سری گلکسی S22 سامسونگ به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد

شب گذشته و در طی مراسمی که در هتل اسپیناس پالاس تهران و توسط داریا همراه، نماینده فروش محصولات سامسونگ در ایران برگزار شد، گوشی‌های سری S22 به‌صورت رسمی در ایران رونمایی گردید.

در ابتدای این مراسم، رضا امامی، مدیر مارکتینگ داریا همراه ضمن اعلام اینکه شرکت متبوعش به عنوان نخستین ارایه کننده گلکسی S22 برای بازار ایران عمل کرده است، گفت: داریا همراه از سال ۱۳۹۷ به صورت رسمی فعالیت خودش را در مارکت ایران شروع کرد و فعالیت‌های داریا همراه در دو جبهه مختلف قرار دارد. بیزینس اصلی ما که همان وارد کننده گوشی است و حوزه دوم که در بخش خدمات فروش فعال بوده و با عنوان داریا سرویس ایجاد شده است.

در سال ۹۷ ما در جایگاه چهارم وارد کنندگان قرار داشتیم ولی به کمک نمایندگان فروش خودمان توانستیم در سه سال گذشته جایگاه نخست را در کشور به‌دست بیاوریم. داریا همراه نزدیک به ۱۰۰ درصد توسط فروشندگان به عنوان گارانتی برتر انتخاب شده است و به همین خاطر بر خودمان می‌بالیم.

در حال حاضر سامسونگ سهم بازاری در حدود ۴۰درصد را در داخل ایران دارد که از این میزان، سهم ما در ویترین‌های فروشگاهی در بین کل موبایل‌هایی که از هر برند می‌بینید، نزدیک به ۲۰ درصد است.

ما در داریا همراه ۸ تارگت را برای خودمان مشخص کردیم که بر اساس آن پیش می‌رویم. اصالت کالا و سرعت خدمات پس از فروش اهمیت زیادی دارد. دسترسی بالا گزینه سوم است که در حال حاضر در تمام شهرهای اصلی ایران حداقل یک نماینده داریم. اصالت قطعاتی که استفاده می‌کنیم و همگی اورجینال سامسونگ هستند. مورد پنجم کیفیت محصول که برای بازار ایران بسیار مهم است؛ به همین خاطر داریا همراه تمام سعی خودش را کرده که گوشی‌های مربوط به خاورمیانه را عرضه کند. کیفیت سرویس دهی، برخورد مناسب با مشتری و هزینه پایین نسبت به نوسانات بازار ارز، دیگر نکات مهم برای ماست که داریا همراه همیشه سعی می‌کند که مصرف کننده بهترین بها را بپردازد.

پس از امامی، علی فلاح‌پور، مدیر خدمات داریا همراه به روی صحنه آمد و گفت: ما از ابتدا تمام تلاش خودمان را کردیم که مفهوم گارانتی را در ذهن کاربر ایرانی تغییر بدهیم و به وی این نکته را برسانیم که در ایران هم می‌تواند گارانتی وجود داشته باشد.
ما در حال حاضر ۱۴ شعبه و ۴۸ نماینده در سرتاسر کشور داریم که سبب می‌شود میزان دسترس پذیری به خدمات داریا در ایران به معنای واقعی امکان پذیر شود. بخش عمده افراد و مشتریان ما از طریق غیر حضوری و پست در ارتباط بودند که این امر به علت پیک کرونا بوده و مشتریان ترجیح می‌دهند بدین خاطر از خانه خارج نشوند.

مشتری وقتی وارد خدمات پس از فروش ما می‌شود، حال خوبی را تجربه خواهد کرد. پذیرایی، کنسول بازی، اینترنت پر سرعت و… باعث می‌شود وی گذر زمان را احساس نکند. یکی دیگر از کارهایی که ما در حال انجام آن هستیم، این است که از نرم‌افزار اختصاصی خدمات پس از فروش خودمان استفاده می‌کنیم. همچنین در کال سنتر یکی از خدمات ویژه‌ای که ارایه کردیم، ایجاد اولین مرکز ۲۴ ساعته در ایران بود که در بخش تلفن همراه هیچ شرکتی چنین سرویسی را ارایه نمی‌دهد. افرادی که با کال سنتر تماس می‌گیرند، می‌توانند تمام سوالات خود حتی در زمینه مشاوره خرید گوشی را هم مطرح کنند و پاسخ مناسبی بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH