چه نوع پرینتری (Printer) برای خانه بخرم؟ پرینتر مناسب شما کدام است؟

آیا به دنبال یک پرینتر خوب برای استفاده در منزل هستید؟ شاید هم در میان انواع مختلف از پرینترهای خانگی سردرگم هستید و نمی‌دانید که کدام را خریداری کنید! اصلا نگران نباشید ما در این مطلب می‌خواهیم شما را به پاسخ سوالتان برسانیم و بهترین پرینترها را به شما معرفی کنیم.

پرینترهای خانگی، یکی از وسایل مهمی هستند که وجود آنها بیش از پیش در منازل احساس می‌شود؛ از چاپ عکس گرفته تا پرینت گرفتن یک مقاله درسی. این وسیله در هر زمینه‌ای می‌تواند کار شما را راحت‌تر کند.

این روزها انواع مختلفی از پرینترهای خانگی در بازار وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که هر پرینتر نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را داشته و کاملاً بی‌نقص نیست. در زمان خرید پرینتر، باید ویژگی‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در ادامه این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا به پاسخ سئوال چه نوع پرینتری برای خانه بخرم، برسید.

بهترین پرینترهای جوهر افشان خانگی کدام است؟

 

پرینترهای جوهر افشان، این توانایی را دارند که علاوه بر چاپ اسناد و متن‌ها، عکس‌ها را نیز با کیفیت بینظیر چاپ کنند. بعضی از انواع چاپگر جوهر افشان، علاوه بر پرینت، قابلیت‌هایی برای انجام اسکن، کپی و فرستادن فکس را نیز دارند. وجود این قابلیت‌ها در بهترین پرینترهای خانگی، سبب شده تا استفاده از آن‌ها برای محیط‌های کوچک، کارایی زیادی داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین پرینترهای جوهر افشان خانگی می‌پردازیم.

پرینتر چاپ عکس خانگی چند کاره HP PageWide Pro 577dw

 

سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های خریداران در زمان انتخاب پرینتر خانگی است. اگر این مسئله برای شما اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ پرینتر HP PageWide Pro 577dw بروید.

در این چاپگر چند کاره، از یک هد ثابت برای چاپ اسناد استفاده می‌شود؛ همین امر سبب شده تا این پرینتر اچ پی بتواند در دقیقه به چاپ 50 برگ به صورت سیاه و سفید یا رنگی، بپردازد. در صورت خرابی این دستگاه هم می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر برای تعمیرات پرینتر hp مراجعه کنید.

 

چاپگر خانگی چندکاره HP Deskjet 3755

 

شاید برای خانه یا محیط کاری خود به پرینتری چند کاره اما کوچک نیاز داشته باشید. چاپگر خانگی چندکاره HP Deskjet 3755، دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. این محصول با داشتن امکاناتی نظیر اتصال از پورت usb و وای فای، به سرعت نظر کاربران را به خود جلب کرد.

همچنین قیمت مناسب و اقتصادی HP Deskjet 3755 باعث شده تا صاحبانش از سرعت پایین چاپ آن، چشم‌پوشی کنند. به طور کلی اگر به دنبال چاپگری کوچک، اقتصادی و مناسب هستید، این پرینتر گزینه عالی برای شما به شمار می‌رود.

 

چاپگر عکس خانگی Epson SureColor P400 Wireless

 

ما پرینتر Epson SureColor P400 Wireless را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که قصد دارند تا عکس‌های خود را با بهترین کیفیت موجود چاپ کنند. با استفاده از این پرینتر می‌توانید عکس‌های سیاه و سفید یا رنگی خود را با سرعت 5 صفحه در دقیقه چاپ کنید. درست است که سرعت چاپ عکس در پرینتر Epson SureColor P400 Wireless قدری پایین است، اما با این وجود انتخاب مناسبی برای عکاسان تازه‌کار به شمار می‌رود.

 

هزینه های نگه داری پرینتر خانگی  را می دانید؟

 

در صورتی که پرینتر خانگی شما خراب نشود، هزینه‌ای به غیر از شارژ کارتریج پرینتر ندارد. به پر کردن مخزن جوهر مورد نیاز پرینتر، شارژ کارتریج گفته ‌می‌شود. در صورت خرابی دستگاه‌تان، می‌توانید سری به نمایندگی‌های معتبر تعمیرات hp زده و برای رفع مشکل پرینترتان از کارشناسان آن، کمک بگیرید.

بررسی و معرفی بهترین چاپگر خانگی چند کاره که نیاز دارید…

 

به طور معمول افراد برای انتخاب چاپگر خانگی خود به دنبال پرینترهای چند کاره می‌گردند تا به سادگی چند کار را با یک دستگاه انجام دهند. در ادامه این مطلب، بهترین چاپگرهای خانگی چند کاره را به شما معرفی می‌کنیم.

 

پرینتر سه کاره لیزری خانگی اچ پی مدل M125nw

 

از پرینترهای چند کاره انتظار می‌رود تا با کم‌ترین هزینه، بیشترین کارایی را داشته باشند. پرینتر سه کاره لیزری خانگی اچ پی مدل M125nw یکی از بهترین چاپگرهایی است که می‌توانید برای خانه خود خریداری کنید. از جمله امکانات و قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به فهرست زیر اشاره کرد.

  • ظرفیت و توانایی تعداد چاپ قابل قبول 2000 برگ در ماه
  • سرعت حدود 20 برگ چاپ در هر دقیقه
  • دقت چاپ حدود 600 dpi
  • توانایی چاپ روی کاغذهای مختلف تا سایز A4

 

پرینتر چند کاره اچ پی مدل M26nw

 

گاهی تعداد امکانات موجود در یک پرینتر، برای شما از اهمیت بیشتری نسبت به تعداد دفعات چاپ، برخوردار است. پرینتر چند کاره اچ پی مدل M26nw، دستگاهی است که می‌تواند انتظارهای بالا شما را برآورده کنید. از جمله قابلیت‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان اتصال از طریق وای فای
  • چاپ 1000 برگ در ماه
  • چاپ 20 برگ در دقیقه
  • امکان چاپ با کیفیت 600 dpi

 

پرینتر چند کاره M130nw

 

در پرینتر چند کاره M130nw، امکاناتی نظیر پرینت، اسکن و کپی در کنار هم جمع شده‌اند. جالب است بدانید که با این دستگاه می‌توانید به طور مستقیم از طریق گوشی همراه یا اینترنت به چاپ عکس و اسناد مورد نیاز خود بپردازید. از جمله ویژگی‌های پرینتر چند کاره M130nw، می‌توان به فهرست زیر اشاره کرد.

  • توانایی چاپ 1500 برگ پرینتر ماهانه
  • سرعت چاپ قابل قبول 22 برگ در دقیقه
  • چاپ در ابعاد مختلف تا حداکثر A4
  • رزولوشن و دقت چاپ 600dpi

آشنایی با بهترین پرینترهای لیزری خانگی اچ پی (Hp, Brother )

 

در پرینترهای لیزری خانگی، برعکس پرینترهای جوهر افشان، کیفیت متن‌ها و اسناد از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر به دنبال بهترین پرینترهای لیزری رنگی می‌گردید، ادامه این مطلب را حتما بخوانید و یک تصمیم مناسب برای خرید بگیرید؛ چرا که قصد داریم تا بهترین پرینترهای لیزری خانگی را به شما معرفی کنیم.

 

پرینتر چند کاره لیزری خانگیHP Color LaserJet Pro M255dw

 

پرینتر چند کاره لیزری خانگیHP Color LaserJet Pro M255dw، پرینتری همه کاره محسوب می‌شود. این دستگاه می‌تواند علاوه بر چاپ با کیفیت اسناد، عکس‌ها را نیز با کیفیتی عالی چاپ کند. به شما اطمینان می‌دهیم که با انتخاب پرینتر چند کاره لیزری خانگیHP Color LaserJet Pro M255dw از پرینترهای دیگر بی‌نیاز خواهید شد.

در این محصول یک صفحه نمایش لمسی وجود دارد که به کاربران اجازه نظارتی دقیق بر روند چاپ را می‌دهد. جالب است بدانید که با وجود تمام این امکانات، این پرینتر فوق‌العاده فقط 14 کیلوگرم وزن دارد و به راحتی در خانه یا میز کار شما جای می‌گیرد.

 

چاپگر خانگی ارزان Brother HL-L3270CDW

 

به دلیل کیفیت بالا پرینترهای لیزری، کم‌تر پرینتری از این نوع وجود دارد که قیمتی به نسبت پایین داشته باشد؛ به همین دلیل است که پرینتر Brother HL-L3270CDW توانسته خیلی زود خود را برای مشاغل کوچک یا مصارف خانگی در قلب کاربران جای دهد. از جمله ویژگی‌های مثبت این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش لمسی و ظرفیت ۲۵۰ برگی سینی کاغذ آن اشاره کرد.

 

سخن پایانی

 

پرینترهای خانگی مختلفی را در این مطلب ارزیابی کردیم تا به شما کمک کنیم یک خرید مطمئن را داشته باشید. با توجه به مطالبی که بیان شد می‌توانید از میان این فهرست، گزینه مناسب برای خود را انتخاب کنید و نیازهایتان را از طریق آن برطرف کنید در صورتی که تاکنون از این پرینترها استفاده کرده‌اید، نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. (www.hpsupport.ir)

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

4 در مورد “چه نوع پرینتری (Printer) برای خانه بخرم؟ پرینتر مناسب شما کدام است؟”

  1. آیناز کریمی

    سلام من برای کارم از پرینتر HP Color LaserJet Pro M255dw استفاذه کردم و بعد 3 سال یه ایراد کوچیکی داشت که بردم نمایندگی و سریع تعمیر کردن. پیشنهاد میکنم اگه قطعه ای هم خراب شد حتما ببرید نمایندگی نه مغازه های متفرقه.

  2. سلام. ممنون بابت مطلب مفیدتون
    من تجربه کار با پرینترهای HP رو داشتم و میتونم بگم واقعا خوب هستند. به همین خاطر برند HP و پیشنهاد می کنم.

  3. نیلوفر احسانی

    پرینتر لیزریا عمرشون چقدره؟ چون میزان مصرف ما حدود همون 1500 تا 2000 برگه در ماهه. میخوام ببینم اگه عمر مناسبی دارن که تهیه کنم

  4. اچ پی عالی هست.من توی شرکتم استفاده میکردم و ۶سال برام کار کرد البته چون اصل بود و قدیمی
    نمیدونم این جدیدایی که وارد بازار هستن به اون خوبی عمل میکنند یا خیر
    در هر حال من که پیشنهاد میدم به بقیه مثل شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH