نسخه سفارشی وان‌پلاس Ace پرو با نام Genshin Impact رسما معرفی شد

در گذشته کمپانی وان‌پلاس با بسیاری از برندهای بزرگ همکاری داشته و طی سالیان اخیر شاهد عرضه مدل Limited Edition از برخی گوشی‌ها و اسمارت‌واچ‌های این برند چینی بوده‌ایم. بدین‌ترتیب برخی محصولات وان‌پلاس با نام‌های بزرگی نظیر Cyberpunk 2077، هری پاتر، فلش سیلور، مک‌لارن و Pac-Man روانه بازار شدند.

تولیدکننده چینی اسمارت‌فون اخیرا اعلام کرده که به منظور عرضه یک پرچم‌دار دیگر از سری Limited Edition با شرکت miHoYo همکاری نموده است. این گوشی وان‌پلاس Ace پرو Genshin Impact نامگذاری شده و مطابق انتظارات از جنبه مشخصات داخلی و سخت‌افزاری نسبت به نسخه استاندارد وان‌پلاس Ace پرو هیچ‌گونه تغییری نداشته است. با این‌حال مدل مذکور به‌همراه تصاویر پس‌زمینه و سایر نرم‌افزارهای تم‌بندی شده سفارشی روانه بازار خواهد شد.

جهت اطلاع بایستی یادآور شد که Genshin Impact یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ژانر gacha به‌شمار می‌رود. gacha یک سبک نسبتا جدید از بازی‌های ویدیویی است که یک مکانیک موسوم به گاچا که شبیه به جعبه‌های غارت است را با شیوه‌ای هوشمندانه پیاده‌سازی می‌کند. بازی‌های گاچا از طریق جلوه‌های بصری فوق‌العاده و حلقه‌های گیم‌پلی اعتیادآور، بازیکنان را به خرج کردن پول واقعی برای خریداری آیتم‌های مختلف درون بازی، ارز یا شخصیت‌ها تشویق می‌کنند.

در هر صورت خریداری وان‌پلاس Ace پرو Genshin Impact Limited Edition مطلقا به مکانیک گاچا هیچ ربطی ندارد. در عوض خریداران، یک اسمارت‌فون با مشخصات فنی بسیار مناسب به‌همراه تعدادی استیکر، پوستر، یک کیس مخصوص با تم Genshin، کوپن‌ها و فرصت‌های خرید از فروشگاه اوپو و یک جعبه خرده فروشی زیبا را دریافت خواهند کرد.

اما بهترین خبر برای مشتریان اینکه وان‌پلاس Ace پرو Genshin Impact Limited Edition با قیمت‌گذاری مشابه نسخه استاندارد این اسمارت‌فون روانه بازار خواهد شد. بدین‌ترتیب مشتریان با پرداخت مبلغ حدودا 590 دلار می‌توانند این مدل جدید را خریداری نمایند. متاسفانه این گوشی تنها در بازار چین قابل دسترس بوده و عرضه آن در سایر مناطق جهان امری بعید به‌نظر می‌رسد.

یکی دیگر از موارد قابل ذکر این است که وان‌پلاس Ace پرو Genshin Impact Limited Edition دقیقا همانند پیشرفته‌ترین ورژن وان‌پلاس Ace پرو مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی جدید وان‌پلاس با استقبالی فوق‌العاده از جانب خریداران مواجه خواهد شد. Genshin Impact از شهرتی جهانی برخوردار بوده و محبوبیت آن در چین نیز به‌مراتب بیش‌تر است. بنابراین بی‌تردید بسیاری از مشتریان چینی خواهان خریداری این اسمارت‌فون بسیار کمیاب هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH