر لغو کردند، مجبور شدم نیمه شب در به در دنبال مغازه باز بگردم، و ساعت ۱ بعد از خوردن حاضری بخوابم.
    اما ساعت ۲ نصفه شب ، تاکید میکنم ۲ نصفه شب زنگ خونه رو زدن و سفارش لغو شده رو میخواستن تحویل بدن. میخواستم تحویل نگیرم که گفتن پول مرجوع نمیشه??

    22
    1. آخرین حد فعالیت مجاز فروشگاه ها در دیجی جت حداکثر تا 12 می باشد و پشتیبانی و ارائه خدمات در همین ساعت به شکل سیستمی پایان می پذیرد تا فردا صبحش مثل اینکه شما در ساعت 1 نیمه شب داخل پارک شدید و جنس دیگری دریافت کردید که ساعت 2 شب خواب دیدید با شما تماس گرفته شده برای همین پیشنهاد می کنم لاگ گوشی خودتان رو حتما چک کنید و دیگر در حوالی شب داخل پارک ها ظاهر نشوید.

      5
      1
  17. لعنت بهشون! منم همینجوری پیچوندن! وقتی هم تماس گرفتم و اعتراض کردم ی مردک بیشعور گفت اگه تا 20 دقیقه دیگه نیومد سفارشو کنسل میکنم! سفارشی ک برای شام خانواده بود و اونها با اینکار منو پیش زن و بچم شرمنده کردن! روز بعد هم به خاطر انتقادی که در کامنت ها ازشون کردم (که البته تایید هم نشد) دسترسی من رو به سایت و فروشگاهشون مسدود کردن و طی تماسی ک خانمم باهاشون گرفته بود گفتن آدرس شما (منطقه 2 – محله امیر آباد) امکان سرویس دهی و استفاده از خدمات ما را ندارد! کلا نگاه و رفتارشون با مردم مثل حاکم و رعیت میمونه! فقط میتونم بگم خدا ازشون نگذره! اون پولی هم ک به جای شماره حساب زدن ب کیف پولشون حرومشون باشه! لطفا ازین فروشگاه خرید نکنید

    1
    37
  18. سلام
    متاسفانه تجربه مشابهی را در مورد خرید از سرویس عادی دیجی کالا داشتم. آن هم دو مورد پشت سر هم.
    از ساعت 5 الی 8 شب وقت صرف بررسی و انتخاب و مقایسه کالاهای مد نظرم کردم و لیست بلند بالایی را در سبد خرید چیده و پرداخت کرده و زمان تحویل را دو روز بعد انتخاب کردم. روز تحویل توسط sms اطلاع دادند که 15 قلم از کالاهای خریداری شده را به دلیل عدم تامین توسط فروشنده حذف میکنند (اینکه اعتماد کردم و منتظر دیجی کالا ماندم اصلا برایشان اهمیت نداشت) و بقیه سفارش را دو روز بعد ارسال خواهند کرد. مجددا روز تحویل پیام دیگری ارسال کردند که سفارش شما باز هم آماده نیست و یعدا به شما اطلاع خواهیم داد……
    هم وقت زیادی از من تلف شد و هم کالا به دستم نرسید و مجبور شدم تعدادی که ضروری بود را به صورت حضوری و با عجله فراوان تهیه کنم. مثل هر مشتری دیگری من هم بروی رسیدن کالا در بازه زمانی معلوم شده حساب میکنم.
    ظاهرا کنترل اوضاع از دست گردانندگان این وبسایت خارج شده و کنترلی بر اوضاع و بخصوص رضایت مشتری ندارند.
    با تشکر

    1
    39

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH