روش های مقابله با باج افزار کامپیوتری با نصب آنتی ویروس معتبر

به گزارش‌ نودسرو ، عرضه کننده لایسنس محصولات‌ eset‌ در ایران ، کلمه باج‌ افزار به دسته مخصوصی از نرم‌افزار‌های‌ ویرانگر گفته خواهد داشت که برای باجگیری بکارگیری خواهد شد . در تهاجم باج‌افزار ، بدافزار به داده‌های روی حافظه دسترسی پیدا کرده و تمامی آنهار را رمزگذاری خواهد کرد و این فایل ها غیر قابل خواندن یا دسترسی خواهند شد و شخص مهاجم در ازای باز کردن رمز فایلها از قربانی درخواست پول خواهد کرد.

باج‌افزار معمولاً از راه فایلهای ضمیمه ایمیل ، لینک ها در پیغام های ارسالی در social network یا بارگیری از سایت هایی که مورد تهدید می باشند منتشر می گردند . این واقعه به صورت فزاینده ای متداول گشته است‌ : برطبق اعلام‌ CyberRisk Alliance ، هر کسب و کار‌ هر ۴۰ ثانیه‌ مورد تهاجم رشوه افزار قرار خواهد گرفت و تا سال 2019 به 11.5 هزار میلیون دلار آسیب به کسب و کار‌ها‌ وارد گشته است‌ . هم اکنون برای دفع حملات رشوه افزارها پیشنهاد می گردد مبادرت به نصب شدن ورژن ارجینال آنتی ویروس نمایید‌ که در این مطلب تصمیم داریم محصولات‌ eset‌ را برای این مورد شرح دهیم. شما با خرید لایسنس نود 32 امکان خواهید داشت از بیشتر حملات بدافزارها و رشوه افزارها پیشگیری نمائید . همه این امکانات فقط‌ با خریداری ورژن ارجینال eset‌ ارائه خواهد شد

اقسام باج‌ افزار ها:

  • باج‌ افزار Diskcoder که این نوع باج افزار اقدام به کدگذاری کل حافظه می کند و دسترسی شخص به کامپیوتر میسر نخواهد بود.
  • باج‌ افزار Screen locker امکان دسترسی به صفحه اصلی سیستم عامل را قفل خواهید کرد.
  • باج‌ افزار Crypto -ransomware داده های سیو شده روی دیسک را کدگذاری می سازد .
  • PIN locker گوشی ها و سایر سیستم هالی اندرویدی را گزینش نموده و پسورد وورد گوشیها را تعویض خواهد کرد.

همگی اقسام باج‌افزارهای یاد شده‌ متقاضی پرداخت وجه از طریق رمز ارز که قابل رهگیری نبوده، می باشند تا شخص مهاجم دسترسی دستگاه را به شما برگرداند. اما معمولا همیشه تضمینی برای برگرداندن دسترسی به قربانی وجود نخواهد داشت . کارشناسان ایجاد امنیت پیشنهاد می کنند که مبلغی پرداخت نکنید، چون به راحتی حملات زیادتر را ترغیب خواهد ساخت. به اضافه اینکه بایستی با تیم‌ پشتیبانی‌ فنی مرتبط ارتباط برقرار کنید و از آنها راهنمایی بخواهید تا راه حل های موجود به شما معرفی شود.

به چه‌علت به محافظت در مقابل باج‌ افزار ضرورت دارد؟

در سال 2016 ، وزارت‌ دادگستری‌ ایالات متحده برملا نمود که مرکز‌ شکایات جرایم آنلاین (IC3) از سال ۲۰۰۵ تقریباً ۷۷۰۰ دادخواست عمومی‌ در درباره باج‌ افزار وصول کرده است‌ که ۵۷.۶ میلیون دلار آسیب وارد کرده است. پس ضرروی است پیش از آلوده شدن به این بد افزار از آن پیشگیری کرد.

جلوگیری‌ از حملات رشوه افزار با آنتی ویروس ایست

ایست در مقابل رشوه افزار ها از جمله Petya و WannaCry حراست کامل انجام می دهد، در حال حاضر می توان با نسخه Internet Security شرکت eset از رایانه ها و سیستم ها حراست کامل به عمل آورد

برنامه آنتی ویروس eset در شناسایی و دفع تهدیدات سایبری بسیار قابل اعتماد می باشد و بالاتری امتیازات را در بین برنامه ایمنی سازی داشته و مورد دیگر این که پشتیبانی تمام و قوی کمپانی eset این برنامه را به هیولای دنیای ایمنی سازی مبدل نموده است . نرم‌افزار‌ اینترنت سکیوریتی eset ، آخرین نسخه ارائه شده آن بعد از فعال سازی با لایسنس رایگان نود 32 ورژن 15 سی روزه و یا خرید آنتی ویروس ویژگی های مقابله با باج افزار وهمچنین ویژگی های پیشین شامل ویژگی محبوب ضدسرقت را نیز ارائه میکند که به کمک این ویژگی قادر خواهید بود از موقعیت فعلی سیستم خود و حتی گرفتن تصویر از شخص دزد اطلاع پیدا کنید.

مرورگر ایمن آنتی ویروس Eset برای پرداخت اینترنتی یکی دیگر از خصوصیت های خیلی عالی این ورژن از برنامه می باشد که عملکرد عالی داشته و توصیه می شود این روزها حتما از آن استفاده شود . این برنامه کمپانی ایست به اندازه‌ ای قوی خواهد بود که با خیال‌ آسوده قادر خواهید بود در فضای اینترنتی گردش کرده و به اضافه اینکه این ورژن از برنامه خیلی سبک‌ می باشد و به اندازه کمی حافظه از کامپیوتر شما را تصرف خواهد نمود و اثربخشی بسیاری روی باتری و قدرت سیستم شما نخواهد داشت .

چرا آنتی ویروس eset جزو کامل ترین آنتی ویروس های موجود می باشد؟

آنتی ویروس نود 32 ، یکی از سرشناس ترین نرم افزار های امنیت سازی در جهان و معروف در بین کاربرهای ایرانی می باشد . علت این محبوبیت ، به‌ جز قدرت نود 32 در شناسایی اشکال گوناگون تروجانها ، ویروسها و بد افزارها ، عوامل اثرگذار زیادی وجود خواهد داشت با خرید آنتی ویروس نود 32 برخی از امکاناتی که با نصب این نسخه خواهید داشت شامل:

  • سرعت‌‌ بسیار و سبک‌‌ بودن : حداقل ترین میزان درگیر‌ نمودن cpu و رم در اسکن و وضعیت آماده به کار
  • پشتیبانی از بازه فراوانی از سیستم‌‌ عاملها شامل ویندوز 7 تا 10 و 11 و مک و اندروید
  • پاک نکردن کرک‌‌ و keygen نرم افزار ها به عنوان ویروس
  • بهره‌جویی از UI یا واسط کاربر بسیار ساده و خوشایند
  • بکارگیری فایروال باهوش که خیلی خوب در برابر تهدیدات اینترنتی مقابله خواهد کرد
  • قدرت تنظیم میزان ایمن کردن سیستم از طریق تنظیمات نرم افزار
  • بهره‌جویی از قسمت کنترل‌ والدین
  • ارائه یک لایسنس برای چند کامپیوتر
  • آپدیت های منظم و همیشگی بعد از خرید لایسنس ارجینال

چه راه هایی برای خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 وجود دارد؟

سه روش مرسوم جهت خرید آنتی ویروس نود 32 وجود دارد  که در ادامه هر کدام را شرح خواهیم داد. البته به این نکته دقت کنید تمامی این موارد فقط در کشور ما مرسوم است:

1- خرید بسته آنتی ویروس به صورت پک CD و DVD

به طور حتم تمامی محصولات موجود در سی دی و یا دی وی دی آنتی ویروس eset نسخه های غیرمجاز و دستکاری شده آنتی ویروس هستند چون لایسنس ها در حال حاضر شرایط نگه داری برای نصب در طولانی مدت را ندارند و در نتیجه لایسنس ارائه شده در این بسته ها ارجینال نیست.

2- خرید آنتی ویروس نود 32 از سرور های دستکاری شده ایرانی

برای خرید لاینسس آنتی ویروس NOD32 این گونه از لایسنس ها نیز توصیه نمی شود زیرا نسخه های ایرانی اقدام به دستکاری و کرک آنتی ویروس نموده و همچنین در فایلهای آپدیت ارائه شد دستکاری خواهند داشت.

3- روش مطمئن خرید به صورت آنلاین آنتی ویروس نود 32

در این روش شما با خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 به صورت مستقیم کد لایسنس 20 رقمی ارجینال دریافت خواهید کرد که بدون نیاز به هیچگونه تنظیمات اضافه ای کافی است کد را در برنامه رسمی نرم افزار وارد کنید تا لایسنس فعال شود. برای نصب نرم افزار کافی است آن را از سایت رسمی دانلود و نصب کنید. هم اکنون وب سایت نودسرو ارائه کننده لایسنس آنتی ویروس نود 32 به صورت رسمی بوده و شما با خرید از این سایت لایسنس تماماً ارجینال را بدون واسط و مستقیم از نماینده داخلی شرکت eset دریافت خواهید کرد. وب سایت نودسرو در حال حاضر بیش از 15 سال است که نماینده فروش رسمی شرکت ایست در ایران می باشد و نسخه های اصلی برای ورژن های خانگی و شرکتی و اداری را ارائه میکند.

معرفی کمپانی نودسرو، ارائه کننده لایسنس محصولات ارجینال eset

نودسرو نمایندگی فروش محصولات ارجینال ایست در کشور است که نمایندگان زیادی در کل کشور داشته و به کاربران عمومی و شرکتی سرویس دهی می‌کند. کمپانی نودسرو با بیش از ۱۵ سال سابقه ارائه لایسنس محصولات امنیتی Eset در ایران این افتخار را داشته تا به کاربران ایرانی بدون هیچ کم و کاستی به مانند سایر کشور ها تمامی امکانات خرید تا پشتیبانی را به کاربر نهایی عرضه کند. بازخورد هایی که همیشه از کاربران گرفته شده امیدوار کننده بوده و تنها دلگرمی شرکت پشتیبانی کاربران تا حال حاضر بوده است.

شرکت نودسرو به عنوان تنها ارائه کننده قانونی لایسنس محصولات ایست در ایران به صورت حرفه ای و 24 ساعته در 7 روز هفته پشتیبانی داشته و از طریق شبکه های اجتاعی و پیام رسان ها با کاربران ارتباط مستقیم دارد. بعد از خرید محصولات کار نودسرو با کاربر تمام نشده و تازه آغاز راه خواهد بود. با خرید لایسنس ارجینال از نودسرو پشتیبانی دائمی تا روز آخر فعال بودن لایسنس و تضمین کارکرد وجود دارد.

آدرس سایت خرید لایسنس نود 32 – نودسرو  : www.original-nodsrv.com

شماره پشتییانی نودسرو در تلگرام یا واتس اپ : ۰۹۱۱۶۱۹۲۲۸۰

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

5 در مورد “روش های مقابله با باج افزار کامپیوتری با نصب آنتی ویروس معتبر”

    1. مجتبی مسکینی

      محتوای مقاله ارتباطی به آی‌تی‌رسان نداره و صرفا یک رپورتاژ آگهی هست و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران هم نیست

  1. بهترین کار برای مقابله با ویروس نصب نکردن انتی ویروسه! اکثر انتی ویروسا سنگین و بی خاصیتن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH