با کدام لپ تاپ ایسر می توان محتوای سه بعدی تماشا کرد؟

ایسر از فناوری جدیدی به‌نام SpatialLabs 3D رونمایی کرده است که برای خط تولید ConceptD این شرکت در نظر گرفته شده و این قابلیت را برای صفحه نمایش فراهم می‌کند که همراه با عینک مخصوص، توانایی پخش محتواهای سه بعدی را داشته باشد. این فناوری مجموعه‌ای از محصولات به‌خصوص را برای این شرکت فراهم خواهد ساخت و آن دسته از کاربران خلاق و حرفه‌ای می‌توانند از آن بهره ببرند. در این مورد، بازار هدف این کمپانی، طراحان محصول، معماران و مدل سازان سه بعدی است که در حوزه بازی‌های ویدیویی و انیمیشن‌سازی فعالیت می‌کنند. همین روند سبب شده است که خرید انواع لپ تاپ سه بعدی نسبت به گذشته طرفداران بیشتر داشته باشد.

شاید عجیب‌ترین نکته در مورد نمونه اولیه لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش سه‌بعدی، این باشد که این لپ تاپ‌ها از همین ابتدای فناوری به‌خوبی کار می‌کنند و می‌توانید خرید لپ تاپ ایسر با چنین مشخصاتی را در برنامه داشته باشید. فناوری آن‌ها به دو بخش تقسیم می‌شود. اول از همه، یک لنز عدسی کریستال مایع به‌طور مستقیم به صفحه نمایش UHD لپ تاپ متصل می‌شود. این بدان معنی است که می‌تواند به‌طور معمول به‌عنوان یک صفحه نمایش 4K عمل کند یا اینکه دو تصویر 2K را در کنار هم ارائه دهد تا زمانی که حالت سه بعدی به‌صورت کامل فعال شود. در این حالت یک تصویر استریوسکوپی در اختیار شما خواهد بود.

بخش دوم فناوری و تاثیرگذارتر از همه، روشی است که از ردیابی چشم استفاده شده است. دوربین‌های استریویی که در بالای صفحه نمایش قرار دارند، موقعیت سر کاربر را دنبال می‌کنند تا بتوانند افکت سه‌بعدی را هدف قرار داده و یک زاویه دید غیرمنتظره و وسیع را برای ابعاد اضافی فراهم کنند. در این حال، این اثر فقط روی یک نفر و در یک زمان کار خواهد کرد. اگر یک طراح خلاق هستید و می‌خواهید که یک مدل را در حین کار خود بررسی کنید، خوب است که با خرید لپ تاپ ایسر مجهز به صفحه نمایش سه‌بعدی به چنین هدفی دست پیدا کنید. در ابتدا ممکن است که چنین قابلیتی کمی دست و پاگیر باشد، اما کم کم با روال کاری آن آشناتر خواهید شد.

سیستم نرم‌افزاری SpatialLabs دری به سوی فناوری‌های جدید

از نظر فاصله از نمایشگر، هنوز هم یک نکته خاص وجود دارد و آن هم این است که ردیابی چشن، یک یا دو ثانیه زمان نیاز دارد تا روی شما قفل شود. در این حال یک اثر گیج کننده وجود خواهد داشت که ممکن است شما را به اشتباه بیندازد و باید کمی صبر کنید. تاکنون، سیستم نرم‌افزار SpatialLabs از سه جز تشکیل یافته است و شامل یک پلیر مخصوص است که برای فایل‌های ویدیویی سه بعدی در نظر گرفته شده است. SpatialLabs Go هم قابلیتی است که می‌تواند ویدیوهای سه‌بعدی کنار هم را تقریبا از هر منبعی از جمله یوتیوب، به صحنه‌های سه‌بعدی استریوسکوپی روی صفحه تبدیل کند.

قلب واقعی این فناوری که با خرید انواع لپ تاپ در اختیار شما قرار می‌گیرد، Model Viewer است که می‌تواند فایل‌ها را از انواع فرمت‌های اصلی فایل سه‌بعدی وارد کرده و آن‌ها را در زمان واقعی به نمایش گذارد. در ادامه، ردیابی هم گامی فراتر برداشته است و اطلاعات مربوط به موقعیت سر برای تنظیم مدل را تعیین می‌کند تا اساسا بتوانید سر خود را در اطراف آن حرکت دهید تا زاویه‌ای متفاوت برای شما پدیدار شود. افزونه‌هایی مانند بلندر و Fusion 360 هم در حال توسعه هستند که امکان اکسپورت با یک کلیک را به Model Viewer فراهم کنند. این در حالی است که میان‌افزار جدید مایا اجازه می‌دهد که پروژه‌ها در آن‌جا به‌صوت سه بعدی به نمایش گذاشته شده و زمان رندر طولانی مدت را کاهش دهند.

نمونه‌های اولیه لپ تاپ ایسر مجهز به صفحه نمایش سه بعدی

ایسر این فناوری را در مقر لندن خود در کنار اولترابوک جدید Swift X مجهز به RTX 3050 و لپ تاپ بازی باریک ۱۶ اینچی Predator Triton 500 SE به نمایش گذاشته است و می‌توانید با مراجعه به مقداد آی تی، خرید انواع لپ تاپ سه بعدی از برند ایسر را تجربه کنید. هر کدام از آن‌ها با قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر و طولانی مدت در اختیار شما قرار داده می‌شوند و می‌توانید به وضوح از آن‌ها استفاده کنید. در کنفرانس مطبوعاتی جهانی ایسر هم کاملا از این فناوری جدید سخن به میان آمده و طرفداران توانستند که با آن آشنا شوند. در حال حاضر، یک نمونه اولیه لپ تاپ ۱۴ اینچی کامپکت با نام تجاری ConceptD هم وجود دارد که ایسر در حال توسعه آن برای کاربرانی است که قصد سفارشی سازی SpatialLabs را دارند.

این شرکت در مورد محصولاتی که ممکن است در نهایت عرضه کند، چیز زیادی اعلام نکرده است، اما یقینا با کیفیت بهتری از مانیتورهای این لپ تاپ‌ها روبرو خواهیم شد. در هر صورت، نباید انتظار داشته باشید که به این زودی‌ها یک لپ تاپ بازی با این قابلیت توسط ایسر ساخته شود. هنوز راه زیادی مانده است و خرید لپ تاپ ایسر گیمینگ با صفحه نمایش سه بعدی می‌تواند در گام‌های بعدی این کمپانی مورد توجه باشد. ایسر موفقیت سه بعدی را برای بهره‌وری استوار کرده است و فعلا نگاهی به گیمینگ ندارد. همین روال توسط گوگل نیز برای توسعه زندگی همراه با رفاه در نظر گرفته است و بعد از رسیدن به اهداف اولیه، می‌توانیم به گزینه‌های سرگرمی نیز توجه داشته باشیم.

خرید لپ تاپ دل با تمامی امکانات از مقداد آی تی

با خرید لپ تاپ دل هم می‌توانید تمامی نیازهای مربوط به کار، دانشگاه و گیمینگ را مرتفع کنید. با خرید انواع لپ تاپ دل از مقداد آی تی، این امکان برای شما فراهم شده است که بار دیگر فیلم‌های برتر هالیوودی را با بهترین کیفیت در صفحه نمایش آن‌ها تماشا کرده و از آن‌ها لذت ببرید. فراموش نکنید که امکان مقایسه از بین این لپ تاپ‌ها و مدل‌های متنوع آن‌ها وجود دارد و می‌توانید با مطالعه بررسی‌ها و نکات موجود، در نهایت بهترین انتخاب خود را در بازار داشته باشید. خرید انواع لپ تاپ از مقداد آی تی با سابقه درخشان و قیمت‌های مناسب این سایت، بین خریداران، طرفداران زیادی پیدا کرده است و شما نیز می‌توانید به این جمع وارد شوید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “با کدام لپ تاپ ایسر می توان محتوای سه بعدی تماشا کرد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH