آپدیت پایدار One UI 5 برای سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

کاربران دستگاه‌های گلکسی سامسونگ احتمالا وعده این شرکت برای انتشار آپدیت One UI 5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 برای سری گلکسی S22 طی ماه اکتبر را به‌خاطر دارند.

اکنون به‌نظر می‌رسد که غول کره‌ای به وعده خود عمل کرده و گزارشات دریافتی از کاربران سامسونگ گلکسی S22 اولترا در ایتالیا از انتشار آپدیت OTA برای دستگاه‌های ارائه شده در این کشور حکایت دارند.

پکیج مورد اشاره دارای فیرم‌ور با شماره ورژن S908BXXU2BVJA بوده و حجم آن برابر با 2854.03 مگابایت است. همچنین این آپدیت شامل جدیدترین پچ امنیتی اندروید به تاریخ اکتبر 2022 است. مطابق انتظارات، فهرست تغییرات اعمال شده در این به‌روزرسانی شامل موارد بسیار متعدد است. با این‌حال در ادامه به برخی ویژگی‌های کلیدی One UI 5 برای سری گلکسی S22 اشاره شده است:

  • آیکون‌های جدید
  • اعلان پاپ‌آپ جدید برای تماس‌ها و قالب جدید برای نوتیفیکیشن‌ها
  • امکانات مدیریتی جدید برای اعمال تغییرات سفارشی در بخش‌های مختلف دستگاه شامل لاک اسکرین، تصاویر پس‌زمینه و قالب جدید برای ویجت‌ها
  • بهینه‌سازی بهره‌وری شامل بهبود قابلیت مولتی تسکینگ، قابلیت جدید استخراج و اسکن متن، بهبود عملکرد Samsung Dex ،Samsung Notes و Connected Devices
  • حالت روتین بهینه‌سازی شده
  • حالت جدید خواب
  • بهینه‌سازی امکانات مرتبط با امنیت و حریم خصوصی

خبر خوشایند برای کاربران دستگاه‌های خانواده گلکسی S22 اینکه انتشار به‌روزرسانی پایدار One UI 5 و اندروید 13 برای این هندست‌ها از روز دوشنبه 24 اکتبر (2 آبان ماه) در اروپا آغاز خواهد شد. بدین‌ترتیب بر اساس اعلام سامسونگ تا موعد آغاز این فرآیند تنها چند ساعت زمان باقی مانده است.

منابع صنعتی ادعا می‌کنند که سامسونگ قصد دارد تا پیش از پایان سال 2022 آپدیت One UI 5 را برای اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4 و خانواده گلکسی S21 منتشر نماید. گوشی‌های گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی زد فولد 2 و احتمالا گلکسی A53 نیز از جمله نامزدهای دریافت آپدیت اندروید 13 در سال 2022 محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH