ایرپادز پرو 2 اپل با قابلیت نظارت بر ضربان قلب در راه است

ایرپادز پرو 2 اپل به‌زودی معرفی خواهد شد. امروز اطلاعات و رندرهای جدیدی از این گجت پوشیدنی در فضای اینترنت منتشر شده است. بر این اساس مدل نسل آینده ایرپادز پرو مجهز به سیستم پکیج‌بندی شده (SiP) برای تراشه H1 خواهد بود. این محصول از قابلیت حذف نویز تطبیقی پشتیبانی خواهد کرد.

این SiP به‌دلیل یکپارچگی بالاتر و فناوری ساخت بهتر از عملکرد مطلوب‌تر و مصرف انرژی بهینه‌تری برخوردار است. بعلاوه عملکرد مشخصه Find My بهبود یافته و ویژگی‌های جدیدی نظیر نظارت بر ضربان قلب و حالت استفاده از سمعک نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. کیس شارژ ایرپادز پرو 2 مجهز به یک پورت USB-C بوده و از فناوری شارژ سریع بهینه‌سازی شده بهره می‌گیرد.

همان‌طور که در تصاویر منتشر شده ملاحظه می‌کنید؛ ایرپادز پرو 2 از ظاهری مشابه با ایرپادز پرو و همچنین ایرپادز 3 برخوردار است. این گجت‌ها به‌وضوح عضوی از یک خانواده هستند. همچنین پایه‌های ایرپادز پرو 2 همانند مدل نسل قبلی مجهز به دکمه‌های حساس به فشار خواهد بود. بعلاوه ایرپادز پرو 2 احتمالا قادر به کنترل دمای بدن کاربر از طریق سنسور نظارت بر ضربان قلب خواهد بود. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا مشخصه پایش دما واقعا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر.

عملکرد سمعک همراه با کیس جدید کار می‌کند. این کیس مجهز به میکروفون بوده و به منظور تقویت صدا می‌تواند صدای دریافتی را به هدفون منتقل نماید. همچنین کیس جدید مجهز به یک اسپیکر خواهد بود که هنگام استفاده از مشخصه Find My قادر به پخش صداها خواهد بود. بدین‌ترتیب کاربران به آسانی می‌توانند موقعیت مکانی کیس را شناسایی نمایند.

از جنبه صوتی نیز انتظار می‌رود که شاهد به‌کارگیری درایورهایی با دامنه بالا، آمپلی‌فایرهای دارای دامنه دینامیکی بالا، اکولایزر تطبیقی با عملکرد خودکار، قابلیت صدای فضایی برای ردیابی موقعیت سر و اشتراک‌گذاری صدا باشیم.

4 در مورد “ایرپادز پرو 2 اپل با قابلیت نظارت بر ضربان قلب در راه است”

  1. محمدمهدی قرابتی

    سلام و شب به خیر
    میخواستم بدونم این چیزای پلاستیکی که سر هندزفری ها هست اسمشون چیه و باید چه زبونی حالی کنیم به فروشنده که از اون مدل هندزفری نمیخوایم؟!!یکماهه دارم میگردم همه جا همین مدلو بهم نشون میدن ولی من گوشهام حساسه و نمیتونم
    استفاده کنم از اینا
    لطفا راهنمایی کنین و بگید اگر
    اسمی داره یا نه
    سپاسگزارم.

    1. سعید صانعی

      سلام، من تا حالا ندیدم با اسم خاصی این مدل ایربادها رو نام ببرند، ولی میتونید بگید اون‌هایی که سری سیلیکونی نداره، یا اونهایی که شبیه ایرپادز 2 اپل هست، عکس ایرپادز 2 اپل رو به فروشنده نشون بدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH