بررسی جدیدترین گوشی‌ های سامسونگ و شیائومی

سامسونگ و شیائومی دو برند بسیار معروف و معتبر در زمینه تولید گوشی همراه با سیستم عامل اندروید هستند که هرساله گوشی‏های جدیدی را روانه بازار می‏کنند. گوشی سامسونگ و شیائومی هر کدام دارای ویژگی‏هایی هستند که انتخاب آن‏ها را برای مصرف کننده سخت می‏کند. اگر شما هم به تازگی تصمیم به خرید جدیدترین گوشی شیائومی یا سامسونگ گرفته‏اید و نمی‏دانید باید کدام یک را انتخاب کنید، با دارسو در ادامه مطلب همراه باشید تا جدیدترین گوشی‏های این دو برند را بررسی کنیم و اطلاعات لازم درباره هر دو را به دست آوریم.

جدیدترین گوشی های سامسونگ

برند سامسونگ اولین شرکت برتر در دنیا در زمینه تولید گوشی‏های تلفن همراه شناخته شده است. این شرکت در یک بازار رقابتی با اپل قرار دارد و از این رو هر سال تعدادی گوشی جدید را روانه بازار می‏کند تا بتواند در این رقابت بهتر عمل کند. در زیر تعدادی از گوشی‏های جدید سامسونگ در رده‏های مختلف را معرفی می‏کنیم تا با آن‏ها آشنا شوید.

جدیدترین گوشی ‏های اقتصادی سامسونگ

علاوه بر اینکه برند سامسونگ گوشی‌های پرچمدار و با قیمت بالا را تولید کرده است، در این میان گوشی‌های اقتصادی با قابلیت بالا را نیز دارد که نیاز مصرف کننده را تامین می‌کند. گوشی‌ سامسونگ Galaxy A04 یکی از بهترین تولیدات این شرکت در رده اقتصادی است.

حجم باتری این گوشی ۵ هزار میلی آمپر بوده و دو دوربین ۵۰ مگا پیکسلی دارد. گوشی‌های سامسونگ A13 و F23 هم در سال ۲۰۲۲ عرضه شده‌اند و قابلیت‌هایی مانند چهاردوربین ۵۰ مگا پیکسلی برای F23 سه دوربین ۵۰ مگا پیکسلی برای A13 و نرم افزارهای عالی این دو گوشی را هم برای مصرف کننده کاربردی کرده است. البته خرید هندزفری را نیز باید برای آن‌ها انجام دهید زیرا در جعبه وجود ندارد.

جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ

در میان گوشی سامسونگ میان رده به سری M و تولیدات ۲۰۲۲ این شرکت می‌رسیم. Galaxy M53، Galaxy M23, Galaxy M33 از بهترین گوشی‌های میان رده سری M است. این گوشی‌ها وضوح تصویر و عمر باتری بالا دارند. در این میان گوشی سامسونگ A23 نیز وجود دارد که بهتر از سری M به نظر می‌رسد و با وجود داشتن پیکسل‌های پایین برای دوربین از نظر نرم افزاری بهتر عمل می‌کند. خرید هندزفری نیز برای این برندها باید انجام شود.

جدیدترین گوشی های پرچمدار سامسونگ

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ شاید بیشتر از باقی گوش‌های تولید شده در این برند به چشم برسند. یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار که فروش بالایی نیز داشته است، سامسونگ اس ۲۲ اولترا است. این گوشی یکی از بهترین‌های بازار در سال ۲۰۲۲ است که در رقابت با گوشی‌های پرچمدار اپل جلو می‌رود. در این میان S22+ و S22 5g نیز وجود دارند که تنها عیب برای آن‌ها را می‌توان قیمت بالا در نظر گرفت. گوشی‌های تاشوی Z filp4 و Z fold نیز یکی از بهترین پرچمداران سامسونگ هستند. البته پرچمداراننیز در جعبه خود هندفری یا ایرپاد نداشته و خرید هندزفری برای این مدل‌ها باید انجام شود.

جدیدترین گوشی های شیائومی

گوشی شیائومی نیز در بازار طرفداران خاص خود را دارد و افراد بسیار زیادی سعی در خرید مدل‌های مختلف این گوشی را دارند. برای برند شیائومی هم گوشی‌هایی در رده‌های مختلف دارد که در زیر جدیدترین آن‌ها را بررسی خواهیم کرد‌.

جدیدترین گوشی‌ های اقتصادی شیائومی

یکی از بهترین گوشی‌های اقصادی این برند گوشی شیائومی ردمی نوت 11SE است. این گوشی را می‌توان با قیمت خوب خریداری کرد و تمامی امکانات یک تلفن همراه مقرون به صرفه را داشت. شیائومی ردمی ۱۰پرایم نیز در سال ۲۰۲۲ عرضه شده است و باتری بسیار قدرتمندی دار‌د. هم‌چنین گوشی‌های شیائومی از دوربین عالی نیز برخوردارند.‌ ردمی نوت ۱۱ نیز یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی در رده اقتصادی است‌.

جدیدترین گوشی های میان رده شیائومی

گوش شیائومی 11T از بهترین گوشی‌های میان رده این برند است که از کاربران نیز امیتاز خوبی گرفته است‌. این گوشی نیز باتری و دوربین بسیار قدرتمندی دارد. شیائومی Black shark4 برای افرادی که در زمینه بازی فعالیت دارند یک گوشی میان رده با قیمت عالی و بسیار پیشرفته است. نوت ۱۱ پرو نیز یکی از بهترین میان رده‌ها است که نمایشگر سوپر آمولد دارد.‌ خرید هندزفری برای این گوشی‌ها نیز باید انجام شود.

جدیدترین گوشی های پرچمدار شیائومی

شیائومی هم مانند دیگر برندهای مطرح در زمینه تلفن همراه دارای تولیدات پرچمدار است که در بازار سروصدا می‌کنند و طرفداران بسیار زیادی دارند. گوشی شیائومی Mi11ultra یکی از بهترین پرچمداران تولید شده در این زمینه است.

سخت افزار و نرم افزار این گوشی بسیار قوی بوده و باتری و دوربین عالی دارد‌. Mi mix fold نیز یکی دیگر از پرچمداران شیائومی است که تاشو بوده و امکانات بسیار عالی دارد که از آن‌ها می‌توان به دوربین ۱۰۸ مگا پیکسلی اشاره کرد. گوشی شیائومی Redmi k40 gaming هم از بهترین گوشی‌ها در زمینه بازی بوده که پرچمدار نیز هست.

جدیدترین گوشی های سامسونگ و شیائومی را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید گوشی سامسونگ و شیائومی امروزه دیگر نیاز به خرید حضوری نیست. بلکه سایت‏های فروش اینترنتی در این زمینه فعالیت دارند که ضمن فروش جدیدترین مدل‏های تلفن همراه آن‏ها را بررسی نیز کرده‏اند. یکی از بهترین سایت‏ها در این زمینه دارسو است. شما برای خرید انواع جدیدترین گوشی آیفون، شیائومی و سامسونگ می‏توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. هم‏چنین امکان خرید از سایر برندها به همراه لوازم جانبی مانند خرید هندزفری هم برای شما در این سایت فراهم شده است. البته تخفیفات نیز برای تمام مشتریان و همراهان دارسو در نظر گرفته شده است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH