چرا سازمان‌ها باید از Toll free استفاده کنند؟

 

اگر کسب و کار یا سازمانی دارید که ارتباط مستمر با مشتریان یا ارباب رجوع، با صرف کمترین هزینه و بهترین بازخورد از اهداف و برنامه‌های شماست، سرویس Toll free یا خطوط تلفن ****۹۰۰۰ می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

تاکنون عبارت VOIP یا Voice Over Internet Protocol به گوش‌تان خورده است؟! تا بحال بر بستر اینترنت و بدون استفاده از برنامه‌ای که در گروه پیام رسان‌ها قرار گیرد، مکالمه تلفنی داشته‌اید؟ پاسخ شما چه آری باشد چه نه، باید گفت بستری که چنین فضایی را بر ارائه این خدمت یا سرویس فراهم کرده است، همان VOIP  یا سرویس ارائه صدا بر بستر اینترنت  است؛ در حقیقت این سرویس به کاربران اجازه مکالمه بر سیستم های دیجیتال را می‌دهد.
حال باید پرسید، اساساً چرا باید به جای تلفن‌های کابلی از این سرویس‌ها استفاده کنیم؟ برای پاسخ جامع و مانع به این پرسش باید به سراغ یکی از اشکال بی‌نظیر و بسیار مفید این سرویس به نام Toll free برویم.
اگر صاحب یک کسب و کار کوچک یا نوپا هستید یا کسب و کار قدیمی دارید و به دنبال روش‌های نوین و جذاب برای برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و ارباب رجوع خود هستید، استفاده از سرویس Toll free احتمالا ‌ایده جذاب و مقرون به صرفه‌ای برای شماست؛ چراکه به رشد سازمان شما کمک و از این طریق، ارزش سازمان را نزد مشتریان چند برابر می‌کند.
در گام نخست، ضروری است، مروری کوتاه بر مزایای کلی این سرویس داشته باشیم:
•  تماس رایگان برای ارباب رجوع و مشتریان
•  کمک به توسعه کسب و کار‌های کوچک
•  بهبود ارتباط با مشتری
•  امکان همسان‌سازی خط پیامک با خطوط ثابت سازمان
•  تبلیغات گسترده و اثربخش
اگر تا اینجا، مزایای کلی سرویس Toll free برای شما جذاب بوده، لازم است درگام دوم، با خطوط تلفن ****۹۰۰۰ امکاناتی که به عنوان نمونه عینی Toll free در کشور به سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌دهد، آشنا شویم.
اگر سازمان یا بخشی از یک کسب و کار هستید که تراکم تماس‌های شما با مشتریان یا ارباب رجوع زیاد است، خطوط ۹۰۰۰ یک گزینه عالی برای ارتباط شما با مشتریان است؛ چراکه همزمان امکان تماس، ارسال و پیامک متنی را برای شما فراهم می‌کند. بعلاوه، اگر علاقه‌مند به ارسال پیام‌های صوتی، مخصوصاً برای تبلیغات و بازاریابی هستید، Toll free را در فهرست اولویت‌های کاری خود قرار دهید.
از دیگر مزایای خطوط Toll free یا ۹۰۰۰، کشوری بودن آن است؛ به این معنا که نیازی به پیش شماره یا کد شهر‌ها و استان‌ها ندارد. حالا چطور می‌توان از این سرویس استفاده کرد؟ کافی است، روی عبارت Toll free کلیک کنید تا به جمع مشترکان این سرویس بپیوندید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH