وزارت ارتباطات در آماده‌باش برای رفع مشکلات ارتباطی در مناطق سیل‌زده

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده باش این وزارتخانه برای رفع مشکل ارتباطی و ترمیم برقراری ارتباط مجددا در مناطق سیل زده خبر داد.

زارع‌پور در صفحه مجازی خود با اشاره به بارندگی‌ها و سیلاب‌های چند روزه اخیر، تاکید کرد که به محض دریافت گزارش از قطعی یا مشکل ارتباطی، وزارت ارتباطات برای رفع و ترمیم مشکل و تجهیزات زیرساخت اقدام خواهند کرد.

وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات پیش آمده اخیر گفت: در چند روز اخیر شاهد بارندگی‌های موسمی و جاری شدن سیل در بسیاری از استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاهای کشور هستیم. متاسفانه در جریان جاری شدن سیل تعدادی از هموطنانمان داغدار و تعدادی هم متحمل خسارت‌های مالی شده‌اند که از همینجا با هموطنان داغدیده همدردی می‌کنم.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های دولتی بسته به مسئولیت خویش در صحنه حضور دارند تا در کنار مردم نیازهای اولیه هموطنان سیل‌زده برطرف شود. همکاران من در وزارتخانه ضمن تشکیل جلسه مدیریت بحران با حضور مدیران کل استانی و راهبری اقدامات و ایجاد هماهنگی لازم بین شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه، به طور شبانه‌روزی وضعیت ارتباطات در سراسر کشور را رصد می‌کنند تا اقدامات لازم جهت رفع خرابی‌های ناشی از سیلاب در کمترین زمان ممکن انجام شود.

زارع‌پور با اشاره به خسارات سیل به زیرساخت‌های ارتباطی در چند استان، ادامه داد: سیل تاکنون به تعدادی از تجهیزات و دکل‌های ارتباطی و خطوط فیبر نوری در برخی از استان‌ها مثل کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، قم، تهران و… خساراتی وارد کرده که با حضور و اقدام فوری تیم‌های فنی، ارتباطات مجددا برقرار شده است.

وی با اشاره به آماده‌باش بودن نیروهای وزارت ارتباطات برای برقراری و ترمیم ارتباط در هر شهر و روستایی، گفت: در حال حاضر با تلاش همکارانم قطعی‌های پراکنده برطرف شده و همه شهرها و روستاهای کشور از ارتباطات نرمال برخوردارند. البته همکاران من در حالت آماده‌باش هستند و به محض دریافت گزارش از قطع یا مشکل ارتباط در هر نقطه از کشور برای ترمیم و برقراری مجدد ارتباط، اقدام خواهند کرد.

1 در مورد “وزارت ارتباطات در آماده‌باش برای رفع مشکلات ارتباطی در مناطق سیل‌زده”

  1. محمدجعفر دلشاد

    واقعا ب اقای زارعپور امید دارم که کاری بکنند برای مردم محروم بیشتر از همه
    به طور کلی در مقابسه با دیگر کشورها، ما خودمان هم محروم حساب میشویم ولی دیگر چه میشود کرد
    انشالله این اقا در حد حرف نباشد. و کاری بکند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH