پراپ تریدینگ چیست؟ بهترین روش کسب درآمد دلاری رویایی

پراپ تریدینگ چیست و چرا در مدت زمان کوتاهی در بین تریدر های ایرانی تا این اندازه طرفدار کسب کرده است؟ پراپ ترید فاند به عنوان تنها شرکت معتبر بین المللی پراپ تریدینگ ایرانی چگونه موفق به ارائه شرایطی فوق العاده به تریدر های ایرانی شده است؟ تمام این سوالات را در این مقاله بررسی خواهیم کرد و به آن ها پاسخ خواهیم داد پس همراه ما باشید.

پراپ تریدینگ چیست؟

پراپ تریدینگ سبک معاملاتی متفاوت و با سابقه ای در دنیا است و سالهاست در کشورهای پیشرفته مانند ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و سایر کشور های توسعه یافته توسط پراپ فرم های جهانی ارائه می شود.

برای توضیح پراپ تریدینگ و ورود به حوزه جذاب معرفی “تنها شرکت معتبر پراپ تریدینگ ایرانی” در ابتدا برای شما مثالی مطرح میکنیم تا به صورت کامل و مو شکافانه در پایان مطلب هر آنچه نیاز دارید بدانید، فهمیده باشید!

فرض کنید شما یک فرد بسیار ماهر در زمینه خرید و فروش خودروهای گران قیمت هستید! اما هیچ خودرویی برای خرید و فروش ندارید و اگر هم موفق به خرید و فروش و کسب سود شوید مجبورید برخی خودروهای ارزان قیمت را که سود بسیار پایینی دارند معامله کنید!

در فرض بالا شما مهارت بسیار بالایی دارید و اگر چندین خودروی گران قیمت در دسترس شما بود میتوانستید از فروش آن ها سود چشمگیری کسب کنید! درست است؟ در بازار فارکس یا همان بازار مالی بین المللی که بزرگترین بازار مالی دنیاست نیز همین قاعده صدق میکند!

پس اجازه دهید شفاف تر به این موضوع بپردازیم! تصور کنید شما در این بازار که روزانه تریلیون ها دلار جا به جا می شود، دارای مهارت خوب و قابل قبولی هستید! شما میتوانید حداقل ده درصد در ماه سود کنید و سرمایه و بالانس حساب را هم در پایین ترین ریسک مدیریت کنید!

حالا برخی افراد حرفه ای با توانایی، دانش و مهارت بالا هستند که نهایت با صد یا نهایت هزار دلار معامله می کنند و می توانند به راحتی ماهانه ده درصد سود کنند! اگر شما هم جزو این دسته هستید باید بپرسیم آیا ده درصد سود ماهانه در حسابی با بالانس هزار دلاری برای شما راضی کننده است؟ با مهارت و توانایی شما قطعا خیر!

پس چاره چیست؟

پراپ تریدینگ ایرانی بهترین راه حل شماست!

اینجاست که تنها شرکت معتبر پراپ تریدینگ ایرانی وارد می شوند! شرکتی ثبت شده و بین المللی با بیشترین سابقه و فراهم کردن بهترین شرایط برای حرفه ای ترین تریدر های ایرانی! شما حرفه ای هستید؟ ماهانه ده درصد سود از بازار کسب میکنید؟ پس با سرمایه شرکت «پراپ ترید فاند» معامله کنید و بدون کوچکترین ریسک از سرمایه شرکت پراپ ترید فاند کسب سود کنید!

نگران هیچ چیز نباشید این شرکت تمام ریسک معاملات شما را میپذیرد و شما صرفا کافی است از مهارت خود استفاده کنید و به کسب درآمد دلاری نجومی مشغول شوید!

این شرکت سرمایه بزرگی را برای استفاده از مهارت معامله گران اختصاص داده است. این کار باعث می شود صندوق سرمایه گذاری این شرکت متنوع تر شود، بیشتر از بازار کسب سود کند و ریسک سرمایه اش را به تنوع کافی به حداقل برساند!

شما از هنگامی که به عضویت تیم ترید فارکس شرکت پراپ تریدینگ ایرانی proptrade.fund درآیید هر دو هفته یکبار میتوانید ۸۰٪ درصد سود خود را برداشت کنید! ۲۰٪ باقی مانده متعلق به شرکت است و شرکت نیز سود سرمایه ایجاد شده از معاملاتش را نیز پس از پرداخت سود شما برداشت خواهد کرد.

هم اکنون شما به جای معامله و کسب سود با سرمایه محدود خود که تازه متضمن پذیرش ریسک از سمت خودتان بود میتوانید با ۲۰۰.0۰۰ دلار سرمایه شرکت پراپ تریدینگ ایرانی که به صورت کاملا قانونی به ثبت بین المللی رسیده و تحت قوانین تجاری بین المللی به موفقیت رسیده است معامله کنید!

هر ماه ده درصد سود کنید و ۸۰٪ سود را برداشت کنید! و جالب تر اینکه اگر موفق شوید در ماهی ۲۰٪ درصد کسب سود کنید باید بدانید که ماه بعد با دو برابر بالانس قبلی معامله خواهید کرد و این روند برای شما تا سقف یک میلیون دلار ادامه خواهد داشت!

چگونه از پراپ تریدینگ ایرانی، فاند فارکس بگیریم؟

این کار بسیار ساده است! در مرحله اول به سایت پراپ فرم ایرانی به آدرس زیر مراجعه کنید!

 

proptrade.fund

در مرحله دوم لازم است در پنل کابری ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را انجام دهید!

در این مرحله نیز مانند تمام مراحل دیگر میتوانید هر سوال یا مشکلی در هر موضوعی پیرامون گرفتن فاند فارکس داشته باشید از پشتیبانی سایت هم به صورت تیکت هم به صورت پیام تلگرام بپرسید! در صورتی هم که نیاز به برقراری تماس با پشتیبانی داشتید نگران نباشید! زمان تماس با شما فیکس و در زمان مقرر با شما تماس خواهند گرفت تا هر نکته یا سوال شما را پاسخ دهند.

روش های اثبات مهارت معامله گری برای اخذ فاند فارکس

در پراپ تریدینگ ایرانی معتبر دو روش برای اخذ حساب وجود دارد روش نخست که توسط شرکت توصیه می شود که انجام دهید با ارائه لینک MQL از حساب ریل شما است که میتوانید بدون پرداخت هزینه و گذراندن آزمون چالش وارد مرحله آزمون وریفیکیشن شوید و در نهایت حساب فاند ۲۵۰۰۰ دلاری دریافت خواهید کرد.

روش دوم هم به این صورت هست که شما در یکی از آزمون های پراپ شرکت خواهید کرد و بالانس آزمون را انتخاب میکنید! بلافاصله پس از پرداخت توسط سیستم به صورت کاملا اتوماتیک اطلاعات حساب برای شما تیکت خواهد شد.

در اینجا شما باید دو مرحله آزمون را پشت سر بگذارید در مرحله اول در آزمون چلنج بایستی در طی سی روز حداقل ده درصد سود کسب کنید و قوانین و مقررات را هم رعایت کنید.

در مرحله دوم آزمون وریفیکیشن را باید پشت سر بگذارید که ساده تر از آزمون چلنج است چراکه باید در طی دو ماه ده درصد سود کسب کنید! در صورتی که موفق به گذراندن دوره های یاد شده کردید میتوانید پس از آن وارد یگانه تیم تریدینگ ایرانیان شوید که با سرمایه های بزرگ به کسب سود های باور نکردنی از بازار فارکس سرگرم هستند.

چرا «پراپ ترید فاند» تنها انتخاب تریدر های ایرانی است؟

پراپ ترید فاند به دلیل ثبت بین المللی، اعتبار جهانی، سرمایه چند ملیتی و اراده و عزم قدرتمند برای تشکیل بهترین تیم تریدینگ ایران زبانزد تریدرهای مختلف شده است و توجه تمام معامله گران را به خود معطوف داشته است. به شکلی که تنها در سه ماهه تابستان ۱۴۰۱ بیش از ۹۵۰ نفر در آزمون های این کمپانی شرکت کرده اند و تعداد قابل توجهی نیز مهارت خود را برای اخذ سرمایه اثبات کرده اند و به عضویت تیم تریدری درآمده اند.

در همین مدت کوتاه بیش از ۳۰۰.۰۰۰ دلار برداشت سود توسط تریدرهای این شرکت انجام پذیرفته است که جایگاه خاص و ویژه این شرکت را در رقابت با برترین برند های بین المللی باز میکند.

در پایان ممنون از اینکه همراه ما بودید در این خصوص هر سوال یا پرسشی داشتید به پشتیبانی این کمپانی ایرانی مراجعه و اطلاعات لازم را برای دریافت فاند فارکس کسب کنید!

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH