بررسی ویدیویی و آنباکس گوشی اقتصادی هواوی نوا Y70

نوا Y70 میان‌رده جدید شرکت هواوی است که پس از چند میان‌رده سری نوا که در بازه قیمتی 7 تا 12 میلیون تومان معرفی شدند، با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان (البته در زمان ضبط این ویدیو) به بازار ایران عرضه شده است. مدتی بود که هواوی میان‌رده اقتصادی وارد بازار ایران نکرده بود اما حالا با نوا Y70 قصد دارد تا در این بازار پرفروش گوشی موبایل داخل بازار ایران، سهم خودش را داشته باشد.

نوا Y70 مدلی رقابتی و قابل احترام نسبت به دیگر گوشی‌های اقتصادی بازار ایران محسوب می‌شود، این مدل کیفیت ساخت و مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی دارد که در ویدئو به آن‌ها پرداخته‌ایم.

نوا Y70 یک بدنه پلاستیکی دارد، پشت گوشی از پلاستیک شفاف استفاده شده که در نسخه مشکی رنگی که ما در اختیار داشتیم، لک و کثیفی زیادی رو جذب می‌کند ولی این مدل با رنگ آبی هم عرضه شده که احتمالا آن رنگ مثل این مدل مشکی، کثیفی را نشان نمی‌دهد.

در سمت جلو یک نمایشگر IPS LCD 6.75 داریم که رزولوشن آن HD بوده و رفرش‌‌ریت آن نیز 60 هرتز است. رابط کاربری EMUI 12 بر روی نوا Y70 قابل استفاده است که قابلیت‌های بسیار زیادی مثل دستیار هنشمند هواوی و اپ ادوایزر دارد. در رابط کاربری همه‌چیز هست به جز گوگل، مشکل نبود سرویس‌های گوگل همچنان پابرجاست و تعدادی از برنامه‌های داخلی و خارجی روی رابط کاربری هواوی اجرا نمی‌شوند.

در پشت گوشی سه دوربین داریم، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.8 و فوکوس خودکار، سنسور 5 مگاپیکسلی اولتراواید با گسترده زاویه 120 درجه‌ای و تشخیص عمق دو مگاپیکسلی ترکیب دوربین‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند. هواوی در این مدل از تراشه کایرین 710 استفاده کرده که یک پردازنده قدیمی اما همچنان قدرتمند برای یک مدل میان‌رده اقتصادی به حساب می‌آید. این پردازنده هشت هسته پردازشی داشته که 4 هسته 2 گیگاهرتز و 4 هسته 1.7 گیگاهرتز قدرت پردازشی دارند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این گوشی و بررسی مشخصات و قابلیت‌های آن، ویدیوی آنباکس و بررسی جامع مدل نوا Y70 را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH