سامسونگ گلکسی M14 5G با تراشه اگزینوس 1330 در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد

شرکت سامسونگ مطابق انتظارات روی توسعه پلتفرم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود به‌طور همزمان کار می‌کند. در همین راستا غول کره‌ای سرگرم توسعه گوشی هوشمند جدید خود با نام گلکسی M14 5G به‌عنوان جانشین گلکسی M13 5G است. این دستگاه با شماره مدل SM-M146B اخیرا در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

این مورد یکی از نخستین جزئیات لو رفته پیرامون گلکسی M14 5G محسوب می‌شود. تا موعد رونمایی احتمالی از این گوشی هنوز چند ماه دیگر زمان باقی مانده است؛ اما با وجود سامسونگ هرگز نمی‌توان پیرامون یک موضوع با قطعیت اظهارنظر کرد. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست بنچمارک، سامسونگ گلکسی M14 5G احتمالا مجهز به تراشه بومی اگزینوس 1330 خواهد بود. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 13 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تراشه اگزینوس 1330 مجهز به 2 هسته پردازشی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 6 هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. همچنین پردازنده گرافیکی مورد استفاده در این نیمه‌هادی از نوع Mali-G68 خواهد بود. بعلاوه به‌نظر می‌رسد که یکی از مدل‌های گلکسی M14 5G مجهز به رم 4 گیگابایتی خواهد بود. به‌کارگیری اندروید 13 در گلکسی M14 5G بدان معناست که این مدل احتمالا یکی از نخستین گوشی‌های گلکسی عرضه شده با جدیدترین ورژن اندروید به‌شمار خواهد رفت.

مشخصات فاش شده توسط فهرست بنچمارک کم و بیش به ویژگی‌های گلکسی A14 5G شباهت دارند. اگرچه بایستی منتظر ماند و دید که این 2 گوشی از چه مشخصات مشترک دیگری برخوردار خواهند بود. همچنین جالب خواهد بود که ببینیم آیا سامسونگ نسخه‌های LTE این 2 گوشی را به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر. البته این سناریو تا حدی دور از انتظار به‌نظر می‌رسد؛ خصوصا اینکه شبکه‌ 5G اخیرا در برخی کشورها نظیر هندوستان راه‌اندازی شده است (گوشی‌های سری M از محبوبیت بالایی در بازار هندوستان برخوردار هستند).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH