طراحی گوشی گوگل پیکسل 7

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی گوگل از طراحی گوشی گوگل پیکسل 7 + قیمت

تیزر جدید گوگل از گوشی پیکسل 7 (Google Pixel 7) با شیشه براق پشت، بار آلومینیومی مات دوربین و رنگ‌های چشم‌نواز را تماشا کنید.

این تیزر از تمام زوایا طراحی این گوشی جذاب و زیبا را نشان می‌دهد.

گوشی گوگل پیکسل 7 در سه رنگ مشکی، سفید و لیمویی عرضه خواهد شد.

گوشی‌های گوگل پیکسل 7 و گوگل پیکسل 7 پرو در تاریخ ۱۴ مهر ماه در مراسم MadeByGoogle معرفی خواهد شد که اخبار لحظه‌ای آن را در وب‌سایت آی‌تی‌رسان، مطابق تمام رویدادهای دیگر پوشش خواهیم داد.

طراحی گوشی گوگل پیکسل 7

طراحی گوگل پیکسل 7، تقریباً همان گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو است. تفاوت پیکسل 7 نسبت به نسل قبلی خود، علاوه بر سایز کوچک‌تر، داشتن یک دوربین کم‌تر است که به نظر تصمیمی برای کاهش هزینه تلقی می‌شود.

گوگل همچون دیگر شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌ها، شارژر را جعبه این گوشی حذف کرده، همچنین جایی برای SD Card و جک 3.5 میلی‌متری هم در این گوشی وجود نخواهد داشت.

تیزر طراحی گوشی گوگل پیکسل 7 را تماشا کنید:

همان‌طور که گفتیم یک هفته به معرفی رسمی گوگل پیکسل 7 و اتمام شایعه‌ها مانده است. مهم‌ترین شایعه درباره هر محصول جدید در فاصله زمانی کم تا معرفی آن، قیمت آن است؛ در ادامه نگاهی به آن بی‌اندازیم.

قیمت گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

به نظر می‌رسد گوشی گوگل پیکسل 7 همان قیمت پیکسل 6 را در آمریکا و اروپا حفظ کند. طبق قیمت‌گذاری لو رفته آمازون، که در آمریکا و کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، ایتالیا، آلمان و بریتانیا منتشر شد، قیمت پیکسل 7 از 599 دلار در آمریکا و 649 یورو در اروپا آغاز خواهد شد. این قیمت مربوط به مدل 128 گیگابایتی آن است.

قیمت گوگل پیکسل 7 پرو هم به نظر می‌آید از 899 دلار در آمریکا، 899 یورو در اروپا و 849 پوند در بریتانیا آغاز شود، درست مثل پیکسل 6 پرو.

هر دو لیست قیمت لو رفته، تاریخ 13 اکتبر (۲۱ مهر ماه) را برای شروع ارسال محصولات خود نشان می‌دهند که شایعه‌های پیشین در این باره را تایید می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH