وان‌پلاس 11

مشخصات جذاب پرچمدار بعدی وان پلاس فاش شد!

مشخصات و اطلاعات احتمالی پرچم‌دار بعدی شرکت وان‌پلاس که گفته می‌شود وان‌پلاس 11 پرو نامیده خواهد شد، بر هیچکس پوشیده نیست و به لطف افشاهای متعدد اطلاعات خوبی از این اسمارت‌فون داریم. حتی رندرهایی غیر رسمی نیز منتشر شده است که تصوری اولیه از گوشی به ما می‌دهند.

با این حال یکی از افشاکنندگان اطلاعات بیان کرده است که این نام این گوشی بدون پرو خواهد بود؛ یعنی پرچم‌دار شرکت چینی وان‌پلاس 11 نام گرفته است. این افشاگر در رشته توییت‌هایی اشاره کرده است که تمام مشخصات وان‌پلاس 11 حرفه‌ای است اما عنوان حرفه‌ای (پرو) در نام آن نمی‌آید.

هندست جدید چینی‌ها با صفحه نمایش اولد 6.7 اینچی +QHD، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، باتری 5000 میلی‌آمپری و شارژر سیمی 100 واتی ارائه می‌شود. دوربین سه‌گانه وان پلاس 11 مجهز به یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 48 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز 32 مگاپیکسلی تله‌فوتو خواهد بود.

این تغییر نام سوالات متعددی را به وجود می‌آورد. آیا وان‌پلاس 11 قیمتی مانند نامش خواهد داشت، یا قیمت آن پرو خواهد بود؟ آیا شرکت در سال آینده میلادی نسخه پرو از این اسمارت‌فون را با مشخصاتی بهتر عرضه خواهد کرد؟ برای پاسخ به سوالاتی از این دست تنها باید منتظر روزهای آتی و اخبار موثق از طرف شرکت بمانیم.

وان‌پلاس 11

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH