اینترنت دهک پایین

به گفته وزیر ارتباطات، اینترنت برای دهک‌های پایین رایگان شد!

سال پیش در جریان مناظرات انتخاباتی، ابراهیم رئیسی به مردم ایران وعده داد که اینترنت دهک پایین جامعه رایگان خواهد کرد، حال پس از حدود یک سال، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت از اختصاص اینترنت رایگان برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت به جمع خبرنگاران آمد و در خصوص تخصیص اینترنت رایگان به دهک‌های پایین جامعه صحبت کرد.

وزیر ارتباطات گفت: این بسته‌های اینترنت رایگان برای کسانی است که یارانه 400 هزار تومانی دریافت می‌کنند. هموطنانی که مشمول هستند می‌توانند به درگاه خدمات هوشمند دولتی به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند و در آنجا با وارد کردن شماره تلفن همراه، کد ملی و تاریخ تولد سرپرست خانواده که یارانه به حساب او واریز می‌شود، از این خدمات بهره‌مند شوند. این بسته اینترنت رایگان برای هر شماره و با هر اپراتوری فعال خواهد شد.

زارع‌پور در خصوص مدت زمان استفاده از بسته اینترنت رایگان توضیح داد: مدت زمان استفاده از این بسته‌ها دائمی‌ست، البته یک محدودیت چهار ماهه دارد اما با پایان چهار ماه مجددا تمدید می‌شود و می‌توان از آن استفاده کرد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد این بسته اینترنت رایگان برای سه دهک پایین جامعه است که معمولا یارانه 400 هزار تومانی دریافت می‌کنند، هر فردی با مراجعه به درگاه خدمات هوشمند دولتی می‌تواند از مشمول بودن برای دریافت این بسته اطمینان حاصل کند.

زارع‌پور در ادامه در خصوص کندی سرعت اینترنت که شبکه‌هایی مانند فیلیمو و تلوبیون را نیز تحت تاثیر قرار داده است، توضیح داد: اگر مردم در هر نقطه با کندی مواجه شدند با سامانه 195 وزارت ارتباطات که به صورت شبانه روزی پاسخگو است، تماس بگیرند. از طریق سایت وزارتخانه نیز می‌توان این موضوع را اعلام کرد و ما حتما رسیدگی خواهیم کرد.

وی در خصوص دلیل کندی اینترنت گفت: البته کندی اینترنت طی چند روز اخیر به دلیل قطعی‌های گسترده‌ای که طی دو-سه شب داشتیم اتفاق افتاده، اما باز هم تاکید می‌کنم که اگر موضوعی مشاهده شد با سامانه 195 وزارت ارتباطات تماس بگیرند. موضوع حتما رسیدگی شده و پاسخ به شهروندان داده می‌شود.

 

5 در مورد “به گفته وزیر ارتباطات، اینترنت برای دهک‌های پایین رایگان شد!”

  1. اسماعیل قریب

    ما که معلول بهزیستی هستیم دهک 3 نیستیم چرا تعلقل نمی گرد دهک پایین کی گوشی هوشمند ندارن می تونن اینترنت استفاده کنن دهک پایین گوشی ساده فاقد اینترنت هست این طرح اصلا بی معنی هست از دولت می خواهیم برای معلولین بهزیستی اینترنت رایگان بدن

  2. اخرین باری که قیمت بزنین و یارانه رو افزایش دادن قیمت همه چی رفت بالاتر ، مالیاتارو افزایش دادن و توان خرید مردم پایین اومده
    پس مطمئنا به خاطر کند و بیکیفیت کردن اینترنته که میخوان اینترنت رایگان بدن
    ازینا خیری به مردم نمیرسه ضرر نزنن خیر پیشکش
    اینترنت 8 مگ میخری سرعت دانلودش تا 1 مگ هم نمیره! و سرعت 4 مگش هم همینه… اما بر اساس سرعت قیمت گذاری میکنن و میفروشن بهمون
    این اگه دزدی و کلاهبرداری نیست پس چیه؟
    به جای فیلترینگ جلوی این دزدی هارو بگیرن

  3. همین الان امتحان کردم اصلا اجازه ورود و ثبت نام نمیده میگه شماره موبایل با کد ملی همخوانی نداره
    وعده سرکاریه دیگر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH