یک کاربر در اثر استفاده از سامسونگ گلکسی واچ دچار سوختگی پوست شد!

یکی از کاربران انجمن Reddit با نام TheMattsterOfSelf اعلام کرده که پوست دست وی هنگام استفاده از ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ دچار سوختگی شده است. همچنین وی عکسی را به انجمن r/WellThatSucks ارسال نموده است.

بسیاری از کاربران به‌طور معمول به منظور ردیابی کیفیت خواب و فعالیت‌های مختلف بدنی در طول مدت روز از اسمارت‌واچ خود استفاده کرده و این گجت را از روی مچ دست باز نمی‌کنند. بروز حادثه در هنگام شب موجب آسیب‌دیدگی TheMattsterOfSelf شد. به گفته وی جداره پشتی ساعت شروع به گرم شدن کرد و در ادامه پوست دست وی را سوزاند.

این نخستین بار نیست که اسمارت‌واچ‌ها یا دستبندهای ردیاب تناسب اندام موجب بروز حوادثی از این دست می‌شوند. همچنین این حادثه نخستین مورد برای سری گلکسی واچ محسوب نمی‌شود. در گذشته نیز برخی گزارشات ادعا کردند که پوست دست کاربران در قسمت‌های زیرین بند یا قاب ساعت دچار جوش یا علائم سوختگی شده است. شایان به ذکر است که وکلای حقوقی در پایان ماه آگوست امسال تحقیقات خود پیرامون شکایات مطرح شده از جانب کاربران را تکمیل نموده و این موضوع احتمالا سنگ بنای طرح یک شکایت دسته‌جمعی علیه سامسونگ خواهد بود.

در ماه مارس امسال نیز به‌دنبال طرح شکایات کاربران بابت سوختگی، شرکت فیت‌بیت میلیون‌ها ساعت هوشمند Fitbit Ionic را فراخوانی کرد. در ادامه مشخص شد که باتری مورد استفاده در این اسمارت‌واچ‌ها دچار اشکال است. این مشکل یا برقراری اتصال کوتاه موجب افزایش کنترل نشده دمای دستگاه می‌‌شود. در نتیجه طی ماه مه شکایتی علیه فیت‌بیت تنظیم شد؛ این شکایت با توجه به مشکلات ساعت‌های Fitbit Versa Light و Fitbit Versa 2 مطرح شد.

پیش‌تر نیز گزارش شد که انفجار یک اسمارت‌فون در هندوستان موجب مرگ یک زن شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH