تبلت‌های سری میت‌پد هواوی گواهینامه 3C را دریافت کردند

شرکت هواوی علیرغم تمامی تحریم‌های اعمال شده در حال نبرد برای بقای کسب‌وکار تولید اسمارت‌فون خود است. اگرچه کمپانی چینی در زمینه تولید اسمارت‌فون با مشکلاتی نظیر متقاعد نمودن کاربران برای خریداری هندست‌های فاقد سرویس‌های گوگل یا یافتن راهکاری برای ارائه امکان اتصال به شبکه 5G مواجه است؛ اما کسب‌وکار اسمارت‌فونی هواوی کماکان به حیات خود ادامه می‌دهد.

در عین‌حال عملکرد هواوی در سایر بخش‌های بازار نظیر فروش تبلت و لوازم الکترونیکی نسبتا مطلوب به‌نظر می‌رسد. اکنون هواوی در تدارک عرضه سری جدیدی از تبلت‌های خانواده میت‌پد پرو است. اکنون 2 مدل جدید از این خانواده با شناسه‌های GOT-AL09 و GOT-AL19 موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری 3C چین شده‌اند.

گواهینامه 3C تائید می‌کند که این 2 تبلت به تجهیزات پایانه بی‌سیم TD-LTE جدید شرکت هواوی مجهز هستند. بعلاوه این گجت‌ها دارای شارژر 40 واتی بوده و این موضوع با توجه به تبلت بودن دستگاه‌ها بسیار مطلوب به‌نظر می‌رسد. با توجه به اینکه یک تبلت با شناسه GOT-W09 پیش‌تر به شبکه متصل شده است؛ لذا می‌توان استدلال کرد که دستگاه جدیدا متصل شده یک کامپیوتر تبلتی جدید با قابلیت اتصال به شبکه 4G LTE خواهد بود. ظاهرا این مدل عضوی از خانواده میت‌پد پرو هواوی است.

تبلت‌های هواوی میت‌پد پرو 12.6 و میت‌پد پرو (2022) 10.8 تائیدیه 3C را دریافت کردند

تبلت‌های دیگری با شماره مدل‌های WGR-W09، WGR-W19 ،WGRR-W09 و WGRR-W19 موفق به دریافت تائیدیه 3C شده‌اند. بر اساس اعلام افراد خبرچین، این شماره مدل‌ها متعلق به هواوی میت‌پد پرو 2022 12.5 هستند. این تبلت از فناوری شارژ سریع 40 واتی با ولتاژ 10 ولت و شدت جریان 4 آمپر پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این تبلت با پیکره‌بندی‌های متنوعی روانه بازار شود و شماره مدل‌های مختلف دستگاه نیز به همین موضوع اشاره دارد.

این دستگاه‌ها به‌عنوان مدل‌های جانشین تبلت‌های سال گذشته سری میت‌پد پرو روانه بازار می‌شوند. در ماه ژوئن 2021 کمپانی هواوی از تبلت‌های میت‌پد پرو 12.6 و میت‌پد پرو 10.8 اینچی رونمایی کرد. این دستگاه‌ها به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل HarmonyOS 2 و تراشه‌های کایرین 9000 و اسنپ‌دراگون 870 در دسترس مشتریان قرار گرفتند.

مدل پایه هواوی میت‌پد پرو مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. برخی کاربران به‌دنبال خریداری مدل‌های ساده‌تر و ارزان‌تری هستند و احتمالا خریداری دستگاه‌هایی با 6 گیگابایت رم و 128 یا حتی 64 گیگابایت حافظه داخلی را ترجیح می‌دهند. این پیکره‌بندی احتمالا با قیمت‌‌گذاری ارزان‌تری قابل دسترس خواهد بود. با این‌حال هم‌اکنون مشخص نیست که آیا هواوی چنین مدلی را به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر.

در حال حاضر پیرامون زمان عرضه این تبلت‌ها هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. با این‌حال انتظار می‌رود که در ماه آینده جزئیات بیش‌تری در این زمینه منتشر شود. امسال شرکت هواوی از دستگاه MatePad Paper مجهز به نمایشگر e-ink رونمایی کرد.

1 در مورد “تبلت‌های سری میت‌پد هواوی گواهینامه 3C را دریافت کردند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH