دادستان کشور: در واتساپ و اینستاگرام شاهد برگزاری کلاس‌هایی برای جرم و جنایت، بی‌عفتی و هرزگی هستیم

محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در همایش بررسی نقش نخبگان در جهاد تبیین به محدودیت پلتفرم‌های خارجی پیش از آن که کسب‌ و کار مردم وابسته این فضا‌ها باشد اشاره کرد.

منتظری در این مراسم گفت: هدف دشمنان ما این است که ایرانی مقتدر نداشته باشیم و اسلام در این کشور حاکم نباشد، آن‌ها می خواهند ایران تسلیم غرب باشد و مانند زمان پهلوی ایران گاو شیرده داشته باشند.

وی با اشاره به این موضوع که خیلی زودتر به موضوع تهاجم فرهنگی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات فکر می‌کردیم، بیان کرد: ای کاش آن زمان که رهبر انقلاب بحث مقابله با تهاجم فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات را مورد تاکید قرار داده بودند، اقدام می‌کردیم.

دادستان کشور با اشاره به انتقاد آذری جهرمی از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی گفت: امروز فردی که در گذشته مسئولیت ایجاد این شبکه را برعهده داشته در توییتر فیلتر کردن اینترنت را زیر سوال برد، ای کاش جلسه و مناظره‌ای بود تا من با شواهد مبین ثابت می‌کردم که او در این جنایت دست دارد.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه کسب و کار مردم در اینستاگرام با مشکل روبرو شده است، اظهار داشت: باید آن زمان که هنوز کسب و کار مردم در فضای مجازی نبود، دوراندیشی می‌کردیم تا به جای استفاده از برنامه خارجی و با کمک فکر و اندیشه جوانان، شبکه داخلی ایجاد می‌کردیم، این کوتاهی‌ها، تقصیرها و تعمد در توجه نکردن به تاکید مقام معظم رهبری، امروز ما را به اینجا رسانده که در واتساپ و اینستاگرام شاهد برگزاری کلاس‌هایی برای جرم و جنایت، بی‌عفتی و هرزگی باشیم.

وی گفت: اینکه در جریان‌های این روزها، جوانان 16 ساله حضور دارند، به دلیل فضای مجازی است، آنها گرفتار شده‌اند و نمی‌دانند در واقعیت‌ها و پشت پرده‌ها چه چیزهایی نهفته است.

 

3 در مورد “دادستان کشور: در واتساپ و اینستاگرام شاهد برگزاری کلاس‌هایی برای جرم و جنایت، بی‌عفتی و هرزگی هستیم”

  1. دوستان عزیز کسی نگفته برای اینکه ملتی رفاه داشته باشه باشد جنگ و تجاوز و گدایی داشته باشه
    غیر از امریکا و روسیه ک در ب در دنبال جنگ افروزی هستن بقیه کشورها دارن چرخه طبیعی خودشون رو ادامه میدن
    ایران به قدری سرمایه ، ثروت و امکانات داره ک بتونه رفاه مردم خودش رو تامین کنه ولی نه با ریتم کنونی
    کدام وزیر با کار کردن خودش به ثروت رسیده؟ ولی مدام شعار میدن ما میتوانیم!
    درهای کشور رو بستن و هیچ کار اقتصادی در داخل انجام نمیدن و انتظار توانستن چیز احمقانه ای هست
    بحرین جز نفت و گاز هیچ ثروتی نداره ولی مردمش در بهترین رفاه زندگی میکنن ولی ایران عزیز هزار سرمایه غیز از اینا داره و مردم تو سطل زباله‌ها دنبال غذا میگردن

  2. قرن پیشرفت تکنولوژی که همه شرکت ها محصولات برای رفاه آرامش مردم دنیا تولبد میکنن مردم ایران درگیر محدودیت تحجر توحش شدن

  3. فرید افشار

    شما برو به اقا زادت برس
    نمی خواد برای ما تعیین تکلیف کنی

    امیدوارم ادمین های ایتی رسان باهام مشکلی نداشته باشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH