تصاویر و مشخصات هواوی نوا 10 پرو در فضای وب منتشر شد

هواوی نوا 9 پرو در سپتامبر سال گذشته معرفی شد و به‌زودی شاهد رونمایی از مدل جانشین این هندست خواهیم بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی هواوی طی ماه آینده از سری نوا 10 رونمایی خواهد کرد. بنابراین اکنون کلیه طرفداران هواوی منتظر انتشار جزئیات بیش‌تر پیرامون سری نوا 10 هستند. با این‌حال اخیرا تصاویر زنده و رندرهایی از هواوی نوا 10 پرو در فضای اینترنت منتشر شده و طراحی به‌همراه برخی مشخصات کلیدی این اسمارت‌فون بر همگان آشکار شده است.

ابتدا به بررسی تصاویر زنده منتشر شده از این گجت می‌پردازیم. این تصاویر توسط یک افشاگر چینی با شناسه WHYLAB در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که هواوی نوا 10 پرو مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خواهد بود. ماژول دوربین اصلی در این اسمارت‌فون مجهز به یک سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع RYYB خواهد بود.

طراحی جزیره‌ای شکل دوربین از ظاهری جذاب برخوردار بوده و فضای اطراف آن با یک صفحه مشکی‌رنگ احاطه شده است. مشخصات دوربین روی این صفحه حک شده است؛ در حالی‌که دوربین میانی با یک حلقه طلایی‌رنگ احاطه شده است. کاور پشتی گوشی با رنگ‌آمیزی مشکی دارای طراحی پر زرق‌وبرق بوده و لوگو هواوی و برند نوا در قسمت تحتانی آن درج شده است. همچنین یک مدل رنگی دیگر نیز وجود دارد که تصویر آن در بنر تبلیغاتی زیر به معرض نمایش گذاشته شده است.

این تصویر نشان می‌دهد که هواوی نوا 10 پرو مجهز به یک نمایشگر خمیده در قسمت جلویی همراه با یک حفره بیضی‌شکل در گوشه فوقانی سمت چپ جهت استقرار 2 سنسور دوربین است. بعلاوه اکنون ماژول جزیره‌ای دوربین با یک صفحه طلایی احاطه شده است.

 

متن سند منتشر شده خاطرنشان می‌کند که هواوی نوا 10 پرو از فناوری شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی نموده و دوربین سلفی آن نیز از رزولوشن 50 یا 60 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. تصویر منتشر شده چندان واضح به‌نظر نمی‌رسد؛ بنابراین در خصوص رزولوشن دوربین نمی‌توان با اطمینان اظهارنظر کرد.

این تصاویر طراحی نوا 10 پرو را نمایش می‌دهند؛ اما وضوح آنها چندان دلچسب نیست. با این‌حال خوشبختانه OnLeaks دست به‌کار شده و مجموعه‌ای از رندرهای مربوط به هواوی نوا 10 پرو با وضوح بالا را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر، هواوی نوا 10 پرو با رنگ‌آمیزی مشکی و نقره‌ای و از زوایای مختلف به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

رندرهای لو رفته از هواوی نوا 10 پرو

طراحی نوا 10 پرو در این تصاویر با الگوی قابل مشاهده در تصاویر زنده مطابقت دارد؛ با این تفاوت که در رندرهای واضح اثری از نام تجاری نوا در بالای لوگو هواوی به چشم نمی‌خورد.

 

منبع خبری ادعا می‌کند که هواوی نوا 10 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی با حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش جهت احراز هویت بیومتریکی کاربران است. ابعاد این اسمارت‌فون معادل 164.3×73.6×8.1 میلی‌متر خواهد بود. با این‌حال جزئیات مربوط به وزن دستگاه هنوز مشخص نشده است.

1 در مورد “تصاویر و مشخصات هواوی نوا 10 پرو در فضای وب منتشر شد”

  1. ظریف و بسیار زیبا
    اگر با قیمت خوبی وارد بازار بشه حتما میخرم… پیشنهاد خوبی برای خانمهای سخت پسند هست:)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH