سامسونگ از گیتار هوشمند خود با لامپ‌های LED راهنما رونمایی کرد

آیا تا به حال تلاش کرده‌اید تا نواختن ساز گیتار را به‌صورت خودآموز فرا بگیرید؟ این کار احتمالا کمی دشوار است؛ چرا که با در دست گرفتن گیتار، دیاگرام‌های نمایش‌دهنده آکورد که به‌صورت آنلاین خوانده می‌شوند؛ با ظاهری متفاوت قابل رویت هستند. این موضوع احتمالا موجب می‌شود تا شما فرآیند یادگیری نواختن ساز را کنار بگذارید. اما در این احتمالا یک راهکار آسان‌تر نیز وجود دارد.

شرکت سامسونگ برای حل این مشکل در آزمایشگاه C-Lab خود تلاش نموده و از یک گیتار جدید با نام ZamStar رونمایی کرده است. این دستگاه یک گیتار الکتریکی هوشمند بوده و تحت‌عنوان ZamString روانه بازار می‌شود. قسمت فرت‌برد این گیتار دارای لامپ‌های LED داخلی است که می‌توانند جهت روشن شدن موقعیت‌های مورد نیاز برای آکورد به‌کار گرفته می‌شوند.

این موضوع بدان معناست که کاربران در عوض تلاش برای کشف اشکال آکورد از دیاگرام‌های داخل کتاب یا فضای اینترنت صرفا می‌توانند انگشتان خود را در موقعیت LEDهای روشن قرار داده و به نواختن ساز بپردازند. همچنین این چراغ‌ها به فرد گیتاریست کمک می‌کنند تا از آکوردهای مورد نیاز خود برای نواختن یک آهنگ مطلع شوند. بنابراین وی صرفا حرکات چراغ‌ها را دنبال نموده و در کمترین زمان ممکن قادر به نواختن آهنگ خواهد بود.

بعلاوه اپلیکیشن تلفن‌همراه منتشر شده توسط سامسونگ به کاربران امکان می‌دهد تا افکت‌های مورد نظر را اضافه نموده و اطلاعات خود را با سایر موزیسین‌ها در سراسر جهان همگام‌سازی نمایند.

این محصول یک طرح مفهومی کاملا جدید به‌شمار نمی‌رود؛ اما کماکان جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد. سامسونگ ضمن برگزاری نمایشگاه CES 2022 طی روزهای آینده احتمالا این محصول جدید را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH