شرکت خاویار از مدل سفارشی اپل واچ 7 با پوشش طلایی، برنزی و تیتانیومی رونمایی کرد

شرکت اپل از زمان عرضه نخستین نسل اپل واچ، هیچ اسمارت‌واچی را با روکش طلایی به بازار عرضه نکرده است. در عوض غول کوپرتینویی به استفاده از سرامیک و تیتانیوم روی آورده است. کاربرانی که به‌دنبال یک ساعت هوشمند مدرن با ظاهری سنتی و کلاسیک هستند؛ اکنون احتمالا از شنیدن خبر عرضه چنین گجت‌هایی توسط شرکت خاویار خرسند خواهند شد.

این شرکت روسی اخیرا مجموعه‌ای جدید مبتنی بر اپل واچ سری 7 را عرضه نموده است. این گجت‌ها تقریبا به 2 ورژن متفاوت قابل تفکیک هستند. نخستین مجموعه دارای تزئینات برجسته با الهام از آثار گوستاو یانگ؛ حکاک مشهور قرن 19 برای سلاح‌های گرم آمریکایی است. این سری تحت‌عنوان Moon شناخته می‌شود.

ارزان‌ترین مدل موسوم به Night Moon با قیمت‌گذاری 3260 دلاری روانه بازار خواهد شد. این مدل دارای پوشش برنزی سفید همراه با بند مشکی‌رنگ از جنس چرم تمساح است. از این مدل، 99 عدد تولید خواهد شد. گران‌ترین ورژن موسوم به Gold Moon نیز 25070 دلار قیمت‌گذاری شده است. از این مدل تنها 8 دستگاه تولید خواهد شد. این نسخه دارای پوششی از جنس طلای 18 عیار بوده و از بند قهوه‌ای‌رنگ با جنس چرم تمساح استفاده می‌کند.

در مرحله بعد 2 مدل ساعت ریوت (Rivet) با ظاهری صنعتی‌تر به چشم می‌خورد. هر 2 مدل از فلز تیتانیوم کلاس هوانوردی همراه با پوشش PVD مشکی استفاده می‌کنند. این مجموعه به 2 ورژن Line و Flame تفکیک می‌شود. هر 2 ورژن مورد اشاره دارای ساختار تیتانیومی هستند؛ اما نقش‌های تزئینی روی آنها با استفاده از لیزر حکاکی شده و این ساعت‌ها با میانگین قیمت حدودا 3500 دلاری روانه بازار می‌شوند.

 

ساعت‌های مدل Dark Moon، Blood Moon، Night Moon و Gold Moon به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 3260، 3350، 3440 و 25070 دلاری (از راست به چپ)

تصاویر نمای نزدیک از نسخه سفارشی اپل واچ سری 7 موسوم به Gold Moon

 

ساعت‌های مدل Black Line، Golden Rivets، Black Rivets و Titanium Flame به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 3620، 3620، 3440 و 3440 دلاری (از چپ به راست)

1 در مورد “شرکت خاویار از مدل سفارشی اپل واچ 7 با پوشش طلایی، برنزی و تیتانیومی رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH