کسب درامد با گوشی

چگونه بدون سرمایه اولیه با گوشی موبایل پول در بیاوریم؟

در این مقاله به معرفی یازده روش مختلف آنلاین برای کسب درامد بدون سرمایه اولیه با گوشی برای شما می‌پردازیم. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

آیا می‌دانستید که گوشی‌های هوشمند طیف وسیعی از فرصت‌ها را برای کسب درآمد خوب فراهم می‌کنند؟ با در دست داشتن تلفن همراه، می‌توانید شغل جدیدی را شروع کنید یا مهارت‌های جدیدی را بیاموزید.

نمی‌دانید چگونه با استفاده از تلفن هوشمند خود درآمد کسب کنید؟ ما می‌توانیم به شما کمک کنیم! در اینجا می‌توانید اطلاعاتی در مورد راه‌های کسب درآمد بدون سرمایه اولیه با گوشی هوشمند خود بیابید. محبوب‌ترین آن‌ها عبارتند از: مشاغل آنلاین و کارآموزی، انجام بازی‌های کازینوی آنلاین

اما شما می‌توانید بهترین روش‌ها را پیدا کنید. فقط به خواندن این مطلب ادامه دهید!

فروش آنلاین محصولات

آیا چیزی دارید که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید؟ شاید، شما در صنایع دستی خوب مهارت دارید؟ اگر چنین است، در صورت تمایل، آن‌ها را به صورت آنلاین بفروشید! پلتفرم‌هایی زیادی در این زمنیه فعالیت می‌کنند و امکان فروش کالاها را به صورت ایمن و راحت فراهم می‌کنند. همچنین می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود از چیزهایی که می‌خواهید به صورت آنلاین بفروشید عکس بگیرید.

در اینستاگرام کسب درآمد کنید

به غیر از فروش کالا در سایت‌های آنلاین، می‌توانید در اینستاگرام نیز کسب درآمد کنید. این کار تنها چند قدم سریع طول خواهد کشید. ابتدا باید یک حساب تجاری ایجاد کنید و تصاویر و ویدیوهای محصولات یا خدمات خود را در آنجا پست کنید. ثانیا، برای اینکه برای مخاطبان گسترده‌تری قابل مشاهده باشید، می‌توانید از هشتگ‌ها و اجرای تبلیغات برای تبلیغ حساب خود استفاده کنید. در آخر، می‌توانید با کسب‌وکارها یا افراد دیگری که تعداد فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارند، برای تبلیغ حساب‌های یکدیگر شراکت کنید.

کارهای دیگری که برای شروع کسب درآمد در اینستاگرام باید انجام دهید

1. یک طاقچه را انتخاب کنید.

کدام عکس‌ها را می‌خواهید با جهان به اشتراک بگذارید؟ آیا اهل عکاسی مد یا سفر هستید؟ شاید بخواهید عکس‌هایی از صنایع دستی یا غذاهای خود را به اشتراک بگذارید؟ هر چه که هست، مطمئن شوید که برای شما چیز جالبی است که باعث می‌شود نسبت به آن احساس اشتیاق داشته باشید.

2. حساب کاربری خود را تنظیم کنید.

پس از انتخاب جایگاه، یک حساب کاربری ایجاد کنید و شروع به بارگیری عکس‌ها کنید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید، مطمئن شوید که پروفایل شما دارای پیوندی به آن باشد. همچنین اطلاعات تماس خود را در قسمت بیو قرار دهید. به این ترتیب، اگر افراد بخواهند چیزی بخرند، می‌توانند به راحتی با شما تماس بگیرند.

3. تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید

مهمترین چیز برای کسب و کار در اینستاگرام، تعداد فالوورهای زیاد است. هرچه افراد بیشتری عکس‌های شما را ببینند، احتمال بیشتری وجود دارد که کسی بخواهد آن‌ها را بخرد. بنابراین، سعی کنید حساب خود را در سایر شبکات اجتماعی و همچنین در وب سایت یا وبلاگ خود تبلیغ کنید. می‌توانید از ابزارهای ویژه‌ای مانند Iconosquare یا Sprout Social استفاده کنید تا تعداد فالوورهای خود را سریع‌تر افزایش دهید.

4. کالا یا محصولات خود را بفروشید

پس از اینکه تعداد فالوور کافی داشتید، شروع به فروش کالاهای خود کنید! فقط حتما توضیحات فروش را کامل کنید.

ویدیوها را تماشا کنید یا به موسیقی گوش دهید

این راه بسیار آسان برای کسب درامد با گوشی است! بسیاری از وب سایت‌ها برای تماشای ویدیو یا گوش دادن به موسیقی به شما پول می‌دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری بسازید و این کار را شروع کنید. شما می‌توانید این کار را در اوقات فراغت خود انجام دهید و تلاش زیادی نمی‌خواهد.

کسب درآمد بدون سرمایه

برای خدمات یا پیشنهادات کامل ثبت نام کنید

برخی از شرکت‌ها آماده‌اند برای ثبت نام برای خدمات خود یا تکمیل پیشنهادات، هزینه پرداخت کنند. در حالی که این روشی است که آن‌ها می‌توانند مشتریان جدید به دست آورند، این فرصتی برای شما است که پاداش نقدی دریافت کنید. قبل از تکمیل ثبت نام خود در آنجا حتماً شرایط و ضوابط را بخوانید تا بدانید در چه شرایطی قرار دارید.

برنامه‌ها را دانلود و استفاده کنید

شرکت‌های دیگر برای استفاده از برنامه‌هایشان به شما پول می‌دهند. معمولاً این برنامه‌ها مبتنی بر وظیفه هستند، به طوری که پس از انجام وظایف، پول دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، ممکن است از شما خواسته شود که از یک فروشگاه عکس بگیرید یا به سؤالی درباره یک محصول پاسخ دهید. بنابراین، اگر چند دقیقه اینجا و آنجا وقت دارید، چرا از چنین فرصتی استفاده نکنید؟

در نظرسنجی‌ها شرکت کنید

شما همچنین می‌توانید در نظرسنجی‌ها شرکت کنید. آن‌ها معمولاً زمان بیشتری نسبت به نمونه‌های معمولی می‌گیرند، اما برای گذراندن وقت خود در آنجا پول بیشتری دریافت خواهید کرد. شرکت‌ها به دنبال نظر شما در مورد محصولات یا خدمات خود هستند و با کمال میل هزینه آن را پرداخت می‌کنند!

این‌ها گزینه خوبی برای کسانی هستند که بدشان نمی‌آید پول اضافی به دست آورند! متوجه خواهید شد که شرکت در نظرسنجی‌ها یا گروه‌های متمرکز راهی آسان برای انجام این کار است.

بازی کنید!

این یک گزینه برای گیمرهاست! می‌توانید بابت بازی کردن کسب درامد با گوشی داشته باشید! توسعه دهندگان برجسته بازی می‌توانند برای آزمایش بازی‌های جدید خود به شما پول بدهند. یا برای بازخورد خود در مورد موارد موجود، به شما پاداش پرداخت کنند. بنابراین، اگر عاشق بازی هستید، چرا آن را سودآور نکنید؟ آیا این گزینه عالی برای به دست آوردن مقداری پول نقد اضافی نیست؟ چرا برای انجام کاری که دوست دارید پول نمی‌گیرید؟

پشتیبانی مشتری

بسیاری از شرکت‌ها به دنبال اعضای تیم پشتیبانی مشتری خود هستند. شما می‌توانید به راحتی در خانه خود کار کنید و پشتیبانی مشتری را به مردم در سراسر جهان ارائه دهید. اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد اضافی هستید، این یک گزینه عالی است! علاوه بر کسب درآمد، می‌توانید به مردم از سراسر جهان کمک کنید.

جمع بندی کسب درامد با گوشی

راه‌های سودآور زیادی برای استفاده از تلفن همراه شما وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را کشف کنید. امیدواریم که این مقاله مفید بوده باشد و شما هم اکنون آماده باشید که سرمایه‌گذاری پول‌سازی خود را شروع کنید. فقط مشخص کنید که کدام روش برای شما بهتر کار می‌کند و فراموش نکنید که روش‌های دیگر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ما در بالا تنها چند روش بی‌شماری برای کسب درآمد بدون سرمایه آنلاین و فقط با استفاده از تلفن همراه خود ذکر کردیم. بنابراین اگر به مقداری پول نقد اضافی نیاز دارید، این گزینه‌ها دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن بودید! چرا آن‌ها را امتحان نمی‌کنید؟

3 در مورد “چگونه بدون سرمایه اولیه با گوشی موبایل پول در بیاوریم؟”

  1. سلام ممنون از اطلاعات ارائه داده شما البته این روشها که گفتین طبعا نیاز به صرف زمان پشتکار و حوصله و دقت و نهایتا انگیزه و هدف مشخص میباشد که صدالبته لازمه انجام هر کاری میباشد ولی در کل بعنولن روشی برای کسب درآمد بی ضرر هست و به انجامش می ارزد بنده ازتون متشکرم که اینگونه اطلاعات و دانشتون رو در تمام زمینه ها صادقانه با دیگران به اشتراک میگذارید و مطمئنم اجر کارتون دریافت خواهید کرد خدا قوت پاینده و برقرار باشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH