تایید هویت توییتر

توییتر به صورت انسانی اکانت‌ها را تایید هویت خواهد کرد

به جای تشخیص خودکار پر از اشتباه، توییتر از هفته آینده، به صورت دستی اکانت‌های توییتر را تایید هویت خواهد کرد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

توییتر برنامه راستی‌آزمایی خود را در ماه می گذشته پس از بیش از سه سال وقفه راه‌اندازی کرد، اما پس از اینکه ایلان ماسک مدیریت توییتر را به دست گرفت، دوباره متوقف شد. با این حال، ماسک اعلام کرده است که توییتر به طور “آزمایشی” این بخش را در 2 دسامبر راه اندازی می‌کند و قبل از فعال شدن تیک، همه حساب‌های تایید شده را به صورت دستی احراز هویت می‌کند.

احراز هویت دستی حساب‌های تایید شده قطعا ایده خوبی است زیرا پس از تسلط ماسک بر توییتر، این شرکت شروع به ارائه تیک آبی به مشترکین آبی واجد شرایط توییتر بدون تایید هویت واقعی کرد، که منجر به ایجاد حساب‌های تایید شده جعل هویت چهره‌ها و برندهای محبوب شد.

علاوه بر اعلام راه‌اندازی آزمایشی، ماسک گفت که علامت‌های تأیید توییتر اکنون در سه رنگ طلایی، خاکستری و آبی ارائه خواهند شد. طلا برای شرکت‎ها، خاکستری برای دولت‎ها و آبی برای دیگر افراد.

ایلان ماسک (@elonmusk) 25 نوامبر 2022 گفت:

با عرض پوزش برای تأخیر، ما به طور آزمایشی، راستی آزمایی را در جمعه هفته آینده راه اندازی می‎کنیم.

تیک طلایی برای شرکت‌ها، چک خاکستری برای دولتی، آبی برای افراد (مشهور یا غیرمشهور) و همه حساب‌های تایید شده قبل از فعال شدن چک به صورت دستی احراز هویت می‌شوند.

این تصمیم دردناک اما ضروری است.

علاوه بر این، ماسک گفت که افراد می‎توانند اکنون یک لوگوی کوچک ثانویه داشته باشند که نشان می‎دهد (در صورتی که توسط آن سازمان تأیید شود) به یک سازمان تعلق دارند.

مشخص نیست که آیا توییتر از همان معیارهای قبلی برای تأیید حساب‌ها پیروی می‌کند یا تغییراتی خواهد داشت. ماسک قول داده است هفته آینده “توضیحات طولانی‎تری” در مورد این بخش ارائه کند، بنابراین ممکن است شفافیت بیشتری در مورد آن بدست آوریم.

ایلان ماسک (@elonmusk) 25 نوامبر 2022 نوشت:

همه انسان‌های تأیید شده دارای تیک آبی مشابهی خواهند بود، زیرا مرز آنچه که «قابل توجه» است در غیر این صورت بسیار ذهنی خواهد بود.

افراد می‎توانند آرم کوچک ثانویه داشته باشند که نشان می‎دهد آن‎ها به یک سازمان تعلق دارند، در صورتی که توسط آن سازمان تأیید شود.

توضیح طولانی‎تر هفته آینده منتشر خواهد شد.

امیدواریم روند تأیید در حال حاضر منطقی‌تر باشد و کمتر تصادفی به نظر برسد، زیرا علیرغم ارائه شفافیت بیشتر در مورد فرآیند تأیید در سال گذشته پس از راه‌اندازی مجدد، روش تأیید حساب‌های توییتر سؤالاتی را ایجاد کرد و کاربران را گیج کرد زیرا بسیاری از حساب‌ها که واجد شرایط نبودند هم تیک آبی را دریافت کردند.

حساب توییتر GSMArena از سال گذشته چندین بار به این دلیل که به اندازه کافی «قابل توجه» نیست موفق به دریافت تیک آبی نشده است، در حالی که حساب‌هایی که آشکارا جعل نام تجاری GSMArena را جعل می‌کنند آزادانه در شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند، که طعنه‌آمیز است و می‌تواند باعث سردرگمی شود.

ماسک با ترویج «آزادی بیان» و مبارزه با حساب‌های جعلی و ربات‌های هرزنامه در توییتر وارد عمل شد. از این میلیاردر صنعت فن‌آوری انتظار داریم راه‌حلی برای مشکل جعل هویت ارائه کند و فرآیند تأیید شفاف‌تری را ارائه دهد که برای همه کارآمد باشد.

1 در مورد “توییتر به صورت انسانی اکانت‌ها را تایید هویت خواهد کرد”

  1. سلام جناب ادیبی.ممنون میشم اگر یه مقاله راجع به اپلیکیشن های خارجی بدون ف.ی.ل.ت.ر به عنوان جایگزین برای واتساپ معرفی بفرمایید.گویا قرار نیست این محدودیت از واتساپ برداشته شه و از طرفی کاربرانی هستند که استفاده از اپلیکیشن خارجی براشون در اولویته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH