با اکس نوین درآمد ریالی خود را به دلاری تبدیل کنید

در دنیای امروز ارزهای دیجیتال به یکی از اصلی ترین راه ها برای کسب درآمد تبدیل شده اند. به ویژه در ایران، همه افرادی که می خواهند ارزش درآمد خود را افزایش دهند؛ به سراغ این راه می روند تا بتوانند به دلار کسب درآمد کنند. اما نکته مهم اینجا است که باید خرید و فروش ارز دیجیتال را از طریق یک بستر ایمن و مطمئن انجام دهید. به این ترتیب خیالتان از بابت امن بودن دارایی هایتان راحت خواهد بود و می توانید بدون هیچ دغدغه ای به معامله بپردازید. اکس نوین یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است که علاوه بر انتقال ایمن، خدمات بسیار دیگری را هم به شما ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا شما را با خدمات منحصر به فرد این صرافی آشنا کنیم.

اکس نوین چیست؟

اکس نوین یک صرافی ایرانی است که انواع خدمات مربوط به خرید و فروش ارز دیجیتال را به شما ارائه می دهد. این پلتفرم در حال حاضر دارای ده ها نیرو است که به طور شبانه روزی در تلاش هستند تا سریع ترین خدمات را به شما ارائه دهند. به علاوه تمام سعی اکس نوین در این است که استفاده از پلتفرم را تا حد امکان برای شما ساده کند؛ به همین دلیل است که حتی کاربران مبتدی هم به راحتی می توانند از امکانات این صرافی برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال استفاده کنند.

ویژگی های رقابتی اکس نوین

مهم ترین مواردی که اکس نوین را به یکی از امن ترین و قابل اعتمادترین صرافی های ارز دیجیتال تبدیل کرده است؛ ویژگی های زیر هستند:

  • امکان خرید و فروش بیش از 100 رمز ارز محبوب به همراه کیف پول اختصاصی

در دنیای امروز کمتر صرافی را می توانید پیدا کنید که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف را برای شما فراهم کرده باشد. اما در اکس نوین شما این فرصت را در اختیار دارید که بیش از 100 رمز ارز محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، تتر، لایت کوین، شیبا اینو، ترون و ریپل و… را خرید، فروش یا مبادله کنید. به علاوه می توانید نوسانات قیمتی این رمز ارزها را هم بررسی کرده و بر این اساس سیگنال های مورد نیاز را دریافت کنید. در اکس نوین برای هریک از کاربرها یک کیف پول اختصاصی هم در نظر گرفته شده است؛ در نتیجه شما می توانید با خیال راحت رمز ارزهای خود را ذخیره کرده و هیچ نگرانی از بابت امنیت آن ها نداشته باشید.

  • پشتیبانی از شبکه های بلاکچین مختلف

امروزه شبکه های مختلفی برای انتقال ارزهای دیجیتال به وجود آمده است که بیشتر آن ها بر اساس بلاک چین کار می کنند. برای اینکه بتوانید ارزهای دیجیتال را در میان این شبکه ها مبادله کنید؛ باید از صرافی استفاده نمایید که از همه آن ها پشتیبانی می کند. اکس نوین از شبکه های بلاک چین مختلف مانند BEP20، BEP2، TRC20 و ERC20 پشتیبانی می کند. افرادی که می خواهند اتریوم یا ارزهای وابسته به آن را منتقل کنند؛ نیاز به استفاده از ERC20 دارند. با استفاده از این شبکه می توانید مقدار توکن هایی که باید بین آدرس ها جا به جا شوند، تعیین کرده و به این ترتیب میزان ورود و خروج توکن به حساب کاربری خودتان را کنترل کنید.

BEP2 هم یک نسخه ساده تر از شبکه ERC20 است که بر روی بایننس عرضه شده و می توان نقل و انتقال های اتریومی را بر اساس آن انجام داد. با استفاده از این شبکه می توانید به راحتی نحوه عملکرد توکن را روی بایننس چین تعیین کنید. در کنار این ها BEP20 هم با هدف سازگاری بیشتر با شبکه اتریوم ایجاد شده است و با استفاده از آن می توان قراردادهای هوشمند را اجرا کرد. این شبکه به دلیل سرعت بالا و کارمزد پایینی که دارد؛ در میان تریدرها بسیار محبوب شده است.

در نهایت شبکه TRC20 هم بر روی بلاک چین ترون عرضه شده و هدف از توسعه آن، استفاده از برنامه های غیر متمرکز در نقل و انتقال این توکن ها است. از طریق این شبکه ها شما می توانید تراکنش ها را به صورت رایگان و با سرعت بسیار زیاد انجام دهید. به علاوه با کیف پول های مختلفی مانند لجر نانو اس، ترزور، اتمیک و ترون لینک هم سازگاری دارد.

  • دارای اپلیکیشن حرفه ای موبایل

بسیاری از تریدرهای ارز دیجیتال ترجیح می دهند که از گوشی همراه خود برای کنترل تغییرات بازار یا خرید و فروش استفاده کنند. زیرا همواره در دسترس است. به همین دلیل صرافی اکس نوین هم یک اپلیکیشن حرفه ای موبایل را طراحی کرده است که با استفاده از آن می توانید کارهای مختلفی مانند خرید و فروش بیت کوین، تتر، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال را بدون خطر تحریم یا بلوکه شدن انجام دهید.

  • رابط کاربری استاندارد برای کاربران ویندوز و iOS

یکی دیگر از مزیت های اپلیکیشن اکس نوین این است که رابط کاربری استانداردی دارد که کار با آن را برای شما بسیار ساده می کند. همه کاربران گوشی های مختلف اندروید و iOS می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. به علاوه کسانی هم که تبلت ویندوزی دارند یا از لپ تاپ و کامپیوتر برای ترید کردن استفاده می کنند؛ می توانند با استفاده از این اپلیکیشن و رابط کاربری ساده آن، به راحتی معاملات خود را سر و سامان دهند.

  • پشتیبانی 24 ساعته واقعی

یکی از نکات مهمی که بهترین صرافی ارز دیجیتال باید در نظر داشته باشد این است که به طور دائمی در حال خدمت رسانی به مشتریان خود باشد. زیرا بازار ارزهای دیجیتال توقف ناپذیر است و در هیچ ساعتی از شبانه روز خاموش یا تعطیل نمی شود. به همین دلیل است که اکس نوین یک تیم پشتیبانی را متشکل از ده ها کارشناس تشکیل داده است که در ساعت های مختلف شبانه روز در دسترس هستند. به این ترتیب اگر در هر ساعت مشکلی در دسترسی به یکی از ارزهای دیجیتال یا انجام معامله در صرافی پیش بیاید؛ کاربران می توانند به راحتی با پشتیبانی تماس گرفته و مشکل را پیگیری کنند.

  • تنها صرافی دارای تسویه ریالی خودکار در ایران

اکس نوین در حال حاضر تنها صرافی در ایران است که امکان تسویه به صورت ریالی را برای شما فراهم کرده است. با استفاده از این امکان شما می توانید هر زمان که اراده کردید؛ همه یا بخشی از موجودی حساب کاربری خود را به تومان دریافت کنید. برای این کار تنها کافی است که وارد حساب کاربری خود در اکس نوین شده و از بخش رمز ارزها، تومان را انتخاب کنید. حال می توانید موجودی حسابتان را مشاهده کرده و سپس از 100 هزار تا 100 میلیون تومان را با پرداخت یک کارمزد بسیار اندک، به یکی از کارت های عضو شتاب خودتان واریز نمایید. به این ترتیب دیگر هیچ نیازی به داشتن حساب ارزی یا معامله با دلار نخواهید داشت.

  • پشتیبانی از توکن های متاورس، دیفای و NFT برای معامله

امروزه دنیای ارزهای دیجیتال به حدی گسترده شده است که هر روز مفاهیم و توکن های جدیدی در آن به وجود می آیند. بهترین صرافی ارز دیجیتال، صرافی است که خود را با این تغییرات هماهنگ کرده و همه توکن های جدید را در اختیار معامله گران خود قرار دهد. اکس نوین در حال حاضر از توکن های متاورس، دیفای و NFT پشتیبانی می کند. در نتیجه اگر شما در هر یک از این پلتفرم ها فعال هستید یا تمایل به مبادله و نقل و انتقال این توکن ها دارید؛ می توانید به راحتی وارد حساب کاربری خود در exnovin شده و معامله های موردنظر خود را انجام دهید.

سخن آخر

اکس نوین در حال حاضر یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است که علاوه بر فراهم کردن امکان معامله بیش از 100 رمز ارز، امکانات مختلف دیگری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با استفاده از این صرافی شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز قیمت ارزهای دیجیتال مختلف را بررسی کرده و به معامله بپردازید. به علاوه به راحتی می توانید با استفاده از کارت های عضو شتاب خود در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده و هیچ نگرانی از بابت تحریم ها یا بلوکه شدن دارایی های خود نداشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH