مایکروسافت ویندوز دیفندر بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 و ویندوز 11 است

Windows Defender که به صورت پیش‌ فرض بر روی ویندوز 10 و ویندوز 11 نصب شده است، در میان بهترین آنتی ویروس‌های سال 2021 قرار دارد. این بر اساس AV-TEST، که یک موسسه امنیت فناوری اطلاعات مستقل است و آزمایش‌های مختلفی را برای رتبه بندی برنامه‌های آنتی ویروس بر اساس عملکرد، امنیت و عوامل دیگر انجام می‌دهد.

موسسه آلمانی AV-TEST گزارش ارزیابی بهترین برنامه‌های آنتی ویروس خود را برای ماه اکتبر 2021 منتشر کرده است. شایان ذکر است این موسسه امنیتی 21 برنامه امنیتی را از فروشندگان مختلف از جمله Norton ،Kaspersky و مایکروسافت مورد آزمایش قرار داد.

بر اساس این گزارش، این موسسه Windows Defender، Avira، McAfee، Avast، AVG و چندین برنامه آنتی ویروس دیگر را در برابر جنبه‌های مختلف امنیتی آزمایش کرده است. به عنوان مثال، این سازمان راه حل‌های آنتی ویروس‌ها را در برابر بدافزارهای روز، حملات سایبری، ایمیل‌های آلوده و غیره آزمایش کرد.

“ما همیشه از جدیدترین نسخه در دسترس عموم همه محصولات برای آزمایش استفاده می‌کنیم. آنها مجاز بودند در هر زمان خود را به‌روز کنند و خدمات درون ابری خود را پرس و جو کنند.”

AV-Test یک روش تست دقیق دارد و Windows Defender در ویندوز 10 نمرات کاملی را در تمام موارد حفاظت، عملکرد و قابلیت استفاده دریافت کرده است. آنتی ویروس‌های دیگر از فروشندگانی مانند McAfee و Avast نیز امتیاز کامل را دریافت کرده‌اند، اما Windows Defender تنها آنتی ویروس رایگان است.

در این آزمون، محصولات امنیتی می‌توانند حداکثر 6 امتیاز را در دسته‌های حفاظت، عملکرد و قابلیت استفاده کسب کنند.

همانطور که در اسکرین شات بالا از نتایج AV-TEST مشاهده می‌کنید، Windows Defender امتیاز 18 را دریافت کرده و این سازمان Defender را به عنوان یکی از برترین راهکارهای امنیتی ویندوز 10 و احتمالاً ویندوز 11 معرفی کرده است.

Windows Defender جدید برای ویندوز 11

مایکروسافت به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای بهبود راه‌حل‌های امنیتی چند پلتفرمی، ظاهراً در حال کار بر روی یک مرکز امنیتی جدید است. این اپلیکیشن “Microsoft Defender Preview” نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد در رایانه‌های شخصی دارای ویندوز 11، مک و پلتفرم‌های تلفن همراه (اندروید و iOS) خود را کنترل کنند.

با اپلیکیشن امنیتی جدید ویندوز، می‌توانید بر روی آنتی‌ویروس، فیشینگ، گذرواژه‌ها و هشدارهای سرقت در دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل خود نظارت داشته باشید.

مایکروسافت دیفندر از داشبورد شخصی سازی شده جدیدی پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد وضعیت امنیتی دستگاه‌های ویندوزی و سایر دستگاه‌های متصل را در یک مکان مشاهده کنند.

بر اساس گزارش‌ها، اپلیکیشن Windows Defender جدید با کد (Gibraltar) در دست توسعه است.

3 در مورد “مایکروسافت ویندوز دیفندر بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 و ویندوز 11 است”

  1. من که وبروت webroot میکنم و تستهای این سایتها هم برام ارزشی نداره

    وبروت سبکترین آنتی ویروس جهانه و کیفیتش خیلی عالیه

    تازه شاتل هم داره به مشترکینش میده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH