فهرست دستگاه‌های واجد شرایط شیائومی برای دریافت آپدیت MIUI 14 منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها جدیدترین نسخه از رابط کاربری سفارشی شیائومی برای سیستم‌عامل اندروید موسوم به MIUI 14 در ماه آگوست امسال معرفی خواهد شد. نسخه جدید رابط کاربری MIUI بر پایه سیستم‌عامل اندروید 13 منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که این نرم‌افزار با مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و ویژگی‌ها در دسترس کاربران قرار گیرد.

شیائومی در رابطه با جدیدترین نسخه رابط کاربری خود هیچ‌گونه توضیحی ارائه نداده است. با این‌حال یک گزارش جدید به فهرست دستگاه‌های قابل پشتیبانی توسط رابط کاربری MIUI 14 اشاره نموده است. این فهرست دربردارنده اسامی کلیه دستگاه‌های شیائومی و ردمی واجد شرایط دریافت جدیدترین پوسته نرم‌افزاری کمپانی چینی است. در ادامه به بررسی این فهرست می‌پردازیم.

بر اساس گزارش وبسایت MyDrivers، فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از رابط کاربری MIUI 14 در فضای آنلاین منتشر شده است. این فهرست نشان می‌دهد که شیائومی جدیدترین نسخه پوسته سفارشی خود را برای تعداد زیادی از دستگاه‌ها با برند شیائومی و ردمی عرضه خواهد کرد. بعلاوه چندین مدل از اسمارت‌فون‌های پوکو نیز واجد شرایط دریافت آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی خواهند بود. با این‌حال نام آنها در فهرست مذکور صریحا اعلام نشده است.

فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از رابط کاربری MIUI 14 بدین شرح است:

این فهرست شامل صدها دستگاه واجد شرایط دریافت پوسته نرم‌افزاری جدید شیائومی است. این هندست‌ها شامل سری شیائومی 10، ردمی نوت 8 و ردمی نوت 9 هستند. تعدادی از اسمارت‌فون‌های شیائومی که مدل‌های ری‌برند شده آنها تحت نماد تجاری پوکو به بازار جهانی عرضه می‌شوند نیز در این فهرست جای دارند. با این‌حال فهرست فوق صرفا بر پایه حدس و گمان تنظیم شده و به‌صورت رسمی از جانب شیائومی ارائه نشده است. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آن با دیده تردید نگاه کنید.

گزارش اخیر وبسایت Xiaomiui نشان داد که دستگاه‌های دارای رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی MIUI 14 نخواهند بود. با این‌حال این موضوع صرفا در حد حدس و گمان بوده و شیائومی هنوز هیچ‌گونه جزئیات خاصی را در رابطه با پوسته سفارشی MIUI 14 تائید نکرده است.

بر اساس شایعات، جدیدترین ورژن رابط کاربری MIUI در روز 16 آگوست (25 مرداد ماه) منتشر خواهد شد. این تاریخ مصادف با دوازدهمین سالروز عرضه MIUI است. بر اساس اعلام یک گزارش، شیائومی پیش‌تر فرآیند تست این نرم‌افزار روی دستگاه‌های آینده سری شیائومی 13 با اسامی رمز Nuwa و Fuxi را آغاز نموده است. ‌‌‌‌‌‌‌

2 در مورد “فهرست دستگاه‌های واجد شرایط شیائومی برای دریافت آپدیت MIUI 14 منتشر شد”

  1. فاطمه مجیدی

    سلام میشه نظرتون رو درباره موبایل Nothing بگید؟آیا خوبه؟و از کجا میشه در ایران خریداری کرد

    1. سعید صانعی

      سلام، گوشی ناتینگ فون جذابه و قابلیت‌های زیادی داره ولی از نظر سخت افزاری یک مدل میان رده به حساب میاد، ضمن اینکه توسط یک برندی ساخته شده که سابقه زیادی در این زمینه نداره و قابل اطمینان نیست درضمن اگر وارد ایران بشه احتمالا گارانتی نخواهد داشت و در صورت خرابی قطعاتش هم گیر نمیاد. این نکته رو هم فراموش نکنید که چون مدل متفاوتیه و واردکننده رسمی هم نداره، احتمالا قیمتش در ایران خیلی بیشتر از ارزش واقعیش خواهد بود. به نظرم بهتره یک گوشی با کیفیت و بالارده از برند سامسوگ یا شیائومی بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH