زمستان ارز دیجیتال فرارسیده و ممکن است بیش‌تر از یک سال ادامه پیدا کند!

موسس صندوق سرمایه‌گذاری بلاک‌چین دلتا، کاویتا گوپتا (Kavita Gupta)، اعلام کرد که ریزش اخیر بازار رمزارزها ممکن است این بازار را به سمت یک زمستان ببرد. این زمستان ممکن است بیش‌تر از یک سال ادامه پیدا کند.

طبق مصاحبه‌ای که گوپتا با بلومبرگ انجام داد، گفت که ریزش اخیر بازار شبیه به حرکت قبل بیت‌کوین است؛ مخصوصاً اینکه بیت‌کوین سقف قیمتی جدیدی زد.

بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده 30 هزار دلار قرار دارد و تلاش می‌کند که در همین محدوده تثبیت شود. گوپتا گفت که این دارایی ممکن است حتی به 14 هزار دلار هم برسد. او اعلام کرد که همین سناریو برای اتریوم هم ممکن است اتفاق بیوفتد.

همچنین اضافه کرد:”به نظر من در حال حاضر، تازه در ابتدای این زمستان قرار داریم و در همین محدوده حداقل یک سال و نیم احتمالاً خواهیم ماند. من انتظار دارم که بیت‌کوین به محدوده 14 هزار دلار برسد.”

احتمال سقف قیمتی جدید بیت‌کوین نیز وجود دارد

گوپتا همچنین جدا از اعلام فرارسیدن زمستان برای بیت‌کوین، گفت که بیت‌کوین همچنان یک سقف قیمتی جدیدی در یک سال آینده خواهد زد. او معتقد است که اصلاح بیت‌کوین باعث پذیرش و خرید بیش‌تر آن می‌شود و همین باعث می‌شود که سقف‌های جدیدی بزند.

علاوه بر این، او پیشنهاد داد که هرچه شرکت‌های بیش‌تری از بیت‌کوین استفاده کنند، شانس رسیدن به سقف قیمتی جدید بیش‌تر خواهد شد.

این شخص همچنین حادثه اخیر استیبل‌کوین ترا (UST) را در نظر گرفت. او گفت که این حادثه باعث متزلزل شدن بازار شده و روی استیبل‌کوین‌های دیگر تاثیر خواهد گذاشت. گوپتا معتقد است که برای جلوگیری از سرنوشت ترا، استیبل‌کوین‌ها به دنبال یک ارز دیجیتال دیگر هستند که از ارز فیات فاصله می‌گیرند.

برای آشنایی بیش‌تر با پروژه ترا و دلیل سقوط رمزارزهای UST و لونا می‌توانید به مقاله دلیل سقوط وحشتناک ارز دیجیتال لونا چه بود مراجعه کنید.

حادثه اخیر ترا، تاثیر زیادی روی پرنوسان شدن بازار داشت و تحلیل‌گران بزرگ انتظار اصلاح بیش‌تر بیت‌کوین را دارند. طبق گزارش سایت fibold، اقتصاددان هری دنت (Harry Dent) نگران است که بیت‌کوین قبل از اینکه به سمت 500 هزار دلار حرکت کند، حتی به 3 هزار دلار هم برسد.

1 در مورد “زمستان ارز دیجیتال فرارسیده و ممکن است بیش‌تر از یک سال ادامه پیدا کند!”

  1. پول فیات روبه نزول میره و ارز های دیجیتال جایگزین اون میشن.
    [هدف، فساد بانکی و دولت های دزد است] (صبر که سحر نزدیک است)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH