چگونه در اسمارت فون خود ویدیو‌های تایم‌لپس بگیریم؟

شاید شما هم در فیلم‌ها و یا محیط اینترنت ویدیو‌هایی را دیده‌اید که در آن حرکات ابر یا شکوفه دادن گل‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود و شاید پیش خود فکر کرده باشید که ضبط چنین ویدیو‌یی فقط با دوربین‌های حرفه‌ای امکان پذیر است، اما باید بگوییم که شما با اسمارت فون اندرویدی خود نیز می‌توانید ویدیو‌های این چنینی که به تایم‌لپس معروف هستند ضبط کنید. این قابلیت پیش‌تر در اپلیکیشن اختصاصی گوگل برای عکاسی وجود داشت اما محدودیت‌های که در ضبظ فیلم بود، چندان خوش آیند به نظر نمی‌رسید، محدودیت‌هایی نظیر توان ضبط فیلم فقط برای مدت بسیار کوتاه. اما خوشبختانه اپلیکیشن‌های دیگری نیز هستند که چنین کاری را انجام می‌دهند، که ما نیز در این مقاله قصد داریم یکی از آن‌ها را معرفی کنیم.

time-lapse-videos-android

Droid Timelapse نام اپلیکیشنی است که برای ضبط ویدیو‌های تایم‌لپس ساخته شده. در این اپلیکیشن به کاربر امکان داده می‌شود تا هر اندازه که می‌خواهد ویدیوها را ضبط کند و محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد. همچنین اپلیکیشن ذکر شده قادر به ضبط ویدیو با بیشترین رزولویشن (1080) است و همچنین توان ذخیره سازی فیلم به‌صورت MP4 را نیز دارد. برای انجام فوکوس نیز اپلیکیشن دارای دو حالت خودکار و دستی است که کاربر را قادر می‌سازد تا بهترین فوکوس را انجام دهد.

شما می‌توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه اندرویدی خود از پلی استور دانلود کنید.

3 در مورد “چگونه در اسمارت فون خود ویدیو‌های تایم‌لپس بگیریم؟”

  1. سلام
    واقعا برام جالبه که 3 روز پیش دنبال نرم افزاری برای اینکار بودم و laspsit رو پیدا کردمو کار کردم و حالا اومدم تو سایت خوبتونو دیدم این پست رو گذاشتین واقعا هنوز تو تعجبم که چطور این همزمانی پیش اومده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH