تبلیغات ارز دیجیتال نتفلیکس

تبلیغات ارز دیجیتال در نتفلیکس ممنوع شد!

نتفلیکس قرار است در سرویس تبلیغات‌محور جدید خود، قصد دارد تبلیغات با محتوای ارز دیجیتال را ممنوع کند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

با توجه به گزارشات مالی که شرکت‌های بزرگ دنیا منتشر کردند، متوجه شدیم که اکثر سرویس‌های اشتراکی در سال 2022، مخاطبان زیادی را از دست دادند. برای مثال، نتفلیکس گزارش داد که نزدیک به یک میلیون نفر از تعداد مشترکان آن کم شده و این در حالی است که دیزنی پلاس، رقیب چدی نتفلیکس، در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و روز به روز به تعداد کاربرانش اضافه می‌شود. سهام نتفلیکس هم از زمان‌های اوج خود، فاصله بسیار زیادی گرفته است.

همه این‌ها باعث شده بود تا رشد درآمد نتفلیکس متوقف شود که باعث شد نتفلیکس امسال برخی از مخارج خود را بکاهد تا بتواند همچنان این رشد را حفظ کند.

نتفلیکس قصد دارد برای جبران این اتفاقات یک نوع اشتراک جدید به اشتراک‌های خود اضافه کند که همان خدمات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما قیمت کمتری داشته و در آن تبلیغات مختلف جا داده خواهد شد. در اصل نتفلیکس سعی خواهد کرد که اشتراک خود را با قیمت کمتر به فروش برساند تا مخاطبان بیشتری جذب کند و از طرفی پول خود را از سمت تبلیغات در بیاورد.

تبلیغات نتفلیکس

طبق گزارشات جدید، نتفلیکس سرویس جدید خود را در نوامبر امسال منتشر خواهد کرد و از الان بسیار مصمم است که از تبلیغاتی که دارای محتوای ارز دیجیتال هستند، دوری کند. دلیل این تصمیم‌گیری هنوز مشخص نیست. همچنین، مباحث شرط بندی، سیاست و فروش محصول به کودکان نیز توسط نتفلیکس ممنوع خواهند شد.

توجه داشته باشید که ممنوع شدن مباحث ارز دیجیتال توسط شرکت‌های بزرگ، مساله جدیدی نیست. در سال 2018 شرکت متا (اینستاگرام، فیسبوک و …) تبلیغات ارز دیجیتال را ممنوع کرده بود که البته در اواخر همان سال، این ممنوعیت را برداشت. شرکت مالک گوگل نیز یک بار در سال 2021، تبلیغات ارز دیجیتال را ممنوع و دوباره در همان سال مجاز کرد.

تبلیغات ارز دیجیتال یکی از داغ‌ترین مباحث تبلیغات هست که شرکت‌های بسیار زیادی در این بخش فعالیت می‌کنند. باید دید که آیا سرویس جدید نتفلیکس می‌تواند تبلیغات غیر ارز دیجیتالی زیادی را جذب کند تا مشکل درآمد نتفلیکس را حل کند یا نام نتفلیکس هم به لیست شرکت‌هایی که از این تصمیم پشیمان شده‌اند، اضافه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH