سامسونگ گلکسی زد فولد 4 از فناوری جدید پنهان‌سازی دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد

در حالی‌که شرکت‌های رقیب سامسونگ از جدیدترین و بهترین سخت‌افزارها در گوشی‌های تاشو خود استفاده می‌کنند؛ اما غول کره‌ای سرگرم اعمال اصلاحات کاربردی و قابلیت‌های عملی دستگاه‌های تاشو جدید خود است.

یکی از شکایات اصلی کاربران در رابطه با گلکسی زد فولد 3 به عملکرد دوربین زیر نمایشگر این هندست مربوط می‌شود. این دوربین نه‌تنها به شکلی نامناسب در زیر نمایشگر پنهان شده است؛ بلکه تصاویر ثبت شده توسط آن نیز از کیفیت چندان دلچسبی برخوردار نیستند. در واقع کمپانی کره‌ای با عرضه گلکسی زد فولد 4 عملکرد دوربین زیر نمایشگر را بهبود خواهد داد.

بر اساس تصاویر اسلاید منتسر شده توسط یک افشاگر با نام SamsungRydah@، فناوری جدید نمایشگر در گلکسی زد فولد 4 امکان مخفی‌سازی هرچه بهتر دوربین سلفی در زیر نمایشگر را فراهم می‌کند. در این نمایشگر، فضای نمایشی بالای دوربین در عوض استفاده از زیرپیکسل‌های جمعی (همانند الگوی به‌کارگیری شده در گلکسی زد فولد 3) از زیرپیکسل‌های پراکنده بهره می‌گیرد. این موضوع موجب بهبود رزولوشن تا سقف 40 درصد شده و چگالی پیکسلی 132ppi را به ارمغان خواهد آورد. برای مقایسه جالب است بدانید که رزولوشن پنل در ناحیه دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 تنها برابر با 94ppi است.

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 4 با استفاده از یک فناوری نمایشگر بهتر پوشانده شده است

به لطف وجود تراکم پیکسلی بالاتر نسبت به گلکسی زد فولد 3، دوربین جلویی گلکسی زد فولد 4 به نحو مطلوب‌تری در زیر صفحه‌نمایش پنهان خواهد شد. همچنین متون نیز به شکل مطلوب‌تری نمایش داده خواهند شد. بنابراین مهم نیست که با چه هدفی از نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد 4 استفاده کنید؛ چرا که در هر صورت دوربین زیر نمایشگر مانعی برای فعالیت شما به‌شمار نخواهد رفت. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ کیفیت تصویر دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 4 را نیز بهبود خواهد داد یا خیر.

اطلاعات لو رفته طی هفته گذشته نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد 4 از پیکره‌بندی دوربین ارتقایافته بهره خواهد برد. این هندست مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری خواهد بود.

همچنین غول کره‌ای در محتوای بازاریابی ارائه شده توسط خود ادعا می‌کند که گلکسی زد فولد 4 از قابلیت تثبیت‌کننده ویدیویی ارتقایافته و عملکرد بهتر در شرایط نوری ضعیف برخوردار خواهد بود.

3 در مورد “سامسونگ گلکسی زد فولد 4 از فناوری جدید پنهان‌سازی دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد”

  1. واقعاً سامسونگ میمرد حداقل یک موبایل با دوربین زیر نمایشگر معرفی کنه ؟!!!!!

    مثلا A80 جدید A83 رو معرفی کنه ؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH