ایلان ماسک ارتباط با همسر سرگئی برایان؛ بنیان‌گذار گوگل را تکذیب کرد

ایلان ماسک؛ بنیان‌گذار شرکت تسلا شخصیتی با ویژگی‌های خاص به‌شمار رفته و بنا بر دلایل متعدد همواره در سرخط رسانه‌های خبری قرار دارد. چنان‌چه وی با دستاوردهای خود در حوزه تکنولوژی خبرساز نشود؛ در این‌صورت با انتشار توئیت‌های متعدد در کانون توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد. در این میان اتهامات رسوایی جنسی نیز بی‌سابقه نبوده و آقای ماسک تاکنون بارها به‌دلیل مسائل جنسی خبرساز شده است.

در آخرین مورد، گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که وی با همسر فردی که قرار است دوست او باشد؛ رابطه نامشروع برقرار کرده است. بر اساس گزارشات اخیر، ایلان ماسک با همسر سرگئی برایان؛ بنیان‌گذار شرکت گوگل رابطه نامشروع داشته است. با این‌حال به‌دنبال تحولات اخیر، ایلان ماسک اتهامات مطرح شده علیه خود را به شدت تکذیب نموده و ادعا کرده که با همسر آقای برایان هیچ‌گونه رابطه پنهانی نداشته است.

توئیت ایلان ماسک پس از آن منتشر شد که نشریه وال استریت ژورنال طی گزارشی ادعا کرد که ایلان ماسک ‌‌و سرگئی برایان دیگر رابطه دوستانه‌ای با یکدیگر ندارند. دلیل پایان دوستی این 2 نفر چندان دور از ذهن نیست. گزارش مذکور ادعا می‌کند که دوستی این 2 نفر به این دلیل پایان یافته که ایلان ماسک با نیکول شاناهان؛ همسر سرگئی برایان رابطه داشته است.

به گفته ایلان ماسک این داستان کاملا بی‌اساس است. بعلاوه وی ادعا می‌کند که رابطه دوستی وی با سرگئی برایان هیچ تغییری نکرده است. وی حتی مدعی شده که آنها شب گذشته در یک مهمانی همراه یکدیگر بودند. برخی منابع خبری مطلع ادعا می‌کنند که در سال گذشته میان ایلان ماسک و خانم شاناهان اتفاقات کوچکی روی داده است. این ماجرا اگرچه کوتاه بود؛ اما حقیقتا به وقوع پیوست.

در اوایل سال جاری میلادی سرگئی برایان پس از حدودا 4 سال زندگی مشترک با نیکول شاناهان درخواست طلاق از همسرش را به دادگاه ارائه داد. همچنین وی به کلیه ارتباطات و مناسبات خود با مدیرعامل شرکت تسلا پایان داد. ایلان ماسک اخیرا طی توئیتی اعلام کرد: “من طی مدت 3 سال گذشته تنها 2 بار با نیکول دیدار داشته‌ام و هر 2 ملاقات در حضور افراد زیادی انجام شده است. میان ما هیچ موضوع عاشقانه‌ای وجود ندارد.”

با این‌حال در کل این داستان یک نکته مهم دیگر نیز وجود دارد. بر اساس گزارشات، سرگئی برایان و همسرش دچار مشکلاتی بودند و به‌صورت جداگانه در یک منزل زندگی می‌کردند. گمانه‌زنی‌ها پیرامون رابطه پنهانی ایلان ماسک و نیکول شاناهان در دسامبر سال گذشته مطرح شدند. این در حالیست که آقای برایان و همسرش پیش از این تاریخ در یک منزل و به‌صورت جدا از یکدیگر زندگی می‌کردند.

ایلان ماسک در تلاشی برای پاک کردن نام خود از اذهان، بحث پیرامون خریداری توئیتر را بار دیگر به‌راه انداخت. این بار وی طی یادداشتی اعلام کرد: “نشریه وال استریت ژورنال آنقدر روی عملکرد من و تسلا مانور داده که شمارش تعداد دفعات انجام این‌کار امکان‌پذیر نیست.”

زندگی خصوصی ایلان ماسک در حوزه عمومی

در حال حاضر سرگئی برایان و نیکول شاناهان دارای نوعی توافق پیش از ازدواج هستند. با این‌حال این زوج مشغول مذاکره برای حل و فصل موضوع طلاق میان یکدیگر هستند. بر اساس گزارشات، رقم مورد بحث میان طرفین می‌تواند به 1 میلیارد دلار (830 میلیون پوند) برسد. خانم شاناهان یک وکیل ساکن کالیفرنیا و بنیان‌گذار شرکت فناوری حقوقی ClearAccessIP و بنیاد Bia-Echo Foundation است (این اطلاعات در پروفایل لینکدین وی درج شده است).

بنیاد Bia-Echo یک سازمان بشردوستانه است که برابری طول عمر و باروری، اصلاحات عدالت کیفری و راهکارهای ایجاد یک سیاره سالم و قابل زیست را تبلیغ و ترویج می‌کند. اکنون مدتی است که زندگی خصوصی ایلان ماسک در کانون توجهات عمومی قرار گرفته است. در اواخر سال 2021 ایلان ماسک تائید کرد که وی و شیون زیلیس؛ یکی از مدیران شرکت فناوری Neuralink صاحب فرزندان دوقلو بوده‌اند. این خبر پس از آن منتشر شد که دختر ایلان ماسک تمامی روابط خود با پدرش را قطع کرد. ویویان اعلام کرده که مایل نیست به هیچ ترتیبی با پدر بیولوژیکی خود در ارتباط باشد.

جدال حقوقی ایلان ماسک با توئیتر

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که چند هفته قبل خبرهایی منتشر شد که نشان می‌داد ایلان ماسک به‌دنبال خریداری توئیتر طی قراردادی با ارزش 44 میلیارد دلار است. با این‌حال آقای ماسک بنا بر برخی دلایل از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد. اکنون توئیتر اعلام کرده که بابت این اقدام، ایلان ماسک را به دادگاه خواهد کشاند. بر اساس اعلام شاخص میلیاردهای نشریه بلومبرگ، ارزش دارایی‌های ایلان ماسک در مقطع کنونی حدودا برابر با 240 میلیارد دلار است. همچنین وی ثروتمندترین فرد روی کره زمین محسوب می‌شود. از سوی دیگر سرگئی برایان با 95 میلیارد دلار ثروت، هشتمین فرد ثروتمند در جهان به‌شمار می‌رود.

2 در مورد “ایلان ماسک ارتباط با همسر سرگئی برایان؛ بنیان‌گذار گوگل را تکذیب کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH