با آپدیت جدید، اینستاگرام به پلتفرمی امن‌تر تبدیل خواهد شد!

اینستاگرام پلتفرمی اجتماعی است که کاربران زیادی دارد. فرصت‌های شغلی بسیاری در آن ایجاد شده است ولی همچنین هنوز نقص‌هایی دارد که به افراد کمک می‌کند تا از آن سواستفاده کنند. قرار است تغییرات جدیدی در این پلتفرم اعمال شود که یکی از این‌ها توسعه در مسدود کردن حساب افراد است.

همانطوری که می‌دانید مسدود کردن حساب یا بلاک کردن این امکان را فراهم می‌کند که ارتباط خود را با فرد مقابل به طور کامل قطع کنید. علاوه بر این، اگر آن فرد در آینده هم حسابی بسازد، باز هم نمی‌تواند مزاحمتی برای کاربر مذکور ایجاد کند.

در این به‌روزرسانی جدید، اینستاگرام تلاش کرده که هر حسابی را که شخص در حال حاضر مالک آن است را نیز مسدود کند. بنابراین، فرد مزاحم به هیچ‌ وجه نمی‌تواند برای شما مزاحمت ایجاد کند.

علاوه بر ویژگی‌های مذکور، اینستاگرام سعی کرده به طور خودکار استفاده از برخی کلمات شامل کلمات حساس، فحاشی، اصطلاحات توهین‌آمیز، ایموجی‌ها و غیره را بلاک کند.

با اینکه ویژگی مفیدی است اما باز هم راه‌هایی برای دور زدن آن وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توان یکی از حرف‌های کلمه را اشتباه بنویسند تا نه تنها از سخت‌گیری‌های اینستاگرام فرار کنند بلکه منظور خود را نیز به طرف مقابل برسانند.

این شرکت قرار است عبارات بیشتری را به کتابخانه مسدود شده‌ها اضافه کند، که شامل لغاتی با حروف اشتباه نیز است. اگرچه این تغییرات به افراد کمک می‌کند تا به کلاهبرداری‌های احتمالی دچار نشوند.

در هنگام پیام دادن به یک شخص عمومی یا سازنده فعال ریمایندری در پایین صفحه ظاهر می‌شود که می‌گوید با این فرد مهربان باشید و از او حمایت کنید. این پیام می‌تواند به افراد کمک کند تا در هنگامی که به فردی در دایرکت پیام می‌دهند مراقب حرف‌های خود باشند.

ویژگی جدیدی که در کامنت‌ها نیز اعمال خواهد شد این است که اگر در زیر پست کسی قصد بی‌احترامی داشته باشید برنامه شما را تشویق می‌کند که قبل از گفتن چیز دیگری، کمی بیشتر به آن فکر کنید.

این ویژگی‌ها اینستاگرام را به پلتفرمی امن‌تر تبدیل می‌کند. علاوه بر این‌ها قرار است تغییرات جدیدی نیز در راه باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH