5+2 دلیل برای آن که از فروشگاه اینترنتی موبایل 140 خرید نکنید!

در این مقاله نگاهی دقیق به قوانین عجیب خرید و مرجوعی کالا، همچنین دیگر ایرادات ساختاری و محتوایی فروشگاه موبایل 140 داریم.

در شرایطی که روز به روز به تعداد کسب‌و‌کارهای اینترنتی افزوده می‌شود و بسیاری به دنبال آن هستند تا بیزینس خود را از شیوه سنتی به شکل امروزی و آنلاین در بیاورند، امکان رشد قارچ‌گونه فروشگاه‌های اینترنتی یا هر نوع کسب‌و‌کار آنلاین غیرقابل اطمینان افزایش پیدا می‌کند.

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار آنلاین اصولی و هدفمند چالش‌های دشواری دارد، از گردهم آوردن یک تیم متخصص گرفته تا ارائه خدمات خوب و تامین هزینه‌های مالی، همگی تنها بخشی از پیش‌نیازهای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار آنلاین مانند یک فروشگاه اینترنتی است.

البته که خیلی‌‎ها در این مسیر شکست می‌خورند و برخی دیگر که برنامه‌ریزی درستی دارند، می‌توانند به موفق شدن، فکر کنند. در دنیای فروشگاه‌های آنلاین فرصت برای خودنمایی هر برندی وجود ندارد، درواقع بازار در این زمینه بسیار فشرده و متراکم شده و رقبای بسیاری با بودجه‌های سنگین و برنامه‌های جدی وارد این حوزه شده‌اند.

به‌ویژه فروشنده‌های اقلام تکنولوژی محور مانند فروش آنلاین تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و  لوازم جانبی نیز به دلیل آن که اکثر مخاطبانشان از افراد جوان و آشنا به خرید اینترنتی است، رشد خوبی داشتند و فروشگاه‌های اینترنتی متعددی برای تهیه این کالاها وجود دارد.

اما به کدام یک از این فروشگاه‌های آنلاین می‌توان اعتماد کرد و به کدام خیر؟ جواب این سوال برای کاربران بسیار مهم است، زیرا هزینه خرید تلفن همراه، لپ‌تاپ لوازم جانبی طی سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده و قطعا خریداران تلاش می‌کنند تا از فروشگاه‌های معتبر و قابل اطمینان خرید کنند.

گاها در حوزه تلفن همراه، لوازم صوتی یا لپ‌تاپ و سیستم‌های رایانه‌ای پای خرید‌های چند ده میلیون یا چند صد میلیون تومانی در میان است و به همین جهت، اعتماد به فروشگاه مورد نظر، در اولویت خرید قرار می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی موبایل 140 یکی از آن دسته فروشگاه‌هایی است که به واسطه وجود قوانین عجیب و غیرمنطقی و ایراد‌های اساسی که در آن دیده می‌شود در دسته فروشگاه‌های قابل اعتماد و قابل اطمینان قرار نمی‌گیرد.

کافیست نگاهی به این سایت، قوانین و دیگر ایرادات ساختاری و محتوایی آن بیندازید تا متوجه شوید، موبایل 140 آن مرجع مورد نظر برای خرید کالاهای دیجیتال نیست. در این مقاله نگاهی مشکلات و قوانین عجیب این سایت خواهیم انداخت تا اگر قصد خرید موبایل، لپ‌تاپ یا دیگر کالاهای دیجیتال را داشتید، در انتخاب فروشگاه خود دقت لازم را به عمل بیاورید.

امکان لغو سفارش در هر مرحله و عدم تعهد به خرید مشتریان!

اصلی‌ترین و شاید بزرگ‌ترین ایرادی که می‌توان به فروشگاه آنلاین موبایل 140 وارد کرد، قوانین عجیب آن است. متاسفانه اکثر مردم هنگام استفاده از خدمات یک سایت یا پلتفرم آنلاین قوانین را به درستی مطالعه نمی‌کنند و سپس در خرید با مشکلات متعددی رو‌به‌رو خواهند شد. به عنوان مثال اگر قوانین این سایت را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که فروشگاه موبایل 140 هیچ تعهدی نسبت به موفقیت آمیز بودن خرید شما و موجودی محصولاتش ندارد. این سایت در بندهای مختلف قوانینش اعلام کرده که می‌تواند پس از خرید، سفارش شما را لغو کند که یکی از مهم‌ترین دلایل آن عدم موجودی کالا است!

یعنی شما نمی‌توانید به موجودی کالا در سایت موبایل 140 اعتماد کنید و ممکن است هر محصولی که خریداری می‌کنید اصلا در فروشگاه این سایت موجود نباشد یا آنکه سفارش لغو شود و به دست شما نرسد! عدم تعهد نسبت به خرید انجام شده و کالاهای موجود در سایت چند نکته ضروری به همراه دارد، اول آنکه شاید خیلی از محصولاتی که در سایت موبایل 140 به فروش می‌رسد موجود نباشند و تنها به دلیل پر کردن سایت، این محصولات به عنوان کالای موجود نشان داده شود.

نکته دوم آن است که شما هیچ اعتمادی به خرید خود نخواهید داشت و ممکن است خرید در هر مرحله لغو شود، در این حالت زمانی که شما از نظر زمانی محدودیت دارید، در زمان مورد نیاز کالا دریافت نمی‌کنید و پس از لغو خرید باید از یک سایت دیگر مجدا کالای خود را خریداری کنید.

نکته بعدی آن است که پس از لغو خرید، هزینه شما تا 72 ساعت کاری به دست‌تان می‌رسد. این یعنی ممکن است فروشگاه موبایل 140 کالایی را موجود نداشته باشد ولی آن را به شما بفروشد، پس از مدتی خرید شما لغو می‌شود و شما کالای خود را در زمان مقرر دریافت نخواهید کرد، در ادامه برای دریافت پول باید 72 ساعت روزهای کاری صبر کنید که اگر تایم خرید شما به پنج‌شنبه و جمعه یا هر تعطیلی دیگری برخورد داشته باشد، این تایم افزایش خواهد داشت. از طرفی دست شما برای اعتراض باز نیست زیرا پیشتر تیک پذیرفتن قوانین را زده‌اید!

قوانین عجیب مرجوعی کالا در موبایل 140

فرض کنید محصولی به دست شما رسید و شما به هر دلیل می‌خواهید آن را پس بدهید، طبق قوانین تجارت الکترونیک ایران، حق مرجوعی کالا بدون لزوم توضیح دلیل آن برای خریدار محفوظ است. اما فروشگاه موبایل 140 می‌تواند به بهانه ریزش قیمت کالا، آن جنس را مرجوع نکند یا آنکه کالا را پس گرفته و هزینه کمتری به شما بر‌گرداند.

به عنوان مثال شما یک گوشی تلفن همراه به قیمت 30 میلیون تومان خریداری کرده‌اید، تا کالا به دست شما رسد احتمالا 2 یا 3 روز طول می‌کشد، بعد از دریافت کالا به هر دلیل می‌خواهید آن را پس بدهید اما در این فاصله قیمت گوشی خریداری شده کاهش یافته و به 27 میلیون تومان رسیده است. در این حالت فروشگاه موبایل 140 گوشی را پس نمی‌گیرد یا آنکه اگر بخواهید، گوشی را پس گرفته و 27 میلیون تومان به شما باز می‌گرداند، آن هم با چند روز تاخیر!! یعنی 3 میلیون تومان سود بدون هیچ دلیل منطقی!

درواقع شما با اشتباهی که ممکن است از سمت خود سایت باشد، می‌خواهید گوشی را موجوع کنید اما چون قیمت گوشی کاهش داشته، به جای 30 میلیون تومان، 27 میلیون تومان به شما پس می‌دهند! در نقطه مقابل اگر شما گوشی را خواستید برگردانید که قیمت آن افزایش داشته، فروشگاه پول بیشتری به شما نمی‌دهد، یعنی ممکن است به دلیل سرعت کند ارسال و مشکلاتی که خود فروشگاه داشته، کالایی را با قیمت 30 میلیون تومان بخرید اما پس از پروسه مرجوعی، با افزایش قیمت دلار مواجه شوید و مجبور باشید پس از بازگردانی کالا، 33 میلیون تومان برای خرید همان مدل هزینه کنید، در این حالت فروشگاه هیچگونه خسارتی به شما نمی‌دهد. از همه عجیب‌تر اینکه هزینه مرجوعی کالا به هر دلیلی به عهده خریدار آن است! یعنی اگر کالایی را بخرید و آن را مرجوع کنید؛ رسما چیزی نخریدید و هزینه بازگشت آن را هم از جیب داده‌اید!!

گارانتی‌هایی که مشخص نیستند

در هنگام خرید هر نوع کالایی در فروشگاه موبایل 140 نوع گارانتی برای شما مشخص نمی‌شود. نوع گارانتی یکی از مهم‌ترین موضوعات برای خریداران است زیرا در صورت بروز مشکل تنها دست شما به شرکت گارانتی بند است. بسیاری عادت دارند صرفا محصولاتی را خریداری کنند که گارانتی‌های معتبر دارند یا آنکه می‌خواهند بدانند محصولی که خریداری کرده‌اند از طرف کدام شرکت گارانتی شده است.

چنین امکانی در فروشگاه موبایل 140 وجود ندارد، شما در این فروشگاه نمی‌توانید حتی نام گارانتی محصول مورد نظرتان را مشاهده کنید. برای خرید تمامی کالاها تنها تعداد ماه‌های گارانتی مشخص است و همین! نه می‌دانید نام شرکت گارانتی چیست و نه می‌دانید چه خدماتی به شما می‌دهد. مخصوصا که کالاهای دیجیتال اکثرا وارداتی هستند و نماینده رسمی هم در کشور ندارند، به این ترتیب تمام خدمات و اعتبار محصول به شرکت گارانتی کننده آن باز می‌گردد که آن هم مشخص نیست!

هر روزه به تعداد شکایات خریداران از شرکت‌های گارانتی که خدمات نامناسبی به کاربران خود می‌دهند افزوده می‌شود و شما حق دارید که برای خرید محصول، به سراغ یک گارانتی معتبر یا حداقل مشخص بروید. همین رویه‌ای که فروشگاه موبایل 140 در پیش گرفته خود می‌تواند اصالت محصولات این فروشگاه و اعتبار شرکت‌های گارانتی کننده همکار با این سایت را پایین بیاورد، زیرا در هنگام خرید به خریدار گفته نمی‌شود که محصولی که چندین میلیون برای آن هزینه کرده است، توسط چه شرکتی گارانتی شده و چه شرکتی خدمات پس از فروش آن را خواهد داد.

نکته جالب آن است که خود فروشگاه در عجیب‌ترین قوانینش، خریدار را به شرکت گارانتی کننده پاس می‌دهد، آن هم شرکتی که شما نقشی در انتخاب آن نداشتید و نمی‌دانید چه اعتباری دارد. در قسمت قوانین عودت کالا سایت موبایل 140 نوشته شده که اگر کالای خریداری شده آکبند نباشد یا با وجود نو بودن دارای ایراد باشد، شما نمی‌توانید کالا را به فروشگاه موبایل 140 مرجوع کرده و یک نسخه جدید و آکبند دریافت کنید! بلکه باید وقت بگذارید و به سراغ گارانتی محصول بروید که مشخص هم نیست آیا اعتبار کافی را داشته باشد یا اصلا جواب شما را بدهند یا خیر. در واقع فروشگاه موبایل 140 در صورتی که کالای ارسال شده به شما نو نباشد یا مشکل داشته باشد، هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد و پس از آن شما می‌مانید و شرکت گارانتی!! فکرش را بکنید که گوشی می‌خرید و در همان لحظه دریافت متوجه می‌شوید که کالا نو و آکبند نیست. در این حالت موبایل ۱۴۰ هیچ مسئولیتی قبول نمی‌کند و باید این مورد را از شرکت گارانتی پیگیری کنید!

تنوع کم محصولات موبایل 140

سبد خرید شما از سایت موبایل 140 بسیار محدود است، در بسیاری از دسته‌بندی‌های سایت هیچ محصولی برای فروش وجود ندارد، همچنین در اکثر دسته‌بندی‌ها تعداد کالاها کمتر از انگشتان دست است. به این ترتیب صرفا برای خرید تلفن همراه آن‌ هم با شرایط گفته شده می‌توانید بر روی سایت موبایل 140 حساب باز کنید.

با نگاهی به تصاویر بالا مشخص می‌شود که این فروشگاه اینترنتی هر چند ادعای مرجع بودن و کامل بودن دارد اما به جز در دسته موبایل، در دیگر دسته‌ها، سبد کالایی به شدت ناقصی را ارائه می‌دهد و اگر قصد خرید چند محصول را داشته باشید، برای مشاهده مشخصات، مقایسه قیمت و دیگر موارد، بهتر است به فروشگاه‌‌هایی مراجعه کنید که محصولات بیشتر و در دسته‌بندی بزرگ‌تری را ارائه می‌دهند.

درج اطلاعات ناقص

یکی دیگر از ایرادات بزرگ سایت موبایل 140، درج اطلاعات ناقص در بخش موبایل است. همانطور که در بخش قبلی گفتیم، برای خرید کالاهای دیجیتال نمی‌توان بر روی موبایل 140 حساب کرد و این سایت تنها در بخش موبایل، تنوع نسبتا قابل قبولی برای خرید به مشتریان ارائه می‌دهد اما در همین بخش هم اطلاعاتی که به شما نشان داده می‌شود، ناقص است.

در بخش موبایل این فروشگاه، اطلاعات نمایشگر تلفن‌های همراه ثبت نشده و شما نمی‌توانید در بخش مشخصات، جزئیات نمایشگر، نوع صفحه، رفرش‌ریت، رزولوشن و دیگر موارد را بخوانید. در واقع اگر می‌خواهید اطلاعات کامل یک گوشی را بدانید باید در یک سایت دیگر مشخصات گوشی را خوانده و سپس به سایت موبایل 140 مراجعه کنید.

به نظر می‌رسد هیچکس در سایت موبایل 140 متوجه این نقص نشده و به همین دلیل تاکنون مشکلی به این بزرگی رفع نشده است. همین مشکل می‌تواند اعتبار دیگر مشخصات درج شده بر روی این سایت را نیز زیر سوال ببرد؛ چرا که ظاهرا کسی در این بخش مسئول نیست!

مشخص نبودن پک گلوبال و پک چین در گوشی‌های شیائومی

همانطور که می‌دانید گوشی‌های چینی شیائومی در دو پک گلوبال و چین عرضه می‌شوند، پک چین صرفا برای بازار خود چین است که قیمت مناسب‌تری دارد و برخی از قابلیت‌ها مانند سرویس‌های گوگل بر روی آن نصب نیست، همچنین زبان گوشی نیز بر روی چینی تنظیم شده است. این موضوع بسیار مهم برای خریداران اهمیت دارد و اکثر خریداران ایرانی به دنبال پک گلوبال محصولات شیائومی هستند.

اما در سایت موبایل 140 این اتفاق در خصوص برخی گوشی‌های شیائومی مانند مدل محبوب پوکو F3 نامشخص است و شما نمی‌توانید انتخاب کنید که گوشی پک چین برایتان ارسال شود یا گلوبال!! با نگاهی به کامنت‌های برخی از گوشی‌های شیائومی معلوم می‌شود که پک چین یا پک گلوبال گوشی‌ها مشخص نیست و به صورت رندوم گوشی‌ها برای خریداران ارسال می‌شود، به همین جهت اگر شما خریدار باشید، ممکن است گوشی پک چین برای شما ارسال شود و خریدار نمی‌تواند پیش از خرید، پک مورد نظر خود را انتخاب کند.

تعداد نظردهی و امتیازدهی پایین

از دلایلی که می‌توان به پایین بودن اعتبار سایت موبایل 140 در نزد خریداران اشاره کرد، تعداد کم کامنت‌های سایت است. اگر به بخش کامنت‌ها و امتیازدهی به محصولات دقت کنید، متوجه می‌شوید که برای بیش از نیمی از گوشی‌های موجود در سایت هیچ کامنت و نظر خریداری ثبت نشده و تعداد زیادی از دیگر گوشی‌ها نیز تعداد کامنت‌هایشان کم‌تر از 5 عدد است. ناگفته نماند تعداد کامنت‌ها در دیگر بخش‌ها مانند تلویزیون یا لوازم جانبی عموما صفر است.

با توجه به موارد گفته شده می‌توان به این نتیجه رسید که فروشگاه آنلاین موبایل 140 علی‌رغم تبلیغات و ادعاهایی که در زمینه اعتبار و مرجع بودن برای خرید محصولات دیجیتال دارد، تاکنون نتوانسته مانند یک فروشگاه مرجع خدمت‌رسانی کند و خدماتی که ارائه می‌دهد ایراد‌های مختلفی دارد.

این فروشگاه نمی‌تواند برای خرید‌های دیجیتال شما قابل اطمینان باشد و اگر قصد خرید اینترنتی دارید، بهتر است به سراغ دیگر مراجع آنلاین و قابل اطمینان بروید. همچنین خرید حضوری هم همچنان می‌تواند یک گزینه مناسب باشد.

14 در مورد “5+2 دلیل برای آن که از فروشگاه اینترنتی موبایل 140 خرید نکنید!”

  1. حبیب الله ناصری

    سلام،وقت بخیر.بی انصافیه از این فروشگاه درستکار ایراد گرفت.من فروشنده موبایلم و تا حالا بالای شاید ۳۰ تا موبایل سفارش دادم،موبایل سالم و بی ایراد و به موقع فرستادن.بدرود.

  2. سلام من از موبایل140 تاریخ 1402/07/08 خرید کردم فرداش تخیل پست دادن فقط کد رهگیری مرسوله را به دلیل مشکل سایت ارسال نکردن که بعداً از طریق ترب پیگیری کردم امروز صبح هم گوشی مو دریافت کردم سالم سالم گارانتی دار اصالت گوشی ریجستری هم کردم الان بدون مشکل استفاده می کنم توصیه می کنم حتما از این سایت خرید کنید، این شخص هم که میگه خرید نکنید حتما از رقیبان او هستن که می خوان این فروشگاه معتبر رو تخریب کنن

    1
    2
  3. سلام من تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ از موبایل ۱۴۰ یه گوشی خرید کردم و امروز ماه یازده است که پیامک بهم آمده که گوشی و تحویل پست دادن ولی کد رهگیری هنوز برام نفرستادن زنگ زدم از شون پرسیدم گفتن فردا ارسال میشه هنوز خبری نیست چی کار باید کنم.🥲لطفا زود جواب دهید

  4. افتضاح ترین سایت فروش موبایل گوشی قاچاقو به عنوان رجیستر شده فروختن گوشی ریجستر نمیشه نه موبایل 140 پاسخگوهه نه شرکت گارانتی پرهان تک در حال شکایتم

    1
    4
  5. صادق صالحی

    در تاریخ 1401/10/04 اینجانب صادق صالحی خانقاه بر از سایت فروش اینترنتی موبایل140 اقدام به خرید یک عدد تبلت و یک عدد هندزفری به ارزش41289000 ریال نمودم که پس از واریز وجه، قرار بر این بود بر حسب پرداخت مبلغ بیشتر همان روز ارسال نمایند بر اساس قانون موجود در سایت قبل از ساعت 12 پرداخت نمایید میتوانید همان روز کالا دریافت کنید و کلا بنده به همین دلیل از این سایت خرید کردم که کالا که برای کادو خریده بودم همان روز به دستم برسد. ساعت 2 ظهر و چهار ظهر چندبار تماس گرفتم که ایا امروز ارسال میشود با اطمینان به بنده گفتند ارسال شده بنده تا 7 غروب منتظر دریافت بودم که وقتی با پشتیبانی در ساعت 7 تماس گرفتم ایشان بیان کردند که کالایی ارسال نشده و بنده خواستار دریافت وجه بودم که ایشان گفتند که امکانش نیست تا فردا یعنی روز 5 دی ماه بنده روز 5 دی تماس گرفتم و خواستار دریافت وجه میبودم که پس از چندین بار دریافت شماره حساب و… در ساعات مختلف بعد از گذشت سه روز هنوز پولی عودت داده نشده. پس از تحقیق در فضای مجازی متوجه شدم تعداد شاکیان که مثل بنده مبلغشان چند روز نگهداری شده و یا کالای متفرقه و یا… تحویل گرفته اند زیاد بوده است و ممکن است سایت با تبلیغات واهی اقدام به جمع اوری و ایجاد گردش مالی نموده است لذا خواهشمندم تحقیقات لازم را در این خصوص اجرا نمایید و به شکایت بنده و دریافت مبلغ اقدام نمایید. و درضمن بنده وظیفه خود میدانم تا به اگهی دادن هم میهنان خود نماییم تا در این اوضاع مبارزه با استکبار سایتهایی روان مردم را بهم نریزند تا موجب بی اعتمادی به فضای کسب و کار اینترنتی و عدم رضایت مردم از سایتهایی که مجوزهای لازم به این سایتها را میزهند نشود که از طرفی باعث ایجادنارضایتی مردم به دولت و ایجاد اعتقاد به عدم نظارت ارگانها شود.
    با تشکر صادق صالحی خانقاه بر
    #اطلاعرسانی
    #موبایل140
    #عدم_تعهد

    1
    9
  6. صادق صالحی

    من الان یک هفته است درگیر دریافت پولم هستم.
    در تاریخ 1401/10/04 اینجانب صادق صالحی خانقاه بر از سایت فروش اینترنتی موبایل140 اقدام به خرید یک عدد تبلت و یک عدد هندزفری به ارزش41289000 ریال نمودم که پس از واریز وجه، قرار بر این بود بر حسب پرداخت مبلغ بیشتر همان روز ارسال نمایند بر اساس قانون موجود در سایت قبل از ساعت 12 پرداخت نمایید میتوانید همان روز کالا دریافت کنید و کلا بنده به همین دلیل از این سایت خرید کردم که کالا که برای کادو خریده بودم همان روز به دستم برسد. ساعت 2 ظهر و چهار ظهر چندبار تماس گرفتم که ایا امروز ارسال میشود با اطمینان به بنده گفتند ارسال شده بنده تا 7 غروب منتظر دریافت بودم که وقتی با پشتیبانی در ساعت 7 تماس گرفتم ایشان بیان کردند که کالایی ارسال نشده و بنده خواستار دریافت وجه بودم که ایشان گفتند که امکانش نیست تا فردا یعنی روز 5 دی ماه بنده روز 5 دی تماس گرفتم و خواستار دریافت وجه میبودم که پس از چندین بار دریافت شماره حساب و… در ساعات مختلف بعد از گذشت سه روز هنوز پولی عودت داده نشده. پس از تحقیق در فضای مجازی متوجه شدم تعداد شاکیان که مثل بنده مبلغشان چند روز نگهداری شده و یا کالای متفرقه و یا… تحویل گرفته اند زیاد بوده است و ممکن است سایت با تبلیغات واهی اقدام به جمع اوری و ایجاد گردش مالی نموده است لذا خواهشمندم تحقیقات لازم را در این خصوص اجرا نمایید و به شکایت بنده و دریافت مبلغ اقدام نمایید. و درضمن بنده وظیفه خود میدانم تا به اگهی دادن هم میهنان خود نماییم تا در این اوضاع مبارزه با استکبار سایتهایی روان مردم را بهم نریزند تا موجب بی اعتمادی به فضای کسب و کار اینترنتی و عدم رضایت مردم از سایتهایی که مجوزهای لازم به این سایتها را میزهند نشود که از طرفی باعث ایجادنارضایتی مردم به دولت و ایجاد اعتقاد به عدم نظارت ارگانها شود.
    با تشکر صادق صالحی خانقاه بر

    #موبایل140
    #عدم_تعهد

    1
    4
  7. واقعا مطالب درسته.من یه گوشی ۲۷ ونیم میلیونی خریدم ابان ۱۴۰۱ که وقتی جعبه پلمپ گوشی را باز کردم گوشی خش خوردگی داشت و فروشگاه قبول نکرد و گفت با گارانتی طرف هستید و بفرستید برای گارانتی. شرکت گارانتی هم بعد یک هفته گه گوشی را مثلا بررسی کردند گفت ما قبول نمیکنیم و فروشنده مسئول هست. خلاصه مراقب باشید یعنی اگه توی جعبه پلمپ اجر هم براتون بفرستن قبول ندارن که مسئول تحویل گوشی هستند نه اجر.

  8. با سلام و احترام
    کاش زودتر مطلب شما رو دیده بودم از سایت موبایل ۱۴۰ یک گوشی خریدم به قیمت ۱۲ میلیون اما موقع رجیستری اخطار میده که قانونی نیست زنگ زدم مرجوع کنم کارشناس فوق العاده بی ادبانه جواب داد و قبول نکردن مرجوع کنن چون میگن جعبه باز شده من گفتم خوب اگر جعبه رو باز نمی کردم چطوری کارت گارانتی رو بر می داشتم میگن مشکل خودتونه. واقعا خیلی عصبیم می خوام تعزیزات شکایت کنم شاید نتیجه داشته باشه

    1
    16
  9. سلام.
    من میخواستم یک لپتاپ استوک بگیرم.
    میشه بفرمایین از شخصی که لپتاپ استوک میفروشه بگیرم بهتره؟
    یا از فروشگاه بگیرم؟
    و کدوم فروشگاههای لپتاپ استوک قابل اعتمادن؟
    با تشکر.

    3
    3
    1. سعید صانعی

      سلام، تفاوت خاصی ندارد، بسته به این داره که اون شخص یا فروشگاه قابل اطمینان باشه، اگر شخص یا فروشگاهی رو میشناسید، سعی کنید از اون خرید کنید، به جز اون ما نمیتونیم اینجا برای فروشگاه‌ها تبلیغ کنیم

      1
      6
    2. از سایت مبیت کرمان خریداری کن یه چیزه دیگه خانوم کلن باتهرانی جماعت معامله نکن که خیلی پشیمون میشی از شهرستان ها خرید کن ایترنتی

  10. کامل مشخص هست که کلاهبردار هستند
    دیجی کالا هم تا جایی که بتونه کم نمیذاره از این بابت و پول مردم رو به طرزی که خودشون نمی فهمن میچاپه
    حواس جمع باشید دوستان خوب

    13

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH