معرفی بهترین گوشی‌های ضد آب بازار ایران

آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A52 منتشر شد

شرکت سامسونگ پس از انتشار به‌روزرسانی اندروید 12 برای اکثر اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های اخیر خود اکنون آماده عرضه این آپدیت برای دستگاه‌های میان‌رده خود است. 2 روز قبل غول کره‌ای، به‌روزرسانی One UI 4.0 برای گلکسی A72 را منتشر کرد.

انتشار این آپدیت برای گلکسی A52 نیز از روز گذشته آغاز شد. این به‌روزرسانی 1 ماه زودتر از جدول زمانی پیش‌تر ارائه شده توسط سامسونگ برای عرضه اندروید 12 منتشر می‌شود.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52 دارای فریم‌ور با شماره ورژن A525FXXU4BUL8 است. در حال حاضر به‌روزرسانی جدید در کشور روسیه قابل دسترس است؛ اما طی هفته‌های آینده احتمالا کاربران مقیم تعداد بیش‌تری از کشورها قادر به دریافت آن خواهند بود. آپدیت جدید کماکان از پچ امنیتی ماه دسامبر 2021 و نه آخرین نسخه مربوط به ژانویه 2022 میزبانی می‌کند.

کاربران گلکسی A52 احتمالا تاکنون اعلان مربوط به به‌روزرسانی اندروید 12 را روی هندست خود مشاهده کرده‌اند. با این‌حال این افراد در صورت عدم مشاهده اعلان فوق به منظور بررسی دستی موضوع می‌توانند به مسیر Settings » Software update مراجعه نموده و سپس دکمه Download and install را لمس نمایند. همچنین کاربران با جستجوی دستی در اینترنت می‌توانند آخرین فایل فیرم‌ور را به‌صورت دستی دانلود نموده و آن‌را روی هندست خود فلش کنند.

سامسونگ گلکسی A52 پیش‌تر در اوایل سال 2021 همراه با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار شد. انتشار به‌روزرسانی One UI 4.0 بر پایه اندروید 12 برای این اسمارت‌فون پیش‌تر آغاز شده است. این گوشی میان‌رده 2 آپدیت دیگر سیستم‌عامل اندروید به‌همراه پچ‌های امنیتی جدید را برای مدت 1 سال دیگر دریافت خواهد کرد.

12 در مورد “آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A52 منتشر شد”

    1. مجتبی مسکینی

      سلام تایم مشخصی نمیدن معمولا
      صبر کنید به‌زودی میاد یا اینکه می‌تونید فریمور رو دانلود کنید و روی گوشی فلش بزنید

  1. سلام و خسته نباشید به تیم ای تی رسان گوشی a52s هم این بروزرسانی رو داره و اینکه اگر بروز رسانی کنیم و بروزرسانی های قبلی رو دانلود نکرده باشیم به اندروید ۱۲ ارتقا داده میشه
    من وقتی رفتم تو سایت نوشته اندورید ۱۱ و تاریخ انتشار ۲۴/۱۲/۲۰۲۱ اخرین بروزرسانی ممنون از پاسخگویی تون.

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      بله به‌روز میشه
      در صورت لزوم به ترتیب به‌روزرسانی‌‌ها رو انجام میده تا به آخرین آپدیت برسید

  2. سلام و خسته نباشید به تیم ای تی رسان گوشی a52s هم این بروزرسانی رو داره و اینکه اگر بروز رسانی کنیم و بروزرسانی های قبلی رو دانلود نکرده باشیم به اندروید ۱۲ ارتقا داده میشه
    من وقتی رفتم تو سایت نوشته اندورید ۱۱ و تاریخ انتشار ۲۴/۱۲/۲۰۲۱ اخرین بروزرسانی ممنون از پاسخگویی تون.

    1. امیرکیوان گوهری

      بر اساس آخرین اخبار این به‌روزرسانی در ماه ژوئن 2022 یعنی تقریبا 5 ماه دیگر منتشر خواهد شد. البته این زمان‌بندی تقریبی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH