شایعات airpods 2 pro

بررسی تمام شایعات و پیش‌بینی‌ها از AirPods Pro 2

ایرپادز پرو 2 اپل احتمالا در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) عرضه خواهد شد. در این مقاله با جمع‌آوری تمام شایعات AirPods 2 Pro به استقبال آن می‌رویم.
سری AirPods Pro اپل در آینده نزدیک، یک عضو جدید و بهتر خواهد داشت. این سری تقریباً سه سال است که وارد بازار شده‌اند. در حالی که این ایرپادزها در آن زمان بسیار انقلابی بودند، از آن زمان به بعد با عرضه گزینه‌های ارزان‌تر و به همان اندازه توانمند توسط دیگر شرکت‌ها، مقام بهترین را از دست داده‌اند. حتی AirPods 3 خود اپل از نظر کیفیت صدا بهتر از سری پرو عمل می‌کند.

همه این‌ها می‌تواند با شایعات مربوط به یک جفت AirPods Pro جدید در آینده تغییر کند و باری دیگر سری پرو، مقام بهترین را کسب کند. طبق گزارش‌ها، این هدفون‌ها باید تا پایان سال معرفی شوند و می‌توانند مجموعه‌ای از ارتقاهای بزرگ را به همراه داشته باشند.

در ادامه، تمام اطلاعات و شایعات AirPods Pro 2 را برای شما خواهیم گفت پس با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید. پیش‌تر از این ما به تمام شایعات آیفون 14 نیز پرداخته‌ایم.

عرضه AirPods Pro 2 و تاریخ عرضه احتمالی

مینگ چی کو، یکی از منابع داخلی اپل، می‌گوید که اپل هدفون‌های جدید AirPods Pro را در سال 2022 عرضه می‌کند، که مارک گورمن نیز این شایعه را تکرار و تائید کرده است.
اخیراً و به طور خاص، مینگ چی کو می‌گوید که AirPods Pro 2 اپل در نیمه دوم سال 2022 وارد تولید انبوه و قبل از پایان سال عرضه خواهد شد. این معرفی می‌تواند کاملاً در حوالی معرفی آیفون 14 یا در یکی از رویدادهای اپل در اواخر سال اتفاق بیفتد. AirPods Pro در سال 2019 عرضه شد که با یک بیانیه مطبوعاتی ساده رونمایی شد و در رویداد خاصی حضور نداشت.

گزارشی در ماه مرداد از مارک گورمن (از بلومبرگ) گفت که اپل ممکن است رویداد سالانه سپتامبر خود را در روز چهارشنبه 16 شهریور برگزار کند. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که بتوانیم AirPods Pro 2 را در آن تاریخ برای اولین بار ببینیم.

اپل از آن زمان تائید کرده است که میزبان رویدادی در Apple Park در 16 شهریور خواهد بود. شایعه‌های بیشتری از حضور ایرپادز 2 پرو در این رویداد خبر می‌دهند تا رویداد دوم اپل در اواخر امسال.

تغییرات طراحی

گزارش‌ها حاکی از آن بود که اپل حداقل در حال آزمایش طراحی جدیدی از AirPods است که از شر طراحی سنتی آن‌ها خلاص می‌شود، آن‌ها را کوچک‌تر می‌کند و طراحی شبیه‌تر به Beats Studio Buds را منعکس می‌کند.

شایعات AirPods Pro 2

با این حال، شایعه‌ها و رندرهای جدیدتر نشان می‌دهد که طراحی مشابه نسل قدیمی را حفظ خواهد شد. این بدان معناست که می‌توانیم همان طرح سفید و ساقه‌دار با نوک‌های سیلیکونی را انتظار داشته باشیم. اپل ممکن است طراحی قاب AirPods Pro 2 را تغییر دهد، اما جلوتر در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

صدای AirPods Pro 2

انتظار می‌رود AirPods Pro 2 اپل ارتقای عمده‌ای را از نظر کیفیت صدا نسبت به جفت قبلی به ارمغان بی‌آورد. این کار با توجه به اینکه AirPods 3 اپل در واقع صدای بهتری دارد، یک تغییر بسیار ضروری است.

بزرگ‌ترین تغییر شایعه شده، پشتیبانی احتمالی از صدای بدون افت (Lossless Audio) است. به گفته مینگ چی کو، اپل از صدای بی‌سیم و آهنگ‌های با کیفیت بالاتر در Apple Music پشتیبانی خواهد کرد. این نشان می‌دهد که اپل در حال بهبود اتصال فعلی هدست‌هاست که پهنای باند صوتی لازم برای تکنولوژی صدای بدون اتلاف را ندارد. نسخه بتای iOS 16، ویژگی جدید پشتیبانی از کدک صوتی بلوتوث LC3 را به AirPods Max می‌آورد که مصرف انرژی و کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد، عمر باتری را افزایش می‌دهد و صدای صوتی را بهتر می‌کند.

مینگ چی کو در ماه دی اعلام کرد که اپل در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای «قابل توجه» تراشه اصلی AirPods Pro 2 است، ارتقایی که در ماه خرداد توسط 52Audio به بیرون درز کرد.

حذف نویز

انتظار می‌رود AirPods Pro 2 مانند نسل اول؛ دارای قابلیت حذف نویز فعال باشد. با این حال، شنیده‌ایم که اپل ممکن است با تکنولوژی جدید “حذف نویز فعال خود-تطبیقی” ​​که می‌تواند در واکنش به تغییرات نویز محیط اطراف شما مفیدتر باشد، سعی کند این بخش را هم بهبود بخشد.

قاب AirPods Pro 2، شارژر، USB-C

اگرچه AirPods Pro 2 ممکن است طراحی جدیدی نداشته باشد، اما شایعات حاکی از آن است که قاب آن شاهد تغییرات زیادی خواهد بود.

تصاویر فاش شده از MacRumors و 52 Audio نشان می‌دهد که AirPods Pro دارای یک کیس جدید است که به جای پورت لایتنینگ، دارای کانکتور USB-C است. مینگ چی کو در ماه اردیبهشت گزارش داد که اپل همه لوازم جانبی خود از جمله AirPods را به USB-C تغییر خواهد داد، اما اخیراً او حرف‌های خود مبنی بر استفاده تایپ سی ایرپادز امسال را پس گرفته است. در هر صورت برای این بخش باید ببینیم اپل در رونمایی رسمی خود چه چیزی خواهد گفت.

شایعات AirPods Pro 2

Kuo قبلاً اعلام کرده بود که AirPods Pro 2 دارای یک کیس شارژ جدید است که عملکرد “Find My” را بهبود بخشیده است. همچنین می‌توان انتظار شارژ MagSafe را داشت. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که پشتیبانی از شارژ سریع نیز در احتمالات وجود دارد.

ویژگی‌های AirPods Pro 2

AirPods Pro 2 همچنین ممکن است دارای ویژگی‌های کاملا جدید نیز باشد. یک گزارش پیشنهاد داده که آن‌ها حتی ممکن است شامل حسگرهای حرکتی برای ردیابی تناسب اندام باشند.

مارک گورمن در سال گذشته:

به گفته افراد مطلع، شرکت اپل در حال آماده کردن بازسازی ایرپادهای پایه خود برای امسال و نسل دوم ایرپاد پرو برای سال آینده است. ایرپادهای پایه جدید، اولین به‌روزرسانی محصول از مارس 2019 را خواهد داشت و طراحی جدیدی را اضافه می‌کند که بیشتر شبیه ایرپاد پرو است.

ایرپادزهای جدید دارای یک قاب جدید و ساقه‌های کوتاه‌تری هستند. منابعی (که خواستند نامشان فاش نشود) گفته‌اند که ایرپاد پرو که سال آینده عرضه می‌شود، اولین تغییر در آن محصول از اکتبر 2019 خواهد بود و شامل حسگرهای حرکتی به‌روز شده با تمرکز بر ردیابی تناسب اندام خواهد بود.

ایرپادزهای جدید همچنین از تغییراتی در iOS 15 بهره خواهند برد که پشتیبانی از عملکرد “Find My” را به همراه دارد و AirPods شما را به Apple ID شما پیوند می‌دهد. گزارش اخیر نشان می‌دهد که AirPods Pro 2 اپل ممکن است ویژگی‌های سلامت جدیدی از جمله نظارت و تشخیص ضربان قلب را داشته باشد. با این حال، مارک گورمن می‌گوید که نظارت ضربان قلب و همچنین نظارت دما راه بلندی را در پیش دارند و ممکن است برای دریافت این ویژگی‌ها باید منتظر AirPods Pro 3 باشیم.

قیمت و در دسترس بودن AirPods Pro 2

هنوز هیچ اطلاعاتی از منابع معتبر در مورد قیمت AirPods Pro 2 جدید منتشر نشده است. احتمالا اپل به دنبال قیمت مشابهی برای هدفون بعدی خود خواهد بود که معمولا 249 دلار بوده‌اند. با این حال، با توجه به تعداد ارتقاها، اگر ایرپادزهای جدید گران‌تر از مجموعه قبلی باشند، تعجب‌آور نیست.

در حالی که احتمالاً قیمت AirPods Pro فعلی را کاهش خواهد داد. با این حال بخشی از صحبت‌ها مینگ چی کو ادعا می‌کند که تصمیم اپل برای فروش ایرپاد 2 خود پس از عرضه ایرپاد 3 به فروش ایرپاد 3 لطمه زیادی زده است و اپل دوباره همان اشتباه را مرتکب نخواهد شد. این بدان معناست که خود اپل احتمالاً فروش AirPods Pro را متوقف خواهد کرد و تنها فروشگاه‌های شخص ثالث آن‌ها را خواهند داشت.

1 در مورد “بررسی تمام شایعات و پیش‌بینی‌ها از AirPods Pro 2”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH